لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ :زیبایی پوست تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد با گذشت سن رفته رفته چروک‌هایی روی پوست ایجاد می‌شوند که این چین چروک‌ها باعث بزرگتر دیده شدن سن می‌گردند بنابراین باید راه حلی برای رهایی از چروک پوست صورت پیدا کرد.

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چیست

یکی از این راه‌ها لیفت صورت با نخ است این کار باعث از بین رفتن چروک و جوانسازی پوست می‌شود. لیفت صورت با نخ ، یک روش بدون نیاز به جراحی، ایمن و غیر تهاجمی است که پوستی لطیف، طبیعی و زیبا را به ارمغان می آورد. استفاده از نخ های قابل جذب آخرین و بهترین روش مطرح شده برای لیفت صورت و بدن است.

لیفت صورت با نخ یک روش درمان چروک پوست بوده و ضد پیری است. با بالا رفتن سن به تدریج کلاژن‌های پوست از بین می‌رود و همین هم باعث ایجاد چروک روی پوست می‌گردد، لیفتینگ صورت با نخ کلاژن‌ها را بازسازی کرده و پوست زیبا و صاف را برایتان ارائه می‌دهد.

چرا لیفت صورت با نخ را انجام دهیم

معمولا همه ما دوست داریم از بین همه روش‌های ارائه شده برای از بین بردن چروک صورت راحت‌ترین و بهترین را انتخاب کنیم.شاید لیفت صورت با نخ کار خطرناکی به نظر بیاید، در حالی که لیفت با نخ بسیار سریع و سرپایی انجام می‌شود و دوره‌ی نقاهت بعد از عمل جراحی را ندارد و مهم‌ترین مزیت این روش بیهوش نکردن بیمار است، همانطور که می‌دانید بیهوشی  جراحی عوارض شدیدی ممکن است برای بدن به همراه داشته باشد پس برای زیبا پوست و صورت نیازمند روشی هستید، که نیاز به جراحی و بیهوشی نداشته باشد.

لیفت صورت با نخ

انواع روشهای  لیفت صورت با نخ

انجام لیفت صورت با نخ انواع گوناگونی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است

۱-لیفت با نخ به صورت غیر جراحی

۲-لیفت با نخ با جراحی

۳-استفاده از نخ‌های زیبایی

۴-لیفت با نخ به کمک روش جراحی

مزایای لیفت صورت

۱-عوارض و نارحتی کم ،جوانسازی کامل پوست

۲-تعداد جلسات کم،بدون نیاز به جراحی و بیهوشی

۳-انعظاف پذیری و مقاومت کششی بالا

۴-کمترین آسیب به پوست ، قابلیت جذب توسط بدن

۵-البته با متفاوت بودن نخ نتایج این عمل زیبایی متفاوت می‌گردد.

اقدامات  لازم  قبل از انجام لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

۱-برای انجام لیفت صورت با نخ در ابتدا بهتر است  یک پزشک ماهر و با تجربه انتخاب کنید ونمونه  کارهای او را از نزدیک  ببینید و به تبحر و تجربه او اعتماد  داشته باشید.

۲-قبل ازانجام  لیفت صورت با نخ  بیمارباید توسط پزشک  خود مورد معاینه قرار بگیرد تا افتادگی پوست بیماررا در جلسه معاینه  مشخص کند تا مشخص شود افتادگی و چروک در کدام قسمت بدن بیشترصورت گرفته است .

۳-قبل از انجام لیفت صورت با نخ حمام کنید و بهداشت فردی را در این زمینه رعایت کند در هنگام انجام لیفت نخ  صورت شما باید بدون آرایش باشند و آقایان هم نباید ریش و سبیل  داشته باشند.

۴-یک هفته قبل از عمل، از مصرف سیگار ،قلیان و الکل پرهیز کنید .

۵-همچنین بهتر است یک هفته قبل از داروهایی مثل  وارفامین و آسپرین که خون را رقیق می‌کنند استفاده نکنید در صورتی که ازداروی خاصی استفاده می کنید ویا بیماری خاصی دارید قبل از هر اقدامی به پزشک خود اطلاع دهید.

عوارض نخ لیفت

مانند هر عمل زیبایی دیگری، لیفت صورت با نخ نیز عوارضی به دنبال خواهد کرد که از بیماری به بیمار  دیگر متفاوت است شاید یک بیمار همه عوارض را داشته باشد و فرد دیگری هیچ یک از عوارض ذکر شده را نداشته باشد. عوارض نخ لیفت عبارتنداز:

۱-احتمال وقوع عفونت ،کبودی خفیف و کمی تورم

۲-عدم تقارن موقعی که هر کدام از نخ‌ها از جای خود حرکت کنند و یا در جای خود قرار نگرفته باشند.
۳-تشکیل زخم‌های قابل ملاحظه ، حساسیت به لمس

۴-خونریزی طولانی‌مدت ، بی‌حسی، زمان زیاد برای بهبودی کامل که زندگی روزمره را مختل می‌سازد.

۵- حرکت نخ‌ها که می‌تواند منجر به عدم تقارن احتمالی و نیز تا حدودی درد و ناراحتی شود.مواردی که در بالا ذکر کردیم، عوارض نخ لیفت بودند، ولی همانطور که گفتیم ممکن است هیچ عارضه‌ای شما را تهدید نکند

لیفت صورت با نخ

نحوه  انجام لیفت صورت با نخ

پزشک برای انجام لیفت نخ ،قبل ازهر اقدامی باید  نقاط  ورود و خروج همچنین مسیر عبور نخ‌ها را علامت گذاری کند پزشک برای این کار درمحل مورد نظرچند سوراخ کوچک ایجاد می کند وسوزن‌های توخالی را ازاین سوراخ‌ها وارد چربی پوست می‌کنند به دلیل اینکه این سوزن‌ها خیلی کوچک هستند هیچ گونه جراحت‌ پوستی به وجود نمی‌آورند.

بعد از این مرحله پزشک پوست را می‌کشد و فرم می‌دهد.نخ‌هایی که در روش جوان سازی پوست استفاده می‌شوند نازک  هستند و قابل ‌دیدن نیستند. این نخ‌ها به مرور زمان جذب بدن می‌شوند . اثرات لیفت با نخ دو تا پنج سال زمان لازم دارد.

 کاربرد لیفت صورت توسط نخ

۱-رفع شلی و افتادگی گونه ها و چانه
۲-ازبین بردن خط اخم و خطوط عرضی چین و چروک پیشانی
۳بازکردن خط خنده
۴-از بین بردن خطوط چین و چروک اطراف چشم،رفع سیاهی زیر چشم و رفع پف و ورم در اطراف آن
بالا بردن گوشه خارجی چشم و ابرو
۵-درمان جوش و جای جوش

هزینه لیفت صورت با نخ

متقاضیان  برای جواب این سوال باید چند معیار را مورد  بررسی قرار دهند هزینه لیفتینگ صورت با نخ به ‏تعداد و نوع نخ‌های استفاده شده بستگی دارد همچنین دستمزد پزشکی متخصص نیز در تعیین هزینه لیفت صورت اهمیت زیادی دارد.
همچنینبه عواملی همچون به اندازه محل درمان و کلینیک یا بیمارستان بستری شده هم بستگی دارد. برای کسب  اطلاعات کامل‌تر اول باید پزشک ماهر و حرفه ای را پیدا کرد و سپس تمامی سوالات خود را راجع به هزینه لیفت صورت با نخ و محل و شرایط این جراحی را از او بپرسیدتا بعدا پشیمون نشوید.

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چه عوارضی دارد

۱-ایجاد عفونت در برخی نیز مشاهده شده است.

۲- تورم و کبودی به مقدار کم که بعد از مدتی برطرف می شود.

۳-برخی بیماران  ممکن است حساسیت به نخ داشته باشند.

۴- ایجاد عدم تقارن در صورت نیز در برخی بیماران  دیده شده است

۵-بعد از لیفت پوست شما نسبت به لمس حساس می شود

مراقبت پس از جراحی لیفت صورت با نخ

۱-فعالیتهایی که ممکن است فشار خونتان را افزایش بدن انجام ندید. تمرینات فیزیکی را می توان ۳ هفته بعد از جراحی ادامه داد.

۲-در عرض ۲۴ ساعت مراقبت، میتونید به فعالیت های عادی تون برگردید.

۳-از سیگار کشیدن اجتناب کنید چون خون رسانی به بافت های درمانی را کاهش می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *