جراحی لاغری بازو

جراحی لاغری بازو :وقتی افراد از بازوهای خود ناراضی هستند که  اولا آنکه پوست و چربی اضافی بازویشان آویزان و بد حالت است و دیگر اینکه بازویشان بسیار بزرگ است. بسیاری خانم ها در زمان مراجعه به جراح  اظهار می دارند به دلیل بزرگ بودن بازویشان  مجبورند لباسی بزرگتر از سایز خود را بخرند.   نکته قابل توجه این است که تناسب اندام در بالا بردن اعتماد به نفس و راحتی فرد مخصوصا به هنگام لباس انتخاب کردن و پوشیدن بسیار مهم می باشد ، اگر پوست بازوهای شما شُل و افتاده به نظر می‌رسد یا از زیر بازوهای شما آویزان شده و پوست و چربی اضافه پیدا کرده است، عمل جراحی لیفت بازو می‌تواند راهکار خوبی برای رفع مشکل شما باشد

جراحی لاغری بازو

انواع روش های جراحی لاغری بازو

انتخاب روش مناسب جراحی لاغری بازو ، با توجه به کیفیت پوست و میزان چربی زیر پوست و چربی خود پوست می تواند با یکی از روش های
۱-لیپوساکشن
۲-لیفت بازو با برش کوچک
۳-براکیوپلاستی استاندارد
۴-لیفت بازو با برش بزرگ که هر کدام تکنیک و روش خاص خود را دارد ، صورت می پذیرد .

جراحی لاغری بازو

به  جراحی لاغری بازو را  جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی گفته می شود که در آن به کمک جراحی چربی ناحیه ی بازو برداشته می شود و پوست شل آن سفت می گردد . پوست افتاده ی ناحیه بازو در اثر چاق و لاغر شدن های متوالی ، افزایش سن و زمینه ی ارثی ممکن است در فرد ایجاد شود .
جراحی لاغری بازو
عمل جراحی لیفت بازو برای فرم دادن به قسمت بالای بازوها، کشیدن پوست شُل شده و برداشتن چربی‌های اضافه‌ای که موجب به وجود آمدن “بال خفاشی” در زیر پوست و لاغر کردن بازوها شده‌اند، انجام می‌شود. برداشتن پوست اضافه‌ای که به خاطر کاهش وزن یا پیری در زیر بازوها به وجود آمده است، می‌تواند افتادگی پوست بازو را برطرف کند و کل پوست این ناحیه تا آرنج را بکشد. در بعضی از موارد از عمل لیپوساکشن نیز همراه با جراحی لیفت بازو برای دستیابی به نتایج بهتر استفاده می‌شود.

کاندیدهای جراحی لاغری بازو

به طور کلی افرادی کاندید مناسب برای یک جراحی لاغری  بازو هستند که این شرایط را داشته باشند :
۱- افراد بزرگسال  دارای بازوهای عریض و بیش از حد بزرگ؛
۲-بزرگسالان دارای بازوهایی با پوست بسیار سست؛
۳- افراد بزرگسال در هر سنی که به وزن نسبتاً پایدار رسیده و فاقد اضافه وزن قابل توجه باشند؛
۴-افراد سالم بدون هیچ گونه شرایط پزشکی خاص که منجر به افزایش خطر جراحی شود؛
۵-افراد غیر سیگاری و افراد دارای انتظارات واقع‌بینانه و مثبت.
جراحی لاغری بازو

نحوه ی انجام لیفت بازو

معمولا جراحی لیفت بازو به صورت سرپایی با تزریق آرام بخش داخل وریدی یا بیهوشی عمومی صورت می پذیرد ،و  جراح  متخصص جراحی پلاستیک برش های لازم در قسمت داخلی زیر بازو یا  داخل بازو ، برای برداشتن پوست و چربی اضافی بر روی بازو انجام می دهد که در این میان ممکن است از عمل لیپوساکشن به عنوان درمان تکمیلی جهت برداشت چربی ها استفاده نماید ، پس از برداشت چربی و پوست اضافه ، برش ها جمع می شود تا بازو سفت و نرم تر گردد و سرانجام پوست روی خط جدید بازو قرار گرفته و برش ها بخیه زده می شوند .

نحوه  جراحی براکیوپلاستی یا جراحی لاغری بازو چیست

 جراحی براکیوپلاستی با هدف خارج کردن توده چربی و پوست اضافی بازو ها به منظور لاغر شدن و صاف شدن بازو ها انجام می گیرد.این اهداف از طریق:
۱-لیپوساکشن یا خارج کردن چربی های اضافی ناحیه مورد نظر
۲-حذف مستقیم پوست اضافی ناحیه بالای بازو
۳-قابل انجام بوده که در نتیجه آن مقدار قابل توجهی از چربی و پوست اضافی ناحیه بالای بازو حذف می شود که این عمل از سمت آرنج و گسترش به داخل زیر بغل ادامه می یابد

نکات ضروری در جراحی براکیوپلاستی

اسکار قابل رویت:یکی از مهم ترین نکات در جراحی لاغری بازو، اسکار آن است که از ناحیه زیر بغل شروع شده و تا ناحیه آرنج پیش می رود. معمولا یک سری محدودیت هایی در رابطه با منطقه ای که اسکار بازو در آن قرار گرفته، وجود دارد. مثلا در پوشیدن لباس های بدون آستین. البته تعداد افرادی که خواهان حذف پوست اضافی بازوهایشان هستند بیشتر از افرادی است که در پی تغییر اسکار ناشی از حذف پوست اضافی در بازوهایشان می باشند.
جراحی زیبایی بازو

لیپوماتیک بازو

 در جراحی لاغری بازو  روش لیپوماتیک می تواند چربی های اضافی بازو را بیرون بکشد و بازوهای شما را خوش فرم و زیبا کند. بعد از لیپوماتیک بدلیل قدرت لیفت بالایی که دارد پوست بازوها کشیده و سفت می شود. لیپوماتیک بازو بدون بخیه و با بی حسی موضعی انجام می شود و میزان قابل توجهی از چربی ها در یک جلسه از این ناحیه بیرون کشیده می شود.  بعد از لیپوماتیک بازو برای دریافت بهترین نتیجه توصیه می شود که از گن های فشاری مخصوص استفاده شود.از فعالیت های شدید بدنی پس از لیپوماتیک بازو باید به مدت ۴ الی ۶ هفته خودداری شود.

جراحی لاغری صورت

 

جراحی لاغری صورت

حتی  در افراد خوش اندام هم ممکن است چربی‌های اضافی ناخوشایندی در صورت، خط فک یا گردن خود داشته باشند که باعث می‌شود ظاهر آنها گوشتی و بدقیافه به نظر برسد. متقاضیان  زیادی برای انجام جراحی‌ لاغری  صورت مانند لیپوساکشن به متخصص جراح پلاستیک  مراجعه می‌کنند تا از این طریق، چهره‌ای زیباتر و جذاب‌تر پیدا کنند.

بسیاری از مردم از ظاهر گونه‌های خود راضی  هستند اما برخی از جوانان و افراد مسن هم هستند که از ظاهر گونه‌های خود راضی نیستند. بسیاری از این افراد از گرد و چاق بودن گونه‌های خود شکایت دارند. علت چاقی گونه‌ها، چربی باکال است.جراح زیبایی قادر است چربی‌های زائدی که موجب به وجود آمدن غبغب، افتادگی فک‌ها و یا صاف شدن برجستگی‌های طبیعی صورت شده است را با دقت بالایی حذف نماید.
جراحی لاغری صورت
 با جراحی لاغری صورت از طریق انجام عمل لیپوساکشن صورت یا جراحی تخلیه چربی دهانی به شما کمک کند تا صورتی استخوانی‌تر داشته باشید و به بهترین حالت ممکن از چهره خود دست پیدا کنید. یکی دیگر از روش های موجود دستگاه لیپوماتیک است که لاغر کردن موضعی دقیق و موثر تر از  روش لیپوساکشن  را در کل بدن ممکن می‌کند. هزینه جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن بسته با ناحیه تحت درمان، در افراد مختلف، متفاوت است. معایب لیپوماتیک می‌تواند شامل کبودی، درد، و ورم در نواحی تحت درمان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *