بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی درتهران

بهترین جراح بینی درتهران است که بیمار از نتیجه جراحی خود رضایت کامل داشته باشد. برخلاف تصورخیلی افراد عمل بینی  تنها یک عمل زیبایی نمی‌باشد و جراحی بینی در افرادی که با مشکلاتی در ساختار صورت و بینی و اندام‌های تنفسی دارند نیز انجام می‌شود .

بهترین جراح بینی در تهران

اگر جراحی بینی به‌درستی و با اصول درست  و تکنیک‌های خاصی توسط پزشکان متخصص انجام گیرد می‌تواند تأثیر بسزایی در روحیه  فرد داشته باشد و قطعاً حل مشکلات تنفسی هرچند اندک می‌تواند سطح بازدهی افراد را در کار وزندگی روزمره ‌شان افزایش قابل ‌توجهی دهد پسقبل از عمل بهترین جراح بینی درتهران را انتخاب کنید

 جراحی بینی

جراحی بینی تنها یک عمل زیبایی مطلق نیست اگرچه بیشتر افراد جهت زیبایی اقدام به عمل بینی خود می‌کنند به ‌طورکلی عمل بینی روی صورت و مجاری تنفسی یک شخص انجام می شود و قبل از شروع فرایند جراحی باید به‌درستی بررسی و سنجیده شود و در انتخاب بهترین جراح بینی در تهران دقت لازم را داشته باشید  قطعاً جراحی بینی می‌تواند زیبایی انسان‌ها را بیشتر کند.

عمل جراحی بینی‌تان را در بهترین  کلینیک‌ها  و توسط بهترین جراح بینی در تهران انجام دهید زیرا یک پزشک در یک کلینیک متوسط و باامکانات پایین کاری نمی‌تواند بر روی بینی شما کاری انجام دهد و بهتر است این جراحی را در کلینیک‌هایی انجام دهید دارای بروزترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها می‌باشد.

 روش‌های عمل بینی

امروزه عمل‌هایی که روی بینی انجام می‌شود به‌ طورکلی به دو صورت عمل بینی باز و عمل بینی بسته انجام می‌شود.

درعمل جراحی بینی وهمین طور درعمل‌های زیبایی  نقش جراح هم اهمیت بسیار مهم است  بنابراین توصیه می‌شود برای انجام عمل بینی خود به بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنید

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

 

جراحی پلاستیک بینی

امروزه جراحی پلاستیک با وجود تکنیک های بسیار ویژه و ابداع روش‌ها و تجهیزات مدرن جراحی پیشرفت‌های زیادی داشته است.

البته بسیاری از تجهیزاتی که دریکی دو سال اخیر ابداع و ساخته ‌شده‌اند در اختیار هر جراحی قرار ندارد و زیرا این دستگاهها قیمت‌های بسیار بالایی دارند .به همین دلیل توصیه می‌شود عمل زیبایی و پلاستیک را در کلینیک‌های مجهز به لحاظ تجهیزات و تکنولوژی انجام دهید و قبل از عمل در اولین اقدام بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنید .

 

مدت استراحت بعد از عمل‌های زیبایی و بینی

مدت استراحت بعد از عمل‌های زیبایی به نوع عملی که هر فرد انجام می دهد بستگی دارد و ممکن است مدت‌زمان استراحت برای یک فرد یک روز تا چندین ماه شود اما با کاهش تورم یا کبودی بیمارمی‌تواند به سرکار خود بازگردد .در بیشتر موارد  بعد از عمل فرد  نیاز به بستری شدن در کلینیک را ندارد و پس از انجام عمل بیمار قابل ترخیص می‌باشد.نتایج اولیه عمل جراحی زیبایی معمولاً پس از ۳ هفته قابل رویت می‌باشد اگرچه نتیجه مطلوب نهایی  تا ۶ ماه زمان لازم دارد.

رینوپلاستی بینی

در رینوپلاستی بینی با در نظر گرفتن شکل مناسب بینی و برداشتن قسمت‌های اضافی و حالت دادن به قسمت‌‌های باقی‌مانده صورت می‌گیرد بدیهی است در عمل بینی بادرنظرگرفتن اجزای صورت فرم داده می‌شود درواقع بهترین شکل بینی زمانی است که با سایر اجزاء صورت هماهنگی داشته باشد.

در عمل رینو پلاستیک اشکالاتی مانند بزرگ بودن اندازه بینی -افتادگی نوک بینی- رفع قوز بینی- پهن بودن بینی- بزرگ بودن سوراخ‌های بینی اصلاح انحراف تیغه بینی رفع می شود

 

رینوپلاستی در چه سنی انجام می‌شود

این عمل معمولاپس از بلوغ کامل انجام می‌شود البته در سال‌های اخیر عمل جراحی رینوپلاستی در سنین بالای ۵۰ سال نیز روبه افزایش است چنانچه وضعیت عمومی و سلامتی فرد خوب باشد انجام عمل رینوپلاستی برای این افراد مشکلی ایجاد نمی‌کند

ویژگی بهترین جراح بینی در تهران

به این نکته توجه داشته باشید که رینو پلاستی باعث بهبود ویا تشدید علائم حساسیت بینی نمی‌گردد مبتلایان به آلرژی بینی هم می‌توانند تحت عمل جراحی بینی قرار بگیرند اما باید از داروهای ضد حساسیت بعد از عمل استفاده کنند.

 

 

بهترین جراح بینی درتهران کیست

برای تشخیص بهترین جراح بینی درتهران بهتر است شما با مراجعه به مطب پزشک و با دیدن نمونه کارهای بینی  تشخیص دهید که متناسب باسلیقه‌ی شما است یا خیر ؟

از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از پزشک خود  انتظارات منطقی از نتیجه جراحی بینی داشته باشید البته بهترین جراح بینی درتهران باید از نتیجه جراحی  به شما اطمینان دهد تا بیمار دچار استرس و نگرانی از نتیجه جراحی نشود هر چه همکاری بین جراح بینی و بیمار بیشتر باشد منجر به موفقیت بیشتر در جراحی می‌شود .

بهترین جراح بینی در تهران کیست

بهترین جراح بینی در تهران  علاوه بر مهارت و تخصص‌های لازم باید به هنگام مشاوره بدون در نظر گرفتن منافع خود بتواند به‌خوبی مشاوره دهد و یک دیدگاه کلی از نتایج به فرد متقاضی بدهد تا به‌خوبی بتواند تصمیم‌گیری کند.

پس دقت داشته باشید برای رسیدن به نتیجه دلخواه جراحی عمل بینی خود بهترین جراح بینی درتهران را انتخاب کنید تا از  نتیجه خیالتان راحت باشد

 

مهارت جراح در انتخاب بهترین جراح بینی درتهران

به هنگام جراحی بینی خود تعدادی از پزشکان باتجربه و ماهر را انتخاب کنید و از بین آنها بهترین جراح بینی درتهران را انتخاب کنید  و در مورد مهارت ،تبحر و تجربه‌ی جراح بینی خود اطلاعات کامل به دست بیاورید.تا نتیجه دلخواه خود را به دست آورید.

 

معیارهای بهترین جراح بینی درتهران

یکی از معیارهایی که شما باید  برای بهترین جراح بینی درتهران نظر بگیرد این است که پزشک در مورد بینی شما یک انتخاب آگاهانه به شما دهد بهتر است به هنگام مراجعه به جراح بینی برای جراحی نمونه کارهای پزشکتان را ببینید تا با کارکرد پزشک آشنا شوید و مهارت پزشک را در نظر بگیریدو به‌درستی بهترین جراح بینی درتهران را انتخاب کنید .

بهتر است یک لیست از پزشکان مطرح  و باتجربه تهیه کنید و به آن‌ها مراجعه کنید این کار باعث می‌شود شما به‌صورت راحت ‌تر بتوانیدبهترین جراح بینی درتهران ویا هر شهری که زندگی می‌کنید را پیدا کنید.

معیارهای بهترین جراح بینی در تهران

داشتن تخصص و دانش لازم  در زمینه جراحی زیبایی بینی از معیار های بهترین جراح بینی در تهران است ،  بهترین جراح بینیدر تهران  با توجه به تجربه ای که دراین زمینه دارد بعد از بررسی پوست، استخوان بندی و غضروف بینی شما تکنیک مورد نظر خود را برای جراحی انتخاب می نماید . بهترین جراح بینی درتهران باید با تجربه و مهارتی که در جراحی بینی دارد بیشترین تاثیر گذاری را بروی نتیجه جراحی دارد.

 

انتخاب بهترین جراح بینی درتهران

زمان لازم  را برای تحقیق و انتخاب بهترین جراح بینی درتهران خود بگذارید زیرا این‌یک عمل اورژانسی نیست . درباره میزان تحصیلات و تجربه کاری پزشک موردنظر تحقیق کنید. هر جراح بینی یک البوم از جراحی‌های خود دارد، تقاضا کنید آن را به شما نشان دهد. و در آخر با بیمارانی که در مطب جراح بینی حضور دارند، صحبت کنید و میزان رضایت آن‌ها را از نتیجه  عمل بینی بپرسیدتا بتوانیدبهترین جراح بینی درتهران را برای عمل بینی خود انتخاب کنید.

 

دکتر حمید رضا وفایی – متخصص جراحی و زیبایی

جراحی بینی – لیپوماتیک

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *