بهترین دکتر لیپوماتیک تهران - دکتر وفائی

بهترین دکتر لیپوماتیک تهران


یکی از جدیدترین تکنیک‌های از بین بردن چربی‌های اضافی و پیکرتراشی “لیپوماتیک” است. این روش تأثیر چشمگیری در لاغری فرد دارد. اولین و مهم‌ترین قدم در عمل لیپوماتیک “انتخاب دکتر” است. دکتر لیپوماتیک علاوه بر اینکه باید تحصیلات عالی از دانشگاه‌های تراز اول داشته باشد باید از مهارت و تجربه بالایی هم برخوردار باشد. بهترین دکتر لیپوماتیک دکتری است که درصد رضایتمندی بیمارانش بالا باشد. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد عمل لیپوماتیک را به همراه لیست بهترین دکترهای لیپوماتیک تهران در اختیارتان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

بهترین دکتر لیپوماتیک تهران - دکتر وفائی

ویژگی‌های یک دکتر لیپوماتیک خوب در تهران

این روزها نه تنها خانم‌ها بلکه آقایان هم به دنبال زیبایی و تناسب اندام هستند. اهمیت تناسب اندام باعث شده تا خیلی از افراد به دنبال انجام لیپوماتیک باشند. قطعاً این جراحی کار ساده‌ای نیست اما اگر زیر نظر فرد متخصصی انجام شود می‌تواند ریسک عمل را تا حد زیادی کاهش و موفقیت نهایی عمل را افزایش دهد. همانطور که اشاره کردیم اولین قدم در جراحی لیپوماتیک انتخاب متخصص است. قطعاً دشوارترین کار هم همین مرحله است زیرا در حال حاضر جراحان زیادی هستند که لیپوماتیک را انجام می‌دهند. یک دکتر لیپوماتیک باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • تخصص کافی: پزشک باید برای کاهش عوارض لیپوماتیک تجربه + تخصص و دانش کافی داشته باشد و حداکثر تلاشش را بکند. اگر پزشک شما تجربه و مهارت کافی نداشته باشد امکان دارد هنگام حذف بافت‌های چربی به سایر بافت‌های بدن آسیب بزند و باعث عوارض جبران ناپذیری شود.
  • ارتباط خوب با بیمار: نحوه برقراری ارتباط پزشک با بیمار در انجام عمل‌های زیبایی اهمیت زیادی دارد. پزشک باید اعتماد بیمار را جلب کند، خواسته‌های او را درک کرده و حدالمقدور محقق کند. البته بیمار هم نباید خواسته‌های غیرمعقول و غیرمنطقی از پزشک داشته باشد. گاهی اوقات برخی از پزشکان برای پول بیشتر جراحی‌های متعددی را روی بیمار انجام می‌دهند در صورتی که بیمار به برخی از آن‌ها احتیاج ندارد، این امر باعث عوارض جبران ناپذیری می‌شود.
بهترین دکتر لیپوماتیک تهران - دکتر وفائی

لیست بهترین دکترهای لیپوماتیک در تهران

و اینکه بهترین دکتر لیپوماتیک را در تهران انتخاب کنید ۴ راه وجود دارد:

  1. کلینیک و بیمارستان: اکثر پزشکان لیپوماتیک در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌های مختلفی جراحی را انجام می‌دهند؛ پس شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز اطلاعات بیشتری را درباره پزشک مدنظرتان به دست آورید.
  2. پزشکان عمومی: شما می‌توانید از یک پزشک عمومی درباره متخصصان لیپوماتیک سؤال بپرسید و تمام ابهاماتتان را رفع کنید.
  3. جستجو در گوگل: معمولاً توصیه می‌شود مردم برای سؤالات پزشکی، بیماری‌ها یا انتخاب دکتر به گوگل سر نزنند زیرا مسائل پزشکی جزئیات زیاد دارد که در اکثر سایت‌ها به آن‌ها اشاره نمی‌شود؛ اما اگر صرفاً به دنبال پیدا کردن نام پزشکان لیپوماتیک تهران هستید، می‌توانید در گوگل جستجو کنید.
  4. تحقیقات محلی: یک روش قابل اعتماد برای انتخاب دکتر لیپوماتیک “تحقیقات محلی” است. شما می‌توانید از افرادی که این کار را انجام داده‌اند سؤالات بپرسید و میزان رضایت آن‌ها را بفهمید.

انواع لیپوماتیک

انواع لیپوماتیک عبارت است از:

  • لیپوماتیک بازو
  • لیپوماتیک شکم
  • لیپوماتیک پهلو
  • لیپوماتیک ران پا

متخصصان لیپوماتیک می‌توانند جراحی‌های زیبایی دیگری را مانند جراحی پروتز سینه، لیفت سینه، ماموپلاستی، جراحی بینی و جوان‌سازی پوست انجام دهند.

۵ مزیت خارق‌العاده لیپوماتیک

  • در این عمل بیمار بی‌هوش نمی‌شود و برای اینکه احساس بهتری داشته باشد از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود
  • در جراحی لیپوماتیک چربی‌ها به شکل یکنواخت خارج می‌شوند و در ناحیه مورد نظر چربی اضافی باقی نمی‌ماند.
  • تورم این جراحی نسبت به روش‌های دیگر کم‌تر است.
  • بیمار باید حدوداً ۲ هفته از گن استفاده کند.
  • این عمل به استراحت زیادی احتیاج ندارد یعنی شخص بعد از چند ساعت می‌تواند کارهایش را انجام دهد.

معایب جراحی لیپوماتیک

  • خونریزی و درد
  • تجمع آب بعد از لیپوماتیک
  • مضر بودن برای بارداری
  • آسیب رسیدن به سیستم ایمنی
  • احتمال آمبولی
  • بازگشت چربی
بهترین دکتر لیپوماتیک تهران - دکتر وفائی

هزینه انجام لیپوماتیک در تهران

بدون شک وقتی به دنبال بهترین دکتر لیپوماتیک تهران هستید باید هزینه بالایی را برای عمل بپردازید؛ زیرا بهتر و متخصص‌تر بودن یک دکتر هزینه عمل او را افزایش می‌دهد به عبارت دیگر هر چقدر هزینه بیشتر شود نتیجه عمل بهتر می‌شود. پزشکان خوب معمولاً تجهیزات بهتر و موقعیت مکانی مطلوب‌تری دارد که بابت آن دستمزد بیشتری می‌گیرند البته این عامل لزوماً روی نتیجه عمل تأثیر گذار نمی‌گذارد.

بهترین دکتر لیپوماتیک تهران - دکتر وفائی

پیشنهاد ما

اگر به دنبال یک کلینیک تخصصی برای انجام جراحی‌های زیبایی به خصوص عمل لیپوماتیک هستید کلینیک تخصصی دکتر وفایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کلینیک امکان جراحی‌های زیبایی برای خانم‌ها و آقایان را در زمینه‌های خدمات زیبایی غیر جراحی (مانند تزریق / چربی / بوتاکس / فیلر / لیفت بازو)، لیپوماتیک (ورزش‌های لاغری / برنامه‌های رژیم و لاغری / لیپوماتیک شکم و پهلو و ران)، جراحی پلاستیک و زیبایی (اعم از جراحی پلک / جراحی شکم / چال صورت)، کاشت مو و ابرو (کاشت مو و ابرو به همراه حذف ریزش ارثی مو و ابرو) و جراحی لیزری گوارش (عمل لیزری کیست مویی، فیستول مقعد / فیشر یا شقایق، عمل لیزری همورئید) فراهم کرده است. مراجعین می‌توانند ابتدا به‌صورت رایگان مشاوره شوند سپس بهترین تصمیم را بگیرند.

  • آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه ۵ واحد ۵۰۵
  • شماره تماس: ۲۶۷۶۵۳۳۱ / ۲۶۷۶۵۳۴۲
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۹ / پنج شنبه ۸ تا ۱۶
بهترین دکتر لیپوماتیک تهران - دکتر وفائی

کلام آخر

بهترین روش برای از بین بردن چربی‌های اضافی بدون بیهوشی عمومی و تیغ جراحی و صرفاً به شکل موضعی “عمل لیپوماتیک” است که عوارض چندانی ندارد. جراحی لیپوماتیک با روش‌های مختلفی انجام می‌شود و افراد هیچ دردی را احساس نمی‌کنند. کسانی که به دنبال کاهش سایز و لاغری هستند، می‌توانند این جراحی را انجام دهند. تخصص مهم‌ترین ملاک انتخاب دکتر لیپوماتیک است. در این مقاله لیست دکترهای لیپوماتیک در تهران را در اختیارتان قرار دادیم. شما می‌توانید با در نظر گرفتن تمامی جوانب و مشورت با یک پزشک متخصص در صورت لزوم این جراحی را انجام دهید.

کلینیک دکتر وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده‌ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه ، جراحی پلک ، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی ،تزریق ژل ، چربی و بوتاکس می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *