همه چیز درباره لیپوماتیک

همه چیز دریاره لیپوماتیک :جراحی لیپوماتیک  یکی از روش های پیکرتراشی است که افراد را به تناسب اندام می رساند.متقاضیان با استفاده از چربی هایی که از این طریق به دست می آید می توانند برای تزریق در مناطق دیگر بدن جهت جوانی و زیبایی استفاده کنند، به همین علت است که بیماران  برای لاغری تمایل دارند از روش جراحی لیپوماتیک استفاده کنند که در عین حال از زیبایی و جوانی نیز بهره مند گردند.

لیپوماتیک

نکاتی حائز اهمیت بعد از انجام لیپوماتیک

همه چیز درمورد لیپوماتیک وتوصیه های لازم بعد از جراحی

۱-استراحت مطلق فقط برای چند ساعت اول توصیه می شود وبعد از چند ساعت پیاده روی کوتاهی داشته باشید و پیاده روی را در روزهای بعد نیز ادامه دهید.

۲-بعد از اتمام جراحی ازنوشیدنی های غیر الکلی به مقدار زیاد استفاده کنید و می توانید از رژیم غذایی عادی استفاده کنید.

۳-۳ تا ۵ روز از نشستن ۹۰ درجه (مستقیم ) اجتناب نموده و بیشتر دراز بکشید یا لم بدهید.

لیپوماتیک

۴- ۴ روز بعد از درمان می توانید کار رورانه خود را ضمن رعایت مواردی که پزشک گفته از سر  آغاز نمایید.

۵- بعد از جراحی گن مناسب  حتما استفاده کنید و آن را فقط برای رفتن به حمام یا شستشوی آن خارج نموده و بعد از خشک شدن مجددا بپوشید. پوشیدن مداوم گن را باید تا ۲۴ ساعت بعد از توقف تخلیه مایعات از بدن ادامه دهید. پوشیدن مداوم گن در شکم به مدت ۱۰ تا ۱۲ روز توصیه می شود و بعد از این مدت بهتر است به طور متناوب از گن استفاده شود در ران و پا بهتر است پوشیدن گن به مدت ۲۰ تا ۳۰ روز ادامه یابد.

 همه چیز درباره لیپوماتیک و مزایای جراحی  لیپوماتیک

 مزایای انتخاب این روش جراحی  عبارتند از:

لیپوماتیک

۱-از شل شدن وافتادگی پوست جلوگیری می کند.

۲-در کمترین زمان ممکن افراد به نتیجه دلخواه دست پیدا می کنند.

۳-این روش کاملا بدون بی حسی و بدون هیچ بی هوشی انجام می شود و افراد دیگر مشکلی از بابت عوارض بیهوشی نخواهند داشت.

۴-احتمال بروزآمبولی در استفاده از روش لیپوماتیک بسیار کم است. و در صورتی که افراد راه رفتن را شروع کنند احتمال بروز این عارضه به صفر میرسد.

همه چیز درباره لیپوماتیک و مراقبت های بعد از جراحی

۱-از بعد از عمل گن مناسب بپوشید و آن را فقط برای رفتن به حمام یا شستشوی آن خارج نموده و بعد از خشک شدن مجددا بپوشید. پوشیدن مداوم گن را باید تا ۲۴ ساعت بعد از توقف تخلیه مایعات از بدن ادامه دهید.

۲-یکی از مراقبتهای بعد از لیپوماتیک که باید توسط اشخاص رعایت شود نشستن فرد است.زیرا که باید از نشستن طولانی در حالت ۹۰ درجه اجتناب کنید و حتی الامکان روی صندلی لم دهید.

۳-از مصرف غذای پر نمک و پر چرب برای کاهش ورم اجتناب کنید.

۴-تنها در چند ساعت اول پس از عمل به خصوص در صورت احساس خواب الودگی استراحت مطلق ضروری است و میتوانید در همان روز کمی پیاده روی کنید و از روز بعد پیاده روی منظم را شروع کنید و سپس حدود یک ماه بعد ورزش منظم را شروع نمایید.

۵-پوشیدن مداوم گن در شکم به مدت حداقل دو ماه توصیه می شود .

 همه چیز درباره لیپوماتیک و داروهای تجویز شده

در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول تخلیه مایعات از محل بیشتر می باشد و هر چه تخلیه مایعات بیشتر باشد تورم و کبودی کمتری خواهید داشت.بنا براین باید با ماساژ محل عمل به سمت پایین در حمام به تخلیه هرچه بیشتر مایع از محل عمل کمک کرد زیرا مایع باقیمانده بعد از بسته شدن منافذ باعث درد و بزرگی سایز شده و به کندی بوسیله بدن دفع میگردد.

لیپوماتیک

دفع مایعات تا ۵ روز طبیعی است.در لیپوماتیک پاها حتی المقدور طی روز و شبها پاهای خود را بالاتر از سطح بدن نگهدارید تا از تورم آنها جلوگیری شود.در صورتیکه می توانید همان شب به حمام بروید زیرا بیشترین حجم مایع را تخلیه می نمایید و بعد از آن روزانه ۱ تا ۲ نوبت حمام کرده و حین حمام ابتدا پوست محل برش را به آرامی با آب و صابون شسته تا به تخلیه جربی کمک کند و سپس محل را ماساژ دهید.بعد از استحمام محل برشها را با حوله تمیز کاملا خشک کنید و بعد از ضدعفونی با بتادین پانسمان کنید

همه چیر در مورد لیپوماتیک

 آیا عمل لیپوماتیک تحت پوشش بیمه درمانی قرار دارد

از آنجا که لیپوماتیک یک جراحی زیبایی است، بیمه پزشکی آن را پوشش نمی دهد، مگر اینکه دلیل پزشکی برای آن وجود داشته باشد. گاهی اوقات بیمه درمانی برای درمان لیپوم های زیر پوست (تومورهای کوچک چربی زیر پوست) لیپوماتیک را تحت پوشش قرار می دهد

همه چیز درباره لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک چقدر طول می کشد

به طور متوسط ۳ تا ۷ ساعت عمل جراحی طول می کشد. البته جراحی واقعی فقط ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد. مدت زمان لازم برای تکمیل لیپوماتیک بستگی به سایز افراد ، تعداد مناطق تحت درمان و نوع بیهوشی مورد استفاده دارد

لیپوماتیک

 آیا لیپوماتیک درد دارد

در طول دو روز پس ازجراحی لیپوماتیک ، میزان درد بستگی به نوع بیهوشی مورد استفاده برای عمل دارد. بی حسی موضعی معمولا بیش از ۲۴ ساعت پس از جراحی ادامه می یابد. درد معمولا ۲ تا ۴ روز پس از لیپوماتیک شدیدتر می شود و سپس به طور پیوسته کاهش می یابد

درمان ورم بعد از لیپوماتیک

ورم بعد از لیپوماتیک یکی از شایع ترین عوارضی است که بعد از انجام این عمل برای بیماران به وجود می آید. در واقع این مسئله به دلیل فشاری است که به بدن وارد می شود و در اکثر موارد قابل درمان است.

لیپوماتیک

در این رابطه باید بگوییم که اگر در نظر دارید این مشکل را درمان کنید باید به سراغ استفاده از گن های بسیار قوی و پیشرفته بروید و با بستن آنها مقداری از تورم ها راکاهش دهید. همچنین میتوانید از روش هایی همچون استفاده از کرم های مخصوص را در پیش گرفتید.

همه چیز درباره لیپوماتیک و دوره نقاهت مراقبتهای بعد از لیپوماتیک

۱-ماساژ دادن  بعد از جراحی لیپوماتیک با لوسیون در کاهش ورم کمک می کند.

۲-ورم بعد از عمل تا ۸ هفته طول و نتیجه اصلی تا ۶ ماه طول می کشد.

۳-کبودی ها بعد از لیپوماتیک تا ۲ هفته کامل طول میکشد، ۷ روز بعد لیپوماتیک رنگ کبودی به ارغوانی مبدل می شود.

۴-بعد از رفع درد پس از لیپوماتیک میتوان رانندگی کرد و۲ هفته بعد هم میتوان به سفر رفت.

۵-تا بسته شدن کامل منافذ ازنشستن در وان ، اسخر ، سونا و یا شنا در دریا یا آبهایی که احتمال آلودگی دارد اجتناب کنید.

۶-هنگامی که ترشح مایع تمام شود و به مدت ۲۴ ساعت از محل برش مایعی خارج نشود نیازی به پانسمان مجدد نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *