جراحی صورت تهران

جراحی صورت تهران :صورت مهم ترین عضو بدن در زیبایی هر  فرد است که با کوچکترین آسیب  به راحتی باعث بهم ریختگی و نازیبایی فرد می شود ، به همین خاطر در صورت ایجاد نقص در قسمت های مختلف آن ، فرد در جهت بهبود آن به جراحان پلاستیک و یا  مراکز جراحی صورت تهران  مراجعه می کند .

جراحی صورت تهران

جراحی صورت تهران  به اعمال جراحی گفته میشود  که برای تغییر و زیباسازی یا رفع آسیب های ظاهری بخشی از صورت یا بدن انجام می‌شود. جراحی زیبایی شامل موارد بسیار زیادی از جمله موارد زیر است:

۱-جراحی بینی

۲-جراحی زیبایی سینه  و یا پروتر درون‌کاشت سینه
۳- جراحی زاویه سازی صورت
۴-برجسته سازی گونه‌ها ،برجسته سازی لب‌ها،
۵-رفع افتادگی پلک‌ها

۶-افزایش قد

جراحی صورت تهران  و ترمیمی صورت چیست

جراحی صورت تهران به اعمالی گفته می شود که توسط آن می توان در چهره افراد تغییراتی را ایجاد یا آسیب هایی را جهت زیباسازی صورت برطرف کرد. که از انواع جراحی صورت تهران میشود به :

۱-جراحی زیبایی بینی
۲-جراحی زیبایی گوش
۳-پروتز چانه
۴-پروتز گونه
۵-تزریق ژل

که  یکی از جراحی های زیبایی و ترمیمی صورت که امروزه طرفداران بسیاری دارد، جراحی بینی می باشد.برخی افراد بینی گوشتی یا استخوانی دارند که جهت برطرف کردن نوک پهن و قوز بینی برای عمل جراحی زیبایی بینی اقدام می کنند، اما برخی دیگر دچار اختلالاتی چون اختلالات تنفسی و انحراف بینی و غیره هستند که در طی برطرف کردن این مشکلات عمل زیبایی بینی نیز انجام می دهند.

جراحی صورت تهران

جراحی صورت تهران برای آقایان چگونه است

امروزه هم آقایان و هم خانم ها کاندیدای انجام جراحی  صورت تهران  هستند.شاید تاکنون تصور می کردید که تنها خانم ها کاندیدای انجام این جراحی  صورت هستند در صورتی که جراحی زیبایی صورت مردان نیز کاندیدای خاص خود را دارد. امروزه مردان نیز امروزه همانند خانم ها به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می دهند به همین دلیل جراحی های زیبایی بسیاری را برای رسیدن به این هدف انجام می دهند.

جراحی صورت ترمیمی

جراحی صورت تهران

نقایص پوستی  در طول عمر برای فرد در اثر عوامل بسیاری ممکن است که ایجاد شوند  که از جمله آن :

۱-کندگی پوست سر ، صورت و گوش در سوانح مختلف رانندگی بخصوص در مورد موتور سوارها به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی بسیار اتفاق می افتد ، در این افراد به دلیل وارد آمدن آسیب های شدید تر در نواحی دیگر بدن ، معمولا به کندگی پوست توجه زیادی نمی گردد و یا با تاخیر صورت می پذیرد ، و حتی در صورت وارد شدن جسم خارجی در این کندگی های پوست امکان عفونت نیز بسیار بالا است .

۲-از دیگر علت های ایجاد نقایص پوست ، می توان به سوختگی در اثر حرارت ، مواد شیمیایی و … اشاره کرد ، چنانچه سوختگی شدید نباشد در صورت سالم بودن بافت های عمقی ، با درمان های دارویی امکان ترمیم وجود دارد ، اما در مورد سوختگی های شدید ، تنها روش های ترمیمی و جراحی پلاستیک می تواند ترمیم لازمه را در محل آسیب دیده ایجاد کنند .

۳-در جراحی صورت تهران برای  برداشت سرطان ، علاوه بر برداشتن خود عارضه ، از پوست و بافت های سالم اطراف آن نیز برداشته می شود که در این صورت با کمبود پوست در محل سرطان مواجه خواهیم بود که  جراحی صورت ترمیمی آن تنها از طریق جراحی های زیبایی میسر خواهد بود .

 تکنیک های جراحی زیبایی و ترمیمی چیست

گاهی برای بهبود ظاهر و عملکرد، تکنیک های جراحی  ترمیمی و زیبایی در یکدیگر آمیخته و به صورت روشی واحد انجام می شوند. یک نمونه،  آن جراحی رینوسپتوپلاستی است؛ در این روش  شکل ظاهری بینی تغیر کرده و همزمان عمل تیغه میانی بینی کار بینی را در تنفس بهبود می بخشد.

روش های جراحی صورت ترمیمی

جراحی صورت تهران

به طور کلی برای ترمیم صدمات وارد شده به پوست صورت ، از سه روش ترمیمی زیر استفاده می کنند :

۱- روش ترمیم اولیه :

در این روش جراح  با آزاد سازی پوست دور محل کمبود پوست ، لبه های پوست را به هم رسانده و با بخیه های جذبی ترمیم انجام می شود ، این روش برای رفع نقایص پوست صورت در افراد مسن یا افرادی که پوست شلی دارند ، انجام می شود .

۲- فلپ :

در این روش متخصص  پوست از نواحی اطراف محل آسیب دیده آزاد می شود و بدون جداسازی از بستر خود به محل نقص پوست منتقل می گردد ، مانند ترمیم نقص پوست گونه به کمک پوست بالای گردن که پوست آن بر روی گونه ها جابجا و منتقل می شود .همچنین در این روش ، با بالون گذاری در زیر پوست با کشیدگی بیشتر پوست ، وسعت پوست بیشتر شده و بهتر به ناحیه ی آسیب دیده منتقل می گردد .

۳- پیوند پوست :

در این روش از جراحی صورت نواحی دیگر بدن به صورت لایه ای نازک به صورت کامل از محل خود برداشته می شود و در محل پوست آسیب دیده ی صورت پیوند زده می شود از پوست داخل بازو ،ران و پشت گوش می توان جهت پیوند پوست استفاده کرد اما ممکن است که پوست پیوند زده شده با بافت و رنگ پوست هماهنگی نداشته باشد که از معایب این روش می باشد ..اگر فرد در صورت خود دارای چند نقص متعدد پوستی باشد ، با توجه به انتظارات بیمار و تشخیص پزشک متخصص ، ممکن است که همزمان به چند جراحی با استفاده از چند روش مختلف نیاز داشته باشد .

جراحی صورت تهران

دوره نقاهت بعد از  جراحی پلاستیک چگونه است

معمولا بیشتر جراحی‌های صورت تهران  به اقامت در بیمارستان  به مدت طولانی نیاز ندارند.  البته بسته به میزان  و نوع و جراحی، و اینکه  برخی از جراحی ها ممکن است بر مبنای سرپایی تکمیل شوند بدین معنا که نیازی نیست که در بیمارستان بمانید.

روندهای دیگر نیازمند اقامت شبانه در بیمارستان یا به مدت ۲ الی ۳ روز می‌باشند. در هر صورت، قبل از این که از بیمارستان مرخص شوید، جراح شما در مورد هرگونه مراقبت ویژه در طول مدت نقاهت مشاوره خواهد دادو بعد ار آن . بخیه‌های دائمی و جراحی در مطب یک هفته پس از جراحی کشیده خواهند شد. پزشک شما همچنین بایستی رژیم غذایی ویژه‌ای که باید دنبال کنید، داروهایی که باید مصرف یا اجتناب کنید و هرگونه محدودیت بر فعالیت‌ها را برای شما و همراهانتان  توضیح دهد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *