هزینه عمل سینه

هزینه عمل سینه

هزینه عمل سینه ،در اکثر مواقع نمی توان یک قیمت ثابت برای عمل سینه در نظر گرفت زیرا هزینه عمل سینه معمولا با توجه به دستمزد جراح سینه و نوع مشکلی که سینه یک فرد دارد باید رفع شود .

هزینه عمل سینه

 

برای انجام جراحی سینه  بهتر است جراحی را انتخاب کنید که جزو بهترین ها باشد زیرا مهارت جراح سینه در ماموپلاستی و دیگر جراحی های مرتبط با سینه بسیار مهم می باشد.زیبایی ظاهر سینه ، فرم طبیعی سینه و سایز مناسب آن بعد از عمل به مهارت جراح سینه بستگی دارد.

 

عوامل موثردرهزینه عمل سینه

هزینه عمل سینه تا حد زیادی به میزان تقاضای انجام عمل درهرشهرتأثیر می گذارد برای اینکه فرد پس ازعمل سینه احساس راحتی کند باید نوع عملی که می خواهد انجام با تشخیص جراح  انتخاب شود.

مهمترین نوع عمل سینه پروتز سینه است پروتز های سیلیکونی و سالینی رایج ترین نوع پروتز های سینه به شمار می روند که انتخاب آن بستگی به نظر جراح پلاستیک دارد.

 

جراحی  که پروتز سینه را در سینه بیمار جای  می دهد ، پیش ازعمل نحوه ی ایجاد برش و اطلاعات لازم را به بیمار می دهد. و اینکه پروتز ،روی عضله ی سینه یا زیرعضله ی قرار بگیرد به شرایط بیماربستگی دارد که این تشخیص توسط جراح صورت می گیرد. اینکه جراح از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشد  تاثیر بسیارزیادی در نتیجه ی جراحی می گذارد همین طورمی تواند برنتیجه هزینه عمل سینه تاثیر گذارد. و قیمت پروتز سینه از فاکتورهای  مهمی است که  مورد توجه بیماران برای انجام عمل پروتز سینه است.

عوامل موثر در هزینه جراحی سینه

 

چون عمل سینه حتما بایستی در بیمارستان یا کلینیک های تخصصی و به وسیله جراح  پلاستیک انجام شود ،هزینه عمل سینه  بالا می باشد.چون هزینه جراحان بسیار بالاست  بنابراین می توان گفت هزینه عمل سینه به عوامل مختلفی همچون انتخاب جراح متخصص ،هزینه بیمارستان یا کلینیک ، هزینه ماموگرافی و سونوگرافی و قیمت داروها و گن برای بعد از عمل  بستگی دارد.

 

روش‌های مختلف جراحی زیبایی سینه

زیبایی سینه‌ها تنها به سایز سینه بستگی ندارد. متخصص جراحی زیبایی امروزه با استفاده از تکنیک‌های جدید و مطمئن، نیاز بانوان به داشتن سینه‌هایی خوش‌فرم و متناسب برآورده کرده است .

انواع جراحی زیبایی سینه به‌طورکلی به سه دسته تقسیم می‌شود: بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و اصلاح فرم سینه. پروتز سینه یکی از روش‌های اصلاح فرم سینه می‌باشد.

 

هزینه عمل کوچک کردن سینه

هزینه عمل سینه همواره یکی از جراحی غیر اورژانس است . هزینه جراحی کوچک کردن سینه می‌تواند بسیار متغیر باشد . هزینه عمل سینه  برای کاهش سایز سینه ممکن است بر اساس تجربه پزشک ، نوع عمل انجام‌شده و یا موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد . بسیاری از جراحان پلاستیک در مورد هزینه عمل سینه می‌توانند شمارا راهنمایی کنند ،

حتماً در مورد حق‌العمل جراح،هزینه بیمارستان یا مرکزجراحی ،دستمزبی‌هوشی ،نسخه‌های داروئی ،لباس‌های بعد از عمل اطلاعات لازم را از پزشک خود کسب کنید.

پرداخت هزینه عمل سینه توسط بیمه

هزینه عمل سینه برای عمل جراحی کوچک کردن سینه معمولاً یک عمل جراحی ترمیمی محسوب می‌شود و ممکن است آزمایش‌های پزشکی در صورت انجام آن  توسط بیمه پوشش داده شود .

البته برخی از شرکت های بیمه  بسیاری از بیمه‌ها جراحی کوچک کردن سینه را بر اساس مقدار بافتی که برداشته می‌شود ، نوعی عمل بازسازی به بیمارپرداخت می کند. به‌هرحال برای جبران هزینه لازم است مدارک خود را قبل از عمل ارائه  دهید زیرا سیاست بیمه‌های مختلف بسیار متفاوت است. سیاست بیمه خود را جهت بررسی پوشش عمل به‌دقت بررسی نمایید .

بیمه در هزینه جراحی سینه

 

رضایت شما مهم‌تر از میزان هزینه عمل سینه است

هنگام انتخاب یک جراح پلاستیک برای عمل سینه  به منظور کوچک کردن سینه به خاطر داشته باشید که تجربه جراح و راحت بودن شما با او ،نیز به‌اندازه هزینه نهایی مهم است.هنگام محاسبه هزینه عمل سینه باید به‌تمامی موارد توجه داشته باشید. بیمارباید از پزشک جراح خود مستقیماً درباره تمام هزینه عمل سینه که ممکن است در طی عمل وجود داشته باشد  اطلاعات لازم را کسب کند ازآنجایی‌که هیچ هزینه ثابت و مشخصی برای عمل سینه وجود ندارد بهتری است از چند کلینیک تخصصی جراحی زیبایی و چند پزشک جراح متخصص درباره هزینه عمل سینه  نحوه انجام این عمل و سایر هزینه‌های مرتبط پرس‌وجو نمایید.

دستمزد یک جراح برای عمل سینه ممکن است بنا به عوامل مختلفی نظیر تجربه پزشک، متفاوت باشد.همچنین شهری که شما می‌خواهید عمل سینه را انجام دهید به دلیل میزان تقاضا هزینه عمل سینه در آن شهر متفاوت است و بر هزینه عمل سینه به‌صورت تقریبی تأثیر می‌گذارد.

 

هزینه‌های مربوط به عمل جراحی بزرگ کردن سینه

اگر قصد انجام عمل جراحی بزرگ کردن سینه رادارید، احتمالاً مایلید بدانید هزینه عمل سینه شما چقدر خواهد بود. هزینه عمل سینه بسیار متفاوت است. عواملی که بر هزینه جراحی بزرگ کردن سینه تأثیرمی گذارد شامل موارد زیر است:هزینه عمل پروتز سینه ،محل زندگی ،هزینه‌های مرتبط با عمل مانند هزینه بیهوشی ،دستمزد پزشک جراح ،نوع پروتز مورداستفاده می‌تواند بر هزینه عمل سینه شما اثر بگذارد.

هزینه عمل پروتز سینه

یکی از عمل‌های سینه پروتز سینه می‌باشد .قیمت عمل پروتز سینه به نوع پروتز سینه که می‌تواند سیلیکونی یا آب نمکی باشد بستگی دارد. در ابتدا شما باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا شما به دنبال یک ظاهری طبیعی هستید یا اینکه می‌خواهید از چیزی استفاده کنید که نرم تراست وترکیبات مایعی دارد که شبیه ماده تشکیل‌ دهنده قسمت اعظم بدن شما است.

پروتزهای آب نمکی از نوع پروتزهای بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است که  استفاده از این نوع پروتزها در هزینه عمل سینه  نیز مؤثر است . محلول آب‌نمکی که در این نوع پروتزها استفاده شده است  شبیه محلول مشابه مایعات موجود در بدن است .اما این پروتزها، سفتی کمتری دارند. این پروتزها درهنگام انجام عمل جراحی بزرگ کردن سینه توسط پزشک جراح تزریق می‌شوند.

پرینهوتز سینه و هزینه جراحی س

 

برای پروتزهای سیلیکونی، شما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید زیرا این پروتزها از ژل‌های چسبناکی تشکیل می‌شوند که باعث می‌شوند ظاهری طبیعی‌تری شبیه به بافت‌های طبیعی سینه داشته باشند این پروتزها به‌صورت آماده و تست‌شده در بازار موجود است و توسط پزشک جراح برای پر کردن حجم سینه به کار می‌روند.

و در اخرهنگام انتخاب یک جراح پلاستیک برای تغییردرهرقسمتی از سینه شما این نکته قابل‌توجه است که تجربه جراح و راحت بودن شما با او ، به‌اندازه هزینه عمل سینه مهم است پس در انتخاب جراح دقت لازم را داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

دکتر حمید رضا وفایی-متخصص جراحی و زیبایی

جراحی بینی – لیپوماتیک

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *