دکتر حمیدرضا وفایی

دکتر حمیدرضا وفایی


دکتر حمیدرضا وفایی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه ، جراحی پلک ، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس می باشد.

یکی از مهم ‌ترین مراحل در اطمینان از نتایج موفقیت ‌آمیز عمل جراحی زیبایی انتخاب دکتر وفایی جراح زیبایی است.

با توجه به این که جراحی زیبایی یکی از چالش برانگیزترین انواع جراحی‌ ها است، استفاده از خدمات یک جراح متخصص زیبایی و باتجربه در این زمینه از اهمیت قابل توجه برخوردار می ‌باشد.

دکتر وفایی فوق تخصص جراحی:

دکتر وفایی فوق تخصص جراحی مجاز است که علاوه بر داشتن مهارت در زمینه‌ های تعامل با بیمار، مراقبت‌ های تروما و تکنیک‌ های پایه ‌ای جراحی، آموزش‌ هایی نیز در برخی زمینه‌ های تخصصی مانند پیوند بافت و اصلاح فرم بدن دیده است.

در جراحی پلاستیک و ترمیمی، هدف بازیابی شکل و عملکرد طبیعی بدن است. این شاخه از جراحی کاربرد های متنوعی داشته و از آن برای درمان عوارض و آثار عارضه‌ های مختلف در بخش‌ های مختلف بدن کودکان و بزرگسالان استفاده می ‌شود.

دکتر حمیدرضا وفایی

دکتر حمیدرضا وفایی متخصص لیپوماتیک:

افراد زیادی با معضل چاقی دست و پنجه نرم می کنند و خواهان انجام عمل لیپوماتیک که برترین تکنیک لاغری موضعی در عصر حاضر شناخته می شود، می باشند.

عمل لیپوماتیک در اکثر کلینیک های تخصصی انجام می شود اما برای این که نتیجه دلخواه از این روش به دست آید باید به پزشکی با تجربه کافی مراجعه کرد.

دکتر حمیدرضا وفایی لیپوماتیک ، تخصصی ترین مشاوره و مطلوب ترین نتایج را در اختیار بیماران قرار می دهد.

دکتر حمیدرضا وفایی فوق تخصص جراحی:

جراحی پلاستیک بسیار گسترده ‌تر از جراحی زیبایی است. جراحی زیبایی، شاید ملموس ‌ترین و پرجلوه ‌ترین جنبه جراحی پلاستیک باشد، اما با این حال بخش نسبتاً کوچکی از این حوزه از جراحی است.

از جراحی پلاستیک، علاوه بر بهبود ظاهر طبیعی اشخاص، برای ترمیم ظاهر بعد از یک تصادف یا پشت سر گذاشتن یک سرطان یا سایر بیماری‌ها نیز استفاده می‌شود. دکتر حمیدرضا وفایی فوق تخصص جراحی تقریباً روی تمام بخش‌ های بدن کار کرده و بسیاری از فوق تخصصان جراحی در زمینه یک بخش خاص از بدن مانند سر و گردن یا دست ‌ها تخصص دارند.

دکتر وفایی متخصص فلوشیپ جراحی:

دکتر وفایی فلوشیپ جراحی یا دوره تکمیلی تخصصی که یکی از دوره ‌های تحصیلی دانشگاهی در رشته های پزشکی می باشد که پس از تکمیل دوره رزیدنسی گذرانده می ‌شود.

معمولا براى هر رشته تخصصى پزشکی در چند موضوع عمده دوره هاى فلوشیپى در نظر گرفته می شود که متخصصان واجد شرایط مى توانند در آن شرکت کرده و فارغ التحصیل شوند.

فلوشیپ که فارسی واژه ی انگلیسی “Fellowship” است در معنی لغوی یعنی “کمک هزینه تحصیلی” اما این اصطلاح در رشته های پزشکی و دندانپزشکی به معنی دوره ای تکمیلی و تخصصی است .

گذراندن دوره فلوشیپ نیاز به تخصص دارد و دوره ای تکمیلی است.

فلوشیپ‌ های پزشکی در بسیاری از کشورهای دنیا ارائه می ‌شود و موجب افزایش سطح علمی پزشکان می ‌گردد و در حالت کلی می توان گفت تحصیلات تکمیلی “بعد از اخذ تخصص پزشکی” فلوشیپ نام دارد.

دکتر حمیدرضا وفایی متخصص جراحی :

دکتر حمیدرضا وفایی متخصص جراحی ، مفتخر است که مجموعه وسیعی از روش ‌های درمان زیبایی را به صورت بی ‌خطر برای بهبود ظاهر و ایجاد نتایج منحصر به فرد به صورت اثربخش به بیماران ارائه می ‌کند.

هدف اصلی از عمل ‌های جراحی زیبایی در این شرایط ایجاد نتایج استثنایی بدون نیاز به بهبودی یا مراقبت‌ های طولانی مدت پس از درمان می‌ باشد.

دکتر حمیدرضا وفایی متخصص جراحی ، می ‌بایست درباره روش درمان، خطرات، مزایا، روش ‌های جایگزین و دوره بهبودی درمان با بیمار قبل از شروع درمان صحبت کند.

به این ترتیب اطلاع از شرایط مورد انتظار از درمان می ‌تواند باعث ساده شدن فرآیند آن برای بیمار شود. قبل از شروع درمان بیمار می ‌بایست درباره تعداد و نوع درمان‌ های استفاده شده توسط جراح با وی صحبت کرده و از شرایط آن مطلع باشد.

علاوه بر این لازم است بیمار از فعالیت ‌های آماده‌ سازی قبل از شروع درمان، طول مدت درمان، و خطرات مربوط به آن اطلاع داشته باشد.

در این زمان دکتر حمیدرضا وفایی متخصص جراحی درباره داروهای احتمالی مورد نیاز برای مصرف قبل از عمل جراحی با بیمار صحبت خواهد کرد.

برخی از خطرات این درمان شامل حالت تهوع، بی‌ حسی، خونریزی، تشکیل لخته خونی، عفونت، و واکنش نامناسب به داروهای بی ‌حسی است.

علاوه بر این، در صورتی که فرد سیگاری باشد، لازم است دو هفته قبل از جراحی سیگار کشیدن را ترک کند تا به این ترتیب به فرآیند بهبود خود پس از درمان کمک موثر نماید.

علاوه بر این لازم است قبل از شروع درمان تمام هزینه‌ ها و روش‌ های پرداخت قابل استفاده برای بیمار مشخص شود.

به این ترتیب همواره ممکن است بخشی از هزینه‌ های درمان توسط موسسات بیمه کننده پرداخت شده یا شرایط خاص برای ایجاد استطاعت مالی برای بیمار در نظر گرفته شده باشد.

دکتر حمیدرضا وفایی

دکتر وفایی:

دکتر وفایی فوق تخصص جراحی به بخش ‌های مختلفی از بدن مانند گوش ‌ها، صورت، تنه، دست ‌ها و سایر اعضای بدن شکل و حالت می ‌دهد.

دکتر وفایی فوق تخصص جراحی همچنین مشکلات مادرزادی مانند مشکلات ساختاری استخوان ‌های دست و پا را رفع می‌ کنند.

جراحی زیبایی تنها شکل طبیعی بخش ‌های بدن را برای اهداف زیبایی تغییر داده یا بازسازی می ‌کند.

در حالی در جراحی ترمیمی علاوه بر این، بخش‌ هایی از بدن که در تصادفات، به خاطر بیماری ‌ها یا مشکلات رشدی دچار نقص شده‌ اند ترمیم یا تعویض می ‌شوند.

جراح پلاستیک مانند یک متخصص سرطان در مورد درمان یک بیماری به خصوص، یا مانند یک متخصص قلب در مورد درمان یک بخش خاص از بدن تخصص ندارند.

آن‌ها روی تمام مشکلات ناشی از بیماری‌های مختلف در بخش‌ های مختلف بدن کار کرده و اغلب این کار را با همکاری سایر پزشکان و در قالب یک گروه چند رشته ‌ای انجام می ‌دهند.

دکتر وفایی فوق تخصص جراحی دانش و مهارت ‌های تخصصی مانند چگونگی طراحی یک پیوند پوست یا انجام یک پیوند فلپ کسب می ‌کنند.

دکتر وفایی فوق تخصص جراحی علاوه بر انجام اعمال زیبایی مانند لیفت صورت استخوان ‌های صورت و جمجمه را نیز درمان می ‌کنند.

لب‌ های شکری و شکاف کام را ترمیم می‌ کنند؛ انگشتان قطع شده را به جای خود پیوند می‌ زنند؛ و مشکلات مادرزادی را درمان می‌ کنند.

دکتر حمیدرضا وفایی

جراحی پلاستیک زیرشاخه ‌های مختلفی دارد که عبارتند از:

  • جراحی پلاستیک کودکان
  • جراحی دست
  • مشکلات ارثی و مادرزادی: عارضه ‌های قابل درمان با این نوع جراحی عبارتند از لب شکری و شکاف کام، بدشکلی‌ های صورت و گوش، نقایص سر و صورت، بدشکلی‌ های دست ‌ها و عارضه‌ های پوستی
  • پستان: بازسازی بعد از سرطان، بدشکلی‌های مادرزادی و جراحی زیبایی
  • پوست: شامل برداشتن یا ترمیم پوست و مدیریت متاستازهای سرطان پوست (سرایت سرطان از یک بخش بدن به بخش دیگر)
  • آسیب ‌های فیزیکی: ترمیم صدمات ناشی از ضربه به صورت و پاها
  • سرطان: شامل برداشتن تومورهای بدخیم و ضایعات پوست، سرطان سر و گردن و بازسازی سینه ‌ها
دکتر حمیدرضا وفایی

جراحی زیبایی توسط دکتر وفایی فوق تخصص جراحی ، در موارد زیر قابل استفاده است:

  • برجسته‌ سازی سینه: بزرگ کردن، بالا بردن یا کوچک کردن
  • فرم دهی به صورت: جراحی بینی، چانه یا برجسته ‌سازی گونه ‌ها
  • جوانسازی پوست: لیفت صورت، پلک‌ ها، گردن و ابروها
  • اصلاح فرم بدن: کوچک کردن شکم، لیپوساکشن
  • جوانسازی پوست: بوتاکس، تزریق ژل

جراحی پلاستیک بر ترمیم نقایص جهت بازسازی ظاهر و بازیابی عملکرد طبیعی نیز تمرکز دارد.

دکتر حمیدرضا وفایی

اینستاگرام دکتر حمیدرضا وفایی:

دکتر حمیدرضا وفایی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه، جراحی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس می باشد.

برای مشاهده نمونه کار و انواع جراحی های دکتر حمیدرضا وفایی می توانید به آدرس dr_vafaei اینستاگرام دکتر حمیدرضا وفایی مراجعه کنید.

کلینیک دکتر وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده‌ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه ، جراحی پلک ، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی ،تزریق ژل ، چربی و بوتاکس می باشد.

۴ دیدگاه ها

  • خیلى جذاب که آدم در راه درست و مناسب
    (بدون وسواس الکى البته ) به خودش اهمیت بده و برسه و انتخاب دکتر خوب و با انرژى حال آدم و خوب میکنه دکتر وفایى کارشون عالیه و انرژى بسیار مثبت و بالایى دارند 🌹👌🏻امیدوارم همیشه موفق باشید دکتر مهربون 🙏🏻

  • با سلام. واقعا آقای دکتر حمید رضا وفایی بسیار دکتر خوب و کار بلد و حرفه ای هستند. خاله ی بنده پیش آقای دکتر عمل شکم لیپوماتیک انجام دادند و خیلی راضی بودن، حتی چندین نفر از دوستان و فامیل ها با دیدن این عمل راقب به عمل زیبایی شکم پیش آقای دکتر وفایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *