عوامل موثر در هزینه جراحی سینه

جراح سینه خوب

جراح سینه خوب :سینه ها در طول عمر تغییرات زیادی می کنند. به همین خاطر خانم ها  برای جراحی زیبایی سینه  توسط جراح سینه خوب باید اقدامات متفاوتی انجام داد . از جمله کارهایی که روی سینه ها انجام می گیرد،عبارت است ازبزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و لیفت سینه است و این جراحی در مورد آقایان شایع ترین کاری که  روی سینه انجام می شود رفع بزرگی سینه است که با عمل لیپوساکشن اصلاح می شود.

جراح سینه خوب

خصوصیات بهترین جراح سینه خانم

خانمهایی که قصد انجام جراحی سینه را دارند همیشه  به دنبال بهترین جراح سینه خانم هستند تا نتیجه دلخواه را کسب کنند.که برای همین امر اقداماتی را باید فرد متاضی انجام دهد از جمله :

۱-افراد متقاضی جراحی سینه می توانند با مراجعه حضوری به مطب جراح سینه با پزشک مشاوره کنند و همچنین میزان رضایت بیماران از جراح سینه را بسنجند.

۲-جراح سینه  خوب موظف است ابتدا هدف فرد را مورد بررسی قرار دهد و دیدگاه کلی از جراحی سینه را در اختیار فرد متقاضی قرار دهد تا فرد بتواند به راحتی برای انجام عمل سینه تصمیم بگیرد.

جراح سینه خوب

۳-جراح سینه خوب باید بتواند جراحی را از طریق روش های مختلف، با توجه به بدن هر فرد انجام دهد.
۴-بهترین جراح سینه خانم  با توجه به تخصص و مهارت خود از روش های مدرن استفاده خواهد کرد و قبل از انجام جراحی سابقه بیماری قبلی فرد متقاضی را مورد بررسی قرار می دهد.

جراح سینه خوب  در تهران

جراح سینه خوب در تهران  :  خانم ها جهت زیبا سازی فرم سینه و کوچک یا بزرگ کردن آن جراحی سینه انجام می شود. در جراحی سینه نکته قابل توجه انتخاب جراح مناسب و با تجربه می باشد چرا که در نتیجه جراحی بسیار موثر است.کی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی  در ایران، جراحی سینه می باشد چراکه در تناسب اندام و همچنین افزایش اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار است.

انواع جراحی سینه

۱-جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه روشی است که باعث میشود اندازه سینه را کاهش یابد و آنها را لیفت می کند. بنابراین جراحی کوچک کردن سینه  توسط جراح خوب سینه بنا به دلایل عملکردی؛ زیبایی یا ترکیبی از هر دو انجام می شود.  وقتی هدف خانم ها  از عمل  مشخص باشد و شکل سینه فرد نیز  برای جراح سینه خوب  مشخص می کند کدام روش برای فرد مناسب تر است.

تکنیک های کوچک کردن سینه :

در بیشتر مواقع بزرگی سینه همراه با افتادگی سینه هاست و در این مواقع ما بایستی با استفاده از برش جراحی، سینه ها را کوچک کنیم. در این تکنیک با یک برش یا دو برش این کار را انجام می دهیم. برشی از روبرو و برشی از زیر. در تکنیک های خیلی جدیدتر با استفاده از فقط یک برش جراحی عمودی میشود  سینه ها را به نحوی بسیار زیبا حجم را کوچک کرده و مدل آن را درست کرد و افتادگی را اصلاح کرد و حجم آن راکوچک کرد

بزرگ کردن سینه:

در جراحی بزرگ کردن سینه، امروزه از دو روش استفاده می شود.روش اول تزریق چربی و روش دوم استفاده از پروتز ها هستند.

۱-در روش تزریق چربی :

ابتدا چربی از نواحی مختلف بدن که برجستگی دارد، لیپوساکشن شده و جمع آوری می شود و سپس این چربی ها آماده شده و در زیر بافت چربی پوست سینه تزریق می شود. ما در تکنیک جدید، چربی ها را وارد نسج سینه نمی کنیم.در این کار از چربی خود بدن استفاده می شود و نتایج جراحی بسیار خوب و زیبایی طبیعی  به دست می آید. اما  زمان عمل طولانی و با مراقبت های خاص خود می باشد.

جراح سینه خوب

۲-پروتز سینه و استفاده از پروتزها :

شایع ترین روش برای بزرگ کردن سینه هاست. پروتزها که امروزه استفاده می شود کاملا سالم و بدون زیان است و از نظر جنس محتوای داخلی با دیگر پروتز ها که از آب و یا ژل پر می شد، متفاوت است. به علاوه از نظر ظاهر بیرونی باز متفاوت است. در حالت های گرد، قطره اشکی و آناتومیکال (راست و چپ) می باشد.

در هر بیماری با شرایطی که شکل سینه آنها دارد، جراح خوب سینه انتخاب می کند که بهترین پروتز و بهترین شکل و بهترین قوام کدام است و آن را برای فرد انتخاب می کند. جراح  خوب سینه وقتی پروتز را انتخاب کرد، متناسب با وضعیت بیمار آن را یا در مجاورت بافت سینه  قرار می دهد یا در زیر عضله سینه.

در خانم هایی که جوان هستند و احتمال برداری و شیر دهی در آنها وجود دارد، جراح بهترین انتخابش این است که پروتز را زیر عضله سینه بگذارد. در این حالت پروتز با نسج سینه تماس ندارد و آن فرد می تواند شیر دهی را انجام دهد. اما در خانمهایی که زایمان های قبلی داشته اند، شاید یکی از بهترین مناطقی که پروتز را می توان قرار داد در مجاورت بافت سینه است که پوست اضافه ای که در ناحیه سینه است به این صورت مصرف شده و کاهش یابد.

جراح سینه خوب

۳برش سینه و جاگذاری پروتز:

جراح می تواند با سه روش پروتز را جاگذاری کند. از سیاهی سینه، از چین زیر پستان و از زیر بغل انتخاب بهترین برش در افراد مختلف متفاوت است. با مشورت با بیمار و شرایطی که سینه بیمار دارد از لحاظ حجم، موقعیت و اینکه پروتز در چه نقطه ای بخواهد قرار بگیرد، جراح بهترین تصمیم را می گیرد.

۴-لیفت سینه

لیفت سینه یکی از جراحی هایی است که بسیار در میان زنان در ایران محبوبیت یافته است و اکثر خانم ها  به دلیل موقعیت سینه ،افتادگی نوک سینه به جراحی لیفت سینه اقدام می کنند معمولاً افتادگی سینه به دلیل تغییراتی مانند پیری ، حاملگی و تغییرات وزن ایجاد می شود .

با انجام لیفت سینه فرد می تواند سینه ای سفت و خوش فرم داشته باشید بسیاری از خانم ها  بعد از جراحی لیفت سینه از اینکه لباس راحت بپوشند و یا بدون پوشیدن سینه بند ،سینه ای خوش فرم داشته باشند خوشحال هستند البته بعد از جراحی لیفت سینه جراح برای جلوگیری از افتادگی روزانه استفاده از سوتین مناسب را تجویز می کند تا سینه ها در همیشه در بهترین وضعیت باقی بماند.

جراح سینه خوب

کاندیدای مناسب جراحی لیفت سینه

۱-سینه های شما در طول زمان به سینه ای پهن و بد فرم تبدیل شده باشد.

۲- در صورتی که سینه های شما شکل و حجم خود را از دست داده اند.

۳-در حالتی که افتادگی شدید نوک سینه دارید.

۴-عدم تقارن بین سینه ها به گونه ای که یک سینه پایین تر از سینه ی دیگر قرار دارد .

۵-سینه هایی که به صورت کشیده هستند و تمایل دارند گرد به نظر برسد .

۵-بازسازی سینه:

امیدی که امروزه جراحی سینه پیشرفته پلاستیک  بیماران  درگیر سرطان سینه می دهد، بازسازی سینه است. جراح خوب سینه  می تواند با استفاده از نسوج طبیعی بدن این بیماران، پستان را بازسازی کند و در همان زمانی که سینه را قطع می کند، سینه جدیدی را به این بیماران هدیه دهد.

نتیجه جراحی سینه

با توجه به نوع جراحی سینه برای مشاهده نتیجه آن باید چندین ماه صبر کرد.لازم به ذکر است تا یکسال انجام هرگونه جراحی مجدد یا روتوش سینه امکان پذیر نمی باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *