[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#0a0a0a’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

تزریق ژل در کرج

تزریق ژل در کرج یکی از راه های پرکردن نقاط صورت میباشد،احتمالا برجستگی و فرم صورت برخی هنرپیشه های سینما ، شما را برای تزریق و برجسته سازی قسمت های متفاوت چهره تان وسوسه کنند .

تزریق ژل در کرج

 شاید هم شنیدید این روزها در بازار پروتز هایی هستند که می توان با کار گذاشتن آنها در صورت ، گونه یا چانه ، یا پروتز سینه این بخش های صورت را بر جسته تر کرد و توسط آن به فرم دلخواه رسید.

تزریق ژل در کرج برای چه مناطقی مفید است؟

بلافاصله با تزریق ژل در کرج و تزریق چربی در کرج ، حجم از دست رفته به پوست برمیگردد و چین هایی مانند خطوط لبخند و چین هایی که از کناره های تحتانی بینی در دوطرف آغاز شده و تا گوشه های دهان پیش میرود ، از بین می روند.

ژل های تزریقی برای چه مناطقی مفید است؟

ضمنا با برخی انواع آن می توان گود افتادگی های زیرچشم یا فرورفتگی های برخی از بخش های پوست را کاهش داد. علاوه بر این ها برای افزایش حجم لب، گونه و برای برطرف کردن  خط اخم که با بوتاکس برطرف نمی شود هم از آن استفاده می کنند.

عملکرد ژل های تزریقی

تمام پوست های صاف و جوان در یک چیز مشترک هستند؛ اسید هیالورونیک. این ماده در بافت پوست هر نقطه ای از بدن و در تمام نژاد ها وجود دارد. اسید هیالورونیک فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می کند، باعث نگه داشتن آب در پوست و حجم پوست را حفظ می کند.

میزان اسید هیالورونیک موجود در پوست با افزایش سن کاهش می یابد در نتیجه  توسط شیارها، چین و چروک و اغلب نازک تر شدن لب رو به رو میشویم.

تزریق کدام ژل خطرناک است؟

بعضی از ژل های تزریقی عوارض غیرقابل جبرانی به همراه دارند. مثلا تزریق ژل در کرج ، برخی ژل های تزریقی دائمی در بسیاری از افراد عوارض سوء شدیدی را به وجود می آورند و آنها را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است.

همچنین بعضی از افراد بعد از تزریق ژل در کرج ، دچار حساسیت شده و سیستم ایمنی شان در مقابله با این ماده شروع به مبارزه میکند.

در بعضی دیگر نیز این ماده می تواند ایجاد گرانولوما کند؛ در واقع این امر هنگامی  اتفاق می افتد که ژل سفت شده و به طور کامل درصورت باعث ایجاد تورم کند.

بنابراین قبل از تزریق ژل در کرج حتما با پزشک تان درباره انتخاب ژل مناسب و استاندارد مشورت و صحبت  کنید.

آیا تزریق ژل در کرج عوارضی هم دارد؟

عوارض ناشی ازتزریق ژل در کرج بستگی به نوع ژل دارد. ژل هایی خوب هستند که ابتدا بدن به آنها واکنش ندهد و به مرور زمان قوام و شکل خود را زیر پوست محل تزریق ژل در کرج از دست ندهند.

به طور مثال ژل هایی وجود دارند که بعد از تزریق ژل در کرج تا چند ماه هیچ مشکلی ندارند ولی پس از چند سال گلوله گلوله می شوند و در این صورت تخلیه آنها از پوست هم خیلی مشکل است لذا مراجعه کننده باید از پزشک خود نوع و مارک ژل را درخواست کند.

البته مواردی از عوارض هم وجود دارد که ربطی به کیفیت بد آن ژل تزریقی ندارد بلکه به علت تکنیک غلط تزریق میباشد.

مثلا اگر موضع خوب ضد عفونی نشود و شرایط تزریق استریل رعایت نشود ممکن است در محل تزریق ژل در کرج عفونت ایجاد شود که البته در این موارد می توان با درمان مناسب ضد میکروبی مشکل را برطرف کرد.

البته در برخی موارد عوارض جزئی کوتاه مدتی در ۲ تا ۳ روز اول تزریق ژل در کرج نیز به وجود می آید مانند تورم و التهاب محل تزریق ژل در کرج  یا حتی کبودی و خون مردگی که پس از چند روز خوب می شود.

چه ژلی برای تزریق ژل در کرج مناسب تر است؟

اول از همه نوع ژل مصرفی به عمق چین محل تزریق بستگی دارد. مثلا برای خط خنده خیلی عمیق، بهتر است از ژل های غلیظ به ویژه  آنهایی که دوام و ماندگاری بیشتری دارند (مانند ژل های یک تا ۲ ساله) استفاده شود و بالعکس.

اگر عمق چین های اخم یا خط خنده کم باشد، بهتر است از ژل های رقیق تر و با دوام کمتر استفاده شود ، مخصوصا درمورد چین های اطراف چشم که عمق آن از چین های خنده خیلی کمتر است حتما باید از ژل های رقیق استفاده شود.

ژل های تزریقی که از ماده هیالورونیک مشتق شده اند که میزان عوارض  کمی دارند و مدت ماندگاری آن ۹ ماه تا یک سال میباشد.

ژل دیگری که نیمه عمر طولانی تری دارد از هیدروکسی آپاتیت مشتق شده که از ژل مشتق شده از هیالورونیک اسید موثرتر بوده و به شکل  عمقی تزریق می شود.

چه کسانی نباید تزریق ژل در کرج را انجام دهند؟

چه کسانی نباید تزریق ژل را انجام دهند؟

زنان باردار یا شیرده

اشخاصی که سابقه بیماری های خود ایمنی همچون آسم و آلرژی دارند.

افرادی که مبتلا به دیابت هستند و از انسولین استفاده می کنند.

افراد دارای بیماری های خود ایمنی شدید مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک.

افرادی با سابقه سکته قلبی.

افرادی که از داروی آسپیرین یا وارفارین استفاده می کنند.

سابقه خون لخته شده و ترومبوز وریدهای عمقی.

افرادی که به خاطر بیماری قلبی از داروهای متفاوت استفاده می کنند.

افراد با سابقه سکته مغزی.

توصیه های پس از تزریق ژل در کرج

پس از تزریق ژل در کرج نباید تا سه روز به محل آن آب بزنید و بهتر است از تمرینات ایروبیک برای ۲۴ ساعت پرهیز کنید و برنامه کاری یا اجتماعی مهمی را برای چند روز بعد از درمان کنسل کنید.

احتمال دارد قرمزی، تورم و کبودی خفیفی در نقاط  تزریق به وجود آید. همچنین لب های شما قدری در شب پس از تزریق ژل در کرج متورم خواهد شد.

اگر تا یک هفته بعد از نخستین تزریق ژل در کرج نتیجه زیبایی به دست نیامد،۳ هفته بعد، تزریق ژل در کرج مجدد قابل انجام است. حواستان باشد که تا ۳ هفته هیچ ماساژی روی صورت صورت نگیرد.

بعد از تزریق ژل در کرج باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

توسط تزریق ژل در کرج درد کمی در خطوط لبخند وجود می آیند. در نظر داشته باشید که بعضی از بیماران بعد تزریق ژل در کرج دچار کبودی می شوند که البته با کمی آرایش پوششی قابل پنهان کردن میباشد.

باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

دوره نقاهت تزریق ژل در کرج

نتایج تزریق ژل در کرج بلافاصله بعد از تزریق  ظاهر می گردد. بلافاصله بعد از تزریق ژل در کرج ممکن است:

کمی التهاب یا کبودی وجود داشته باشد.

قرمزی و بی حسی موقت ایجاد شود.

احساس کنید بیش از اندازه نیاز تزریق ژل در کرج شده است.

البته جای نگرانی نیست زیرا همه ی مسائل فوق طی چند ساعت تا چند روز از بین میروند.

چرا بعضی از ژل های تزریقی ارزان ترند؟

معمولا قیمت تزریق ژل در کرج که ماندگاری یک تا ۲ ساله دارند دو تا سه برابر ژل هایی است که ماندگاری ۶ تا ۹ ماهه دارند.

به طور مثال تزریق ژل در کرج به مقدار یک سی سی ژل حاوی هیالورونیک از مارک های معتبر مانند فرانسوی یا کانادایی که ماندگاری یک ساله دارند در حدود ۳۰ درصد گران تر از یک سی سی ژل بادوام اثر ۶ تا ۸ ماهه از مارک های معتبر و درجه یک چینی است البته اگر عمق چین زیاد باشد به تزریق ژل در کرج دو سی سی یا دو سورنگ ژل برای پر کردن چین و گودی خط خنده نیاز دارند و طبعا قیمت آن هم تقریبا دو برابر میشود.

[/av_textblock]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *