Best Lipomotor Specialist

بهترین متخصص لیپوماتیک

بهترین متخصص لیپوماتیک : عمل لیپوماتیک با تخلیه چربی ‌های اضافی و بهبود تناسب و انحناهای بدن، بعضی نقاط بدن را به طور موضعی خوش ‌فرم ‌تر و لاغرتر می ‌کند.

انتخاب بهترین متخصص لیپوماتیک ، تصمیمی است که نتایج آن سالیان متمادی، حتی شاید تا پایان زندگی باقی خواهد ماند.

عمل موفق باعث می ‌شود که حس بهتری درباره خود و ظاهرتان داشته باشید و با اعتماد به نفس بیشتری در فعالیت ‌های مختلف شرکت کنید.

 از سوی دیگر کافی است زیبایی و ایمنی خود را به دست پزشکی نابلد بسپارید تا در نهایت از انجام درمان و صرف هزینه و وقت گرانبهایتان پشیمان شوید. یافتن بهترین متخصص لیپوماتیک  و مجرب شرط لازم دستیبابی به نتایج مطلوب است.

 

 

 

 

 

Best Lipomotor Specialist

 

 

 

مزایای لیپوماتیک:

برخی از مزایای لیپوماتیک عبارتند از:

  • گاهی اوقات نتیجه مطلوب پس از فقط یک جلسه درمان به دست می‌آید.
  • امکان درمان ناحیه‌های بیشتر و بزرگتر در یک جلسه درمان
  • نتایج لیپوماتیک نسبت به درمان‌های غیرتهاجمی قابل پیش ‌بینی‌تر و ماندگارتر است.

کاربردهای لیپوماتیک:

لیپوماتیک برای لاغری موضعی ناحیه‌های زیر کاربرد دارد:

  • ران
  • باسن و پهلو
  • شکم و کمر
  • پشت بدن
  • داخل زانو
  • قفسه سینه
  • گونه، گردن و چانه یا غبغب
  • ساق پا و مچ پا

مشکلاتی که با لیپوماتیک درمان نمی‌ شود:

لیپوماتیک درمانی برای چاقی یا جایگزینی برای ورزش و رژیم لاغری نیست. به علاوه لیپوماتیک درمانی موثر برای افتادگی و شل شدن پوست یا سلولیت نیست، سلولیت نوعی فرورفتگی پوست است که روی ران، باسن و پهلو مشاهده می‌شود.

 

 

 

Best Lipomotor Specialist

 

 

 

 

بهترین متخصص لیپوماتیک کیست؟

پزشکان بسیاری در تبلیغات خود مدعی انجام لیپوماتیک هستند، اما صرف انجام دادن لیپوماتیک به معنای مهارت در انجام آن نیست.

بنابراین حتماً مهارت و تجربه جراح منتخب خود را قبل از شروع درمان بسنجید تا از ایمنی آن و دستیابی به نتایج دلخواه خود مطمئن شوید. برای این که بهتر و منطقی‌ تر بتوانید تصمیم بگیرید، در ادامه معیارهای انتخاب  بهترین متخصص لیپوماتیک  را توضیح می ‌دهیم.

تایید تجربه جراح در زمینه انجام درمان مورد نظر:

هر حوزه‌ای از جراحی زیبایی به مهارت‌های مختلفی نیاز دارد، بدیهی است که عمل زیبایی بینی با استخوان، غضروف و مجراهای تنفسی کاملاً با عمل سینه با بافت نرم تفاوت دارد.

 

 بنابراین جراح باید در هر یک از این عمل‌ها تخصص و البته تجربه داشته باشد. سوالات زیر را از جراح بپرسید:

    چه آموزش‌ هایی در زمینه انجام این عمل دیده‌اید؟

    چند سال است که این عمل را انجام می‌دهید؟

    تا کنون چند بار این عمل را انجام داده‌اید؟

همخوانی داشتن سلیقه و ذوق هنری بهترین متخصص لیپوماتیک با سلیقه شما:

همه می‌ دانیم که زیبایی امری نسبی و در چشم بیننده است. بنابراین نمی ‌توانید به صرف توصیه یک دوست یا تکیه بر تجربه جراح شتاب زده یک متخصص را انتخاب کنید.

بهترین کار این است که عکس‌ های قبل و بعد عمل‌ های پیشین جراح منتخب خود را به دقت بررسی کنید.

 

 

 

 

Best Lipomotor Specialist

 

 

 

 

 

موارد زیر را به هنگام ارزیابی حس زیبایی ‌شناسی جراح در نظر بگیرید:

نگاه کردن به عکس‌های قبل و بعد: نتایج عمل‌های قبلی جراحان مورد نظر خود را ببینید، کدام نتایج با سلیقه شما همخوانی دارد؟

به بیمارانی که بیشترین تشابه را با وضعیت شما دارند، بیشتر توجه کنید. بهتر است یک سلفی از خود را در جلسه مشاوره به همراه داشته باشید.

عمل‌های صورت: دنبال بیمارانی بگردید که ساختار صورتشان با ساختار صورت شما مشابه است، تقریباً هم‌سن‌ هستید و دغدغه ‌های یکسانی دارید، برای مثال هر دو از افتادگی گردن ناراحت‌ هستید.

عمل ‌های سینه: دنبال بیمارانی بگردید که شکل بالاتنه و سینه ‌شان شبیه شما است. برای مثال اگر شانه ‌هایی باریک و سینه‌های کوچک، نامتقارن و با فاصله دارید، عکس‌ های قبل و بعد بیمارانی با ویژگی‌های مشابه را ببینید تا از مهارت جراح در زیباسازی این نوع سینه مطلع شوید.

عمل‌ های بدن: به دنبال بیمارانی بگردید که شکل کلی بدن‌ شان مشابه بدن شما است. اگر از چاقی موضعی پهلو یا افتادگی شکم ناراحت هستید، نتیجه عملی را که دکتر لیپوماتیک برای بیمارانی با شرایط مشابه به دست آورده است،ببینید. توصیه می‌کنیم که درباره نوع عمل تعصب به خرج ندهید، چون ممکن است با عمل دیگری مانند ابدومینوپلاستی نتیجه بهتری بگیرید.

ثبات نتایج را برای تمام بیمارانی که عمل یکسانی انجام داده‌اند، بررسی کنید. آیا دوست دارید که این نتایج برای شما هم به دست آید؟

 توجه به برخورد جراح و کارکنان کلینیک:

جراحی موضوع مهمی است و ممکن است دست اندازها و پیچ‌ و خم‌های زیادی در این مسیر وجود داشته باشد. برای این که در طول این مسیر کاملاً راحت باشید، باید با پزشک معالج و کارکنان کلینیک کاملاً راحت باشید.

پزشکی را انتخاب کنید که به او اعتماد داشته باشید و بتوانید ایمنی و زیبایی خود را با خیالی آسوده به دستان ماهر او بسپارید.

 

 

 

 

Best Lipomotor Specialist

 

 

 

 

جلسه مشاوره با بهترین متخصص لیپوماتیک قبل از لیپوماتیک:

موارد زیر در مشاوره بهترین متخصص لیپوماتیک مطرح می‌شود:

  • اهداف جراحی
  • ابتلا به بیماری‌های مختلف، آلرژی به داروها و درمان‌های در حال انجام
  • داروهای مصرفی فعلی، شامل ویتامین‌ها و مکمل‌های گیاهی، مصرف مواد مخدر و توتون
  • سابقه انجام جراحی

 

بهترین متخصص لیپوماتیک اقدامات زیر را انجام می ‌دهد:

  • ارزیابی وضعیت سلامت عمومی بیمار و سابقه ابتلا به بیماری ‌ها یا عامل‌ های خطر
  • عکس گرفتن برای مقایسه عکس‌های قبل و بعد
  • بررسی روش ‌های لیپوماتیک
  • توصیه دوره درمان مناسب
  • بررسی نتایج احتمالی لیپوماتیک و عوارض یا خطرهای احتمالی آن

مشاوره با بهترین متخصص لیپوماتیک فرصت مناسبی برای پرسیدن سوال‌ها و نگرانی‌های مرتبط است. افزایش آگاهی از تمام جوانب لیپوماتیک بسیار مهم است، احسس اضطراب قبل از عمل، چه به خاطر هیجان ظاهر جدید، چه به خاطر استرس قبل از درمان، طبیعی است. بنابراین از مطرح کردن نگرانی ‌ها و ترس ‌های خود با پزشک خجالت نکشید.

 

آیا انتخاب بهترین متخصص لیپوماتیک در رسیدن به نتیجه دلخواه تاثیر دارد؟

لیپوماتیک عملی است که برای تخلیه سلول‌های چربی انجام می‌شود و این سلول‌ ها دیگر رشد نمی‌کند و بازگشت‌پذیر نیست. البته ثابت ماندن وزن، شرط ماندگاری نتیجه و خوش اندام باقی ماندن آن است.

 اگر در آینده اضافه وزن قابل توجهی پیدا کنید، تناسب اندام کلی نیز تغییر می‌کند، چون بدن چربی اضافی را در محل‌های دیگر ذخیره می‌ کند.

اگر این عمل زیبایی توسط بهترین متخصص لیپوماتیک  انجام شود، لیپوماتیک کاملاً ایمن و روشی ایده‌آل برای لاغری موضعی و رسیدن به اندام دلخواه خواهد بود. مشاوره با متخصص بهترین روش برای اطمینان از مناسب بودن عمل لیپوماتیک است.

 

 

Best Lipomotor Specialist

 

 

 

هزینه انجام لیپوماتیک توسط بهترین متخصص لیپوماتیک چقدر است؟

عامل‌ های زیر هزینه نهایی لیپوماتیک را تعیین می ‌کند:

  • هزینه بیهوشی یا بی‌حسی
  • هزینه‌ های مربوط به بیمارستان و اتاق عمل
  • آزمایش‌ها
  • گن فشرده کننده پس از جراحی
  • داروهای تجویز شده
  • حق‌الزحمه جراح

هنگام انتخاب بهترین متخصص لیپوماتیک از یاد نبرید که تجربه جراح و راحتی ‌تان با ایشان به اندازه هزینه نهایی جراحی مهم است.

 

 

دکتر وفایی-متخصص جراحی و زیبایی

جراحی بینی – لیپوماتیک

۲۲ دیدگاه ها

  • بهترین و زیباترین تجربه من که بعد از سالها کلنجار رفتن با خود، اونو تجربه کردم، همین عمل جراحی لیپوماتیک بود،.
    علیرغم مخالفت های بی دلیل اطرافیان آخر بر شک و تردیدم غلبه کردم و تنها افسوس الان من اینست که چرا خیلیییی زودتر اینکار رو انجام ندادم، و زندگی جدیدم رو زودتر برای خودم نساختم،…

    سپاسگذارم دکتر عزیزم

  • خیلی خوشحالم که با شما دکتر متبحر آشنا شدم تا از این دغدغه چربیها و پایین بودن اعتماد به نفسم خلاص شدم شکم و پهلوی ناجوری داشتم و هر کار میکردم آب نمیشد یا پوستش شل میشد اما الان واقعا راحت شدم مرررررسیییی دکتر-

  • سلام
    من پسری ٣٠ساله بخاطر اضافه وزن م نمیتونم از پله ها بالا برم به همین خاطر دارم شغلم و از دست میدم ریس م بهم مرخصی نمیده دنبال دکتر خوب میگشتم برای اینکه بدون بستری جراحی کنم که همکارام شمارو معرفی کردم
    چقدر میکشه تا وزن من بیاد پایین ؟

  • خیلی خوشحال هستم که دکتر وفایی، دکتری حاذق ، بااخلاق ، مهربان و منصف رو انتخاب کردم …… هیچ وقت فراموش نمیکنم که بعد از عمل لیپو ، وقتی به هوش اومدم و چشمامو باز کردم اولین شخصی رو که مشاهده کردم دکتر نازنین و بااخلاقم بود . همین امر باعث شد کلی دلگرم باشم و از انتخابم کلی راضی و خوشحال . دکتر وفایی = انتخاب برتر

  • سلام من در بهمن ماه عمل لیپو بازو و پشت رو انجام دادم .با اینکه در ابان ماه عمل لیپو شکم و پهلو و ماموپلاست رو انجام داده بودم و بخاطر اعتماد به نفسی که پیدا کردم و تاکیید اقای دکتر که باید سبک زندگی رو هم تغییر بدی ۱۸ کیلو وزن کم کردم .بازو هام هنوز فرم دلخواهم و نداشت که عمل لیپو بازو رو انجام دادم که عملی بسیار عالی بود بدون عوارض خاصی و دردی ممنون ازاقای دکتر وفایی عزیز

  • قبل از لیپوماتیک بازو هیچ لباسی رو نمیتونستم بپوشم همه ی لباس ها بازوهاشون تنگ بود. الان با لطف و تبحر آقای دکتر حمیدرضا وفائی همیشه خوشحالم و اعتماد به نفسم افزایش پیدا کرده…

  • این جراحی ها قبل از هر چیز اعتماد به نفس طرفو میبره بالا بعد از خارج کردن چربیها باید گن بپوشی که مایعات میان بافتی خارج بشه و بدن شکل بگیره دردش مثل اینکه چند نفر با چوب زده باشن کوفتگی ایجاد میکنه که بعد یه هفته رفع میشه باید بعدش مراقبت کنین که باز زیاده روی در خوردن نشه چون اونجایی که لیپو کردین کمتر چربی میره جمع میشه ولی در عوض به بقیه بدن میره و اون قسمتا بزرگ میشن پس رژیم و ورزش حتی پیاده روی لازمه برای جای بخیه ها که بصورت نوک خودکاره یا خط ابدومیتونین از کرمهای خاص اسفاده کنین بعد این عمل دو ماه تا سه ماه بعد که ورمها خوابید میبینی لباسهایی که نمیشد بپوشی راحت تنت میره حال روحی بهنری داری چون اعتماد به نفست بالا میره دید مردم بهت تغییر میکنه چون دیگه یه ادم افسرده نیستی و با اندامی که پیدا کردی نشون میدی برای خودت ارزش قاعل هستی 👌👌👌👌👍👍

  • با اینکه تجربه لیپو نداشتم ولی وقتی دوستان و اطرافیانو میدیدم که چقد به زندگی برگشتن ،از خودشون راضی هستن به من این حس میداد حتی اگه چاقم بشم غصه ای نیست میشه تجربش کرد از چاقی ام لذت برد بعد برم عمل کنم به همین راحتی
    خوبه که عمل لیپو ماتیک هست کمک بزرگی به بشر کرد 😍😍😍😁

  • آقای دکتر وفایی علاوه بر اینکه بسیار در کارشون متبحر و حاذق هستند، بسیار هم منصف هستن. ممنون دکتر عزیز و مهربان و با اخلاق و تبریک به همه کسانی که شما رو به عنوان جراحشون انتخاب میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *