لیفت صورت تهران

لبفت صورت تهران از رایج ترین جراحی های زیبایی صورت به منظور رفع چین و چروک ، شلی و افتادگی پوست و ایجاد تغییر مطلوب و جوانسازی در شکل و حالت چهره فرد می باشد.در روند پیری، تمامی بخشهای صورت دچار تغییر و تحول می شوند. بیشترین تغییر ناشی از پیری صورت در پوست ایجاد می شود. که به صورت کاهش خاصیت الاستیکی، تغییر در رنگدانه های پوست و شلی بیش از حد پوست خود را نشان میدهد.

لیفت صورت تهران

همزمان با پوست، بافتهای عمقی صورت نیز تغییر می کنند، در اغلب افراد آتروفی و تحلیل رفتن چربی صورت ایجاد می شود که باعت ایجاد گودیهایی در صورت می شود، این گودیها در نواحی شقیقه، ناودان اشکی، گونه و اطراف چانه، قبل از قسمتهای دیگر صورت نمایان می شود.

لیفت صورت تهران چگونه است

لیفت صورت تهران  یک عمل جراحی برای رفع علائم افزایش سن در پوست صورت و گردن است. برخی از این علائم عبارتند از: چین و چروک‌های عمیق که از بینی شیوع شده و به گوشه‌های دهان ادامه می‌یابد، چربی‌های افتاده یا جابجا شده، کاهش حجم عضلات در قسمت پایین صورت و ایجاد غبغب، شل شدن پوست و انباشتگی چربی‌های اضافی زیر چانه که می‌تواند حتی در افرادی که وزن آن‌ها طبیعی است باعث ایجاد غبغب شود. لیفت گردن به جوانسازی پوست در ناحیه زیر چانه و خط فک، زیر استخوان ترقوه کمک می‌کند.

لیفت صورت تهران

لیفت گردن و صورت اغلب همراه با عمل‌های زیبایی دیگر مانند عمل جراحی زیبایی پلک، لیپوساکشن، تزریق چربی، تخلیه چربی دهانی ، لیفت پیشانی، لیفت ابرو، پیلینگ شیمیایی یا لیزری و کاشت پروتز گونه یا پروتز چانه انجام می‌شود.

علت ایجاد افتادگی و چین و چروک صورت افزایش سن یا قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب است که موجب از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می گردد.عمل لیفت صورت تهران  با برداشتن چربی اضافه و سفت کردن عضلات زیرین پوست سپس با کشیدن پوست صورت نشانه های افزایش سن را کاهش خواهد داد.

هدف از لیفت صورت تهران چیست

هدف از لیفت صورت تهران (لیفتینگ)، جابه جایی بافتهای شل و آویزان، در جهتی خلاف آنچه به دلیل افزایش سن ایجاد شده است. بیمار به راحتی میتوانید حدس بزند که اگر تغییرات افزایش سن فقط محدود به پوست نیست، پس هر چند کشیدن پوست به تنهایی می تواند به صورت موقت باعث لیفتینگ صورت شود، ولی نتیجه طولانی به دنبال نخواهد داشت

باید اشاره کرد که ، علاوه بر کشیدن پوست، بافتهای نرم صورت ( مانند چربی و عضلات) نیز در جریان لیفتینگ صورت  نیاز به جابه جایی دارند تا نتیجه بدست آمده از لیفت صورت جنبه ماندگار داشته باشد.

مزایای جراحی لیفت صورت

۱-سفت شدن پوست و عضلات صورت بیمار

۲-کاهش افتادگی و اصلاح و ترمیم پوست شل شده فرد

۳-ایجاد خط گونه ی صاف و نرم ،کاهش چروک دور لب

۴-اصلاح زوایای صورت و بالا رفتن نواحی تحتانی و میانی گونه

لیفت صورت تهران

کاندیدای مناسب جراحی لیفت صورت

۱-افرادی که در کناره بینی تا کنار دهان چین عمیقی دارند.

۲-افرادی که در گونه ها چین عمیق و پوست روی برجستگی گونه دچار شلی شده است.افرادی که پوست ناحیه گردن آنها شل شده و همچنین چین و ستون های عمودی یا چربی اضافه نیز داشته باشد.

۳-به طور کلی کاندیدای مناسب جراحی لیفت صورت افرادی با پوست شل و افتاده هستند با عمل لیفت صورت قادر به برطرف کردن افتادگی ابروها و پیشانی و خطوط عمیق افقی پیشانی که موجب عصبانی نشان دادن چهره فرد می گردد.

عملکرد جراحی لیفت صورت

۱-جراحی  لیفت صورت با بی حسی موضعی یا بی هوشی قابل انجام است که حدوداً به مدت ۱ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

۲-برش ها در داخل مو ایجاد می شود و با ایجاد برش قسمت های چروکیده و اضافی پوست از ناحیه گوش عقب کشیده می شود.سپس جراح فوق تخصص پوست و پلاستیک  را از عضلات و چربی صورت جدا کرده و چربی اضافه را ساکشن می نماید در نتیجه عضلات سفت می گردد.در پایان پوست اضافه نیز برداشته می شود و ترمیم پایانی انجام خواهد گرفت.

۳-حداکثر تورم ناشی از جراحی لیفت صورت طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از جراحی صورت مشاهده می شود و با گذشت چند هفته به مرور برطرف می شود. و جای نگرانی نیست

لیفت صورت تهران

مراقبت های بعد از جراحی لیفت صورت

۱-پس از جراحی  لیفت صورت برای کاهش تورم و تغییر رنگ پوست به سمت کبودی چنانچه احساس ناراحتی می کنید می توانید از کمپرس سرد به مدت دو الی چهار روزاستفاده نمایید.

۲-بعد از گذشت چهار روز از جراحی  می توانید حمام بروید.

۳-دقت کنید تا مواد آرایشی که روی خط موهایتان هست را در هنگام استحمام به ملایمت پاک و تمیز نمایید.

۴-به مدت حداقل شش الی دوازده ماه از برنزه کردن و در معرض آفتاب قرار گرفتن خودداری کنید.و
در معرض مستقیم فشار آب قرار نگیرید.

۵-برای اینکه دچار عفونت و علایم آن نشوید هر روز زخم خود را تمیز کنید.چنانچه از سشوار برای خشک کردن مو هایتان استفاده می کنید هرگز آن را روی درجه داغ و گرمای بالا قرار ندهید.

۶-در حدود هفت روز بعد از جراحی لیفت صورت و پس از برداشتن بخیه ها ، می توانید برای پوشاندن کبودی ها آرایش کنید و قابل ذکر است که مواد آرایشی را با ملایمت پاک کنید.

نتیجه جراحی لیفت صورت

لیفت صورت تهران

۱-نتیجه جراحی لیفت صورت  تهران بسته به ویژگی های فردی در افراد مختلف یکسان نمی باشد و به طور معمول ۳ الی ۷ سال دوام خواهد داشت.

۲-چشمگیری تغییر به چهره قبل از عمل فرد و هدف فرد ازانجام جراحی لیفت صورت بستگی دارد.

۳-چندین هفته زمان لازم است تا نتیجه نهایی مشاهده شود و قابل ذکر است که بعد از گذشت چندین ماه نیز تغییرات جزئی دیگری قابل مشاهده خواهد بود.

جراحی لیفت صورت  قیمت چقدر است

هزینه ی یک جراح برای لیفت صورت ممکن است براساس میزان تجربه  و مهارت او ، نوع عمل انجام شده ، و نیز موقعیت جغرافیایی متغیر است  . بسیاری از جراحان زیبایی می توانند در مورد نحوه ی قیمت ها راهنمائی هایی را ارئه دهند ، بنابراین حتما در این مورد سوال نمائید

قیمت جراحی لیفت صورت  ممکن است شامل موارد زیر باشند :

۱-دستمزد جراح ( حق العمل )

۲-هزینه بیمارستان یا کلینیک جراحی

۳- دستمزد بی هوشی

۴- هزینه نسخه های داروئی

۵-پوشش ها پس از جراحی

۶-آزمایش های پزشکی

رضایت شما تنها وابسته به میزان هزینه نیست هنگامیکه یک جراح را برای لیفت صورت انتخاب میکنید مدنظر داشته باشید که تجربه ی او وراحت بودن بیمار  با جراح  نیز به اندازه ی هزینه نهائی جراحی مهم است اکثر بیمه ها ، هزینه های مربوط به اعمال جراحی پلاستیک ، یا عوارض آنها را تقبل نمی کنند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *