[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#0a0a0a’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

بلفاروپلاستی در کرج 

بلفاروپلاستی در کرج  یا جراحی پلک  می تواند تغییرات بسیاری را در چهره افراد مبتلا به افتادگی پلک بوجود آورد. از گذشته چشم‌ها نقش به سزایی را در بیان کردن احساسات افراد و از جهات مهم زیبایی فرد به‌حساب می‌رفتند.

بلفاروپلاستی در کرج 

اکنون چشمانی را تصور کنید که همیشه ظاهری خسته دارند و به علت بالا بودن حجم پوست اضافه پلک بالایی به‌خوبی قابل باز شدن نمی‌باشند.

حال چشمانی را تصور کنید که همیشه ظاهری خسته دارند و به دلیل اینکه حجم پوست اضافی پوست بالا میباشد پلک بالایی به‌خوبی قابل باز شدن نمی‌باشند.

افزایش پف زیر چشم‌ها و سست شدن پوست پلک‌ها به دلیل بالا رفتن سن، چین‌وچروک‌های زیر چشم و همه ی مسائلی که به هر دلیلی موجب افتادگی پلک‌های شما و پف زیر چشم‌های شما می‌شود و می‌تواند چشمانتان را خسته و پژمرده نشان دهند، با بلفاروپلاستی قابل‌درمان میباشد.

بیماری های دیگر

البته باید به این مسئله دقت کرد که گاهی پف زیر چشم به دلیل بیماری‌هایی مانند کم‌کاری یا پرکاری تیروئید فرد میباشد که مطمئناً با بلفاروپلاستی  نمی‌توان به آن کمکی کرد.

در این نوع موارد باید با درمان بیماری اصلی به رفع پف زیر چشم کمک کرد.

گاهی افتادگی پلک بالایی به حدی زیاد است که مانعی برای دید فرد به‌حساب می‌آید. در این موارد انجام جراحی بلفاروپلاستی در کرج از بهترین راهکارهای برگرداندن دید قبلی به فرد است.

کاندیدای جراحی بلفاروپلاستی در کرج

کاندیدهای مناسب  جراحی بلفاروپلاستی در کرج ، افرادی هستند که حداقل ۳۵ سال سن دارند و آویزان شدن پوست پلک یا پُف زیر چشم موجب تغییرات ناخوشایند در چهره آن‌ها شده است (البته در موارد نادری، افراد جوان‌تر را که به دلایل خاص مشکلات فوق را پیدا کرده‌اند می‌توان تحت عمل بلفاروپلاستی در کرج قرار گیرد).

کاندیدای جراحی بلفاروپلاستی در کرج

برای انجام جراحی بلفاروپلاستی در کرج نیاز است شخص به صورت کلی سالم بوده و بیماری خاصی نداشته باشد.

همچنین باید انتظارات معقولی و واقع‌بینانه ای را از جراحی بلفاروپلاستی در کرج و نتایج آن داشته باشیم. به همین علت دیدن تصاویر قبل و بعد از جراحی سایر افراد و احیاناً مشورت با کسانی که قبلاً جراحی بلفاروپلاستی در کرج شده‌اند، می‌تواند کمک‌ بسیاری را به افراد کند.

قبل از جراحی بلفاروپلاستی 

باتوجه به ساختار زیرپوستی و میزان بافت اضافه جراحی بلفاروپلاستی در کرج حدود ۱ ساعت طول می کشد. اگر به جز بلفاروپلاستی در کرج ، عمل دیگری نیز داشته باشید، قطعا این مدت بیشتر طول خواهدکشید.

به هوش آمدن از حالت بیهوشی در حدود یک ساعت طول می کشد و بیشتر بیماران پس از ۵ ـ ۴ ساعت پس از پذیرش مرخص می شوند.

بلفاروپلاستی چگونه انجام میشود؟

بلفاروپلاستی در کرج یا جراحی پلک ، با برداشتن قسمتی از پوست اضافه پلک بالایی می‌توان مشکل افتادگی پلک را برطرف کرد.

بلفاروپلاستی چگونه انجام میشود؟

همچنین با برداشتن پوست اضافه زیر چشم و خالی کردن چربی‌های جمع شده در زیر چشم و به وجود آورنده پف زیر چشم، می‌توان چشمانی با طراوت و شادابی را  برای فرد به ارمغان آورد.

در جراحی پلک برش‌ها از خط پلک (در جراحی پلک بالایی) و از محل رویش مژه‌ها (در زیر چشم) زده می‌شود.

با مشخص کردن پوست اضافه درقسمت بالای چشم و خالی کردن چربی‌های جمع شده زیر چشم و مشخص کردن پوست اضافه در زیر چشم، پوست اضافه برداشته می‌شود، چربی‌های جمع شده زیرپوست خالی می‌شوند.

پس از اتمام بلفاروپلاستی در کرج ، بخیه‌های ریزی در ناحیه عمل زده می‌شود تا کمترین رد ممکن باقی بماند که البته در اکثر موارد هیچ ردی بعد از عمل بلفاروپلاستی در کرج باقی نمی‌ماند.

بلفاروپلاستی چگونه انجام میشود؟1

برای رفع پف زیر چشم گاهی فقط خالی کردن چربی کافی میباشد و نیازی به برداشتن پوست اضافه نیست. در این گونه موارد برش‌های اصلی ایجاد می‌شوند و چربی‌های جمع شده خارج می‌شوند.

بعد از جراحی بلفاروپاستی

بعد از پایان جراحی بلفاروپلاستی در کرج پلک بیمار باکمی تاری دید رو به رو است و تا چند روز ممکن است نتواند پلک خود را به صورت کامل ببندد. این مشکلات بعد از گذشت مدتی از بین می‌روند و بهبودی کامل برای فرد به دست می‌آید.

بعد از جراحی بلفاروپلاستی

در روزهای ابتدایی نیز از کمپرس سرد و قطره‌های اشک مصنوعی به‌شدت توصیه می‌شود استفاده شود. چراکه به دلیل بسته نشدن کامل چشم‌ها، خشکی چشم یکی از مشکلاتی است که فرد با آن در روزهای اول روبه‌روست.

همچنین با مواد استریل باید زخم‌ها را شست‌وشو داد تا از عفونت زخم‌ها جلوگیری کرد و دوره درمان را تسریع بخشید. پس از دو سه روز می‌توان از آب جوشانده شده نیز به‌جای استریل به کار برد.

متقاضیان جراحی بلفاروپلاستی در کرج باید این را به خاطر داشته باشند که این عمل مستقیماً با چشم و نواحی اطراف حساس این عضو سروکار دارد؛ در نتیجه در انتخاب پزشک متخصص باید تحقیقات و بررسی های لازم را به عمل آورد تا خدایی نکرده با عوارض جانبی بلفاروپلاستی در کرج رو به رو نشود.

 عوارض جراحی بلفاروپاستی

عوارض جانبی بلفاروپلاستی در کرج را می‌توان عفونت چشم، کاهش بینایی در اثر خونریزی، دوبینی در برخی از موارد، قرارگیری پلک در جای نامناسب، آشکار بودن خط بخیه و … ممکن است باشند.

عوارض جراحی بلفاروپلاستی

هزینه و قیمت جراحی بلفاروپلاستی در کرج

هزینه بلفاروپلاستی در کرج پلک ممکن است ۱میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می باشد.

هزینه جراحی بلفاروپلاستی در کرج بسته به شرایط مختلف و نوع تکنیک استفاده‌شده بستگی خواهد داشت. باید دقت کرد که هزینه روش درمانی جراحی پلک بیشتر از سایر جراحی‌های پلک نیست.

ازجمله علت های جراحی بلفاروپلاستی در کرج ، درمان پف پلک بالا و پلک پایین است. افتادگی پلک را به کمک این روش می‌توان نیز رفع کرد.

عمل جراحی بالا کشیدن پلک بالایی و برداشتن پف زیر چشم در زیبایی و جوان‌سازی پلک‌ها تأثیر زیادی دارد.

مراقبت های پس از جراحی بلفاروپلاستی در کرج

محل برش و بخیه ها در پایان جراحی بلفاروپلاستی در کرج با پماد چرب می شود و نیازی به پانسمان و بسته شدن چشم وجود نیست.بعد ازبلفاروپلاستی در کرج که اثر داروی بی حس کننده از بین رفت ممکن است احساس کنید که پلک ها تحت درد و کشش  قرار میگیرد.

مراقبت های پس از جراحی بلفاروپلاستی در کرج

این حالت معمولا خفیف است و با مصرف مسکن های معمولی رفع می شود.در صورت بروز هر گونه درد شدید یا کاهش در بینایی حتما بامتخصص جراحی عمومی دکتر حمید وفایی خود تماس بگیرید.

معمولا پیشنهاد می شود که پس از بلفاروپلاستی در کرج ۲۴ تا ۴۸ ساعت از کمپرس سرد استفاده شود و سرتان را به سمت بالا نگه دارید (برای خوابیدن هم چند بالش زیر سرتان قرار دهید) این اقدامات به کنترل ورم و کبودی محل عمل کمک زیادی را می کند.

میزان ورم و خون مردگی ناحیه عمل در افراد مختلف متفاوت میباشد.

معمولا ورم و کبودی بعد از چند روز به حداکثر خود می رسد و ظرف ۲ تا ۴ هفته بر طرف خواهد شد.تا یکی دو هفته بعد از عمل پلک ها ترشحات خفیف یا حالت چسبندگی دارند.

مصرف قطره های مناسب به رفع این حالات کمک زیادی میکند.در هفته های اول بعد از عمل ممکن اشکریزش،حساسیت به نور و تغییرات گذرای بینایی (مانند تاری دید یا دوبینی) ایجاد شود که کم کم بر طرف می شود.

معمولا بخیه ها ۵ تا ۷ روز پس از بلفاروپلاستی در کرج برداشته می شود و بعد از برداشتن بخیه ها تورم پلک ها کم کم فروکش می کند و فرد ظاهر بهتری را پیدا خواهد کرد.

آیا پس از عمل تغییرات پوستی ایجاد نمی شود و با افزایش سن نتایج برگشت نخواهد کرد؟

همان طور که نمی توان جلوی افزایش سن را گرفت، نمی توان جلوی تغییرات بافتی و پوستی به دلیل گذشت زمان را گرفت.

برای انجام جراحی بلفاروپلاستی در پلک فوقانی، در چین طبیعی برش ظریفی داده خواهد شد.

آشنا بودن جراح با آناتومی عروق و اعصاب و نسوج حیاتی این نواحی خیلی مهم است،اگر برش ظریف و در چین طبیعی بالای پلک داده شود،آثار قابل ملاحظه ای نخواهد داشت و معمولا محل برش ۳ تا ۶ ماه رنگ صورتی دارد و پس از این مدت به شکل یک خط ظریف سفید در می آید و تقریبا محوخواهد شد.

نداشتن پوست اضافه

چنانچه در پلک تحتانی پوست اضافه نداشته باشد و پف آلودگی فقط نتیجه بیرون زدگی چربی باشد،از طریق داخل پلک تحتانی (trans conjuctival) عمل خواهد شد و هیچ نوع بخیه ای نخواهد داشت.در صورتی که پوست اضافه وجود داشته باشد،برش در زیر خط مژه ها و در نقطه ای خواهد بود که آثاری بر جای نگذارد.

[/av_textblock]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *