مراقبت بعد از فیلر

مرکز لیپوماتیک

مرکز لیپوماتیک:لیپوماتیک یکی از روش های لاغری موضعی است که چند سالی است در ایران و جهان رواج یافته است. برای داشتن اندامی خوش فرم و متناسب انجام دادن لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک ، روشی محبوب به حساب می آید چون  در این جراحی فرآیندی سریع برای برداشتن چربی های اضافی سرسختی  است که فرد قادر نیست با ورزش یا رژیم غذایی لاغر کند

روش جراحی در مرکز لیپوماتیک چگونه است

۱-جراحی لیپوماتیک در  مراکز لیپوماتیک در تهران  زیر نظر بهترین متخصصین انجام می شود.

۲-روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک  مناسب حذف چربی های تجمع یافته در پهلو، ران، شکم و کفل می باشد.

۳-باید اشاره کرد که روش لیپوساکشن و روش لیپولیزر قبل از روش لیپوماتیک وجود داشته، و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گرفته است. روش های ذکر شده حالت های تهاجمی تری نسبت به لیپوماتیک دارد.

۴-جراحی با روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک  بی خطر و در دنیا یک روش ایمن برای لاغری و تخلیه چربی ها به حساب می آید. این پروسه در یک جلسه نتایج ایده آل و مطلوبی برای فرد به همراه دارد.

۵-در روش لیپوماتیک چربی ها سوزانده نمی شود. زیرا دستگاه مانع از سوخته شدن چربی می شود و در واقع بافت ها چربی های اضافی زیر پوست گرفته می شود، سپس بنا به خواست فرد به دیگر نواحی بدن تزریق می شود.

چه کسانی متقاضی جراحی در مرکز لیپوماتیک هستند

این روش مناسب افرادی است که شکم و پهلوی اضافی و باسنی کوچک دارند. با تزریق چربی های گرفته شده از شکم یا پهلو، متخصص با تجربه اقدام به تزریق مجدد چربی به باسن یا قسمت هایی که چربی کمتری دارد، به منظور فرم دهی و برجسته سازی آن ناحیه می نمایند.

لیپومالتیک

 یکی از مزایای خوب روش لیپوماتیک در  مرکز لیپوماتیک  در این می باشد که همان چربی را به بدن فرد تزریق می کنند یعنی از بافت ها و چربی های اضافه ای بدنش گرفته، وسپس به ناحیه دلخواه او تزریق می شود.

تعریف دستگاه لیپوماتیک در مراکز لیپوماتیک در تهران:

دستگاه لیپوماتیک از کمپرسوری تشکیل شده است، که این کمپرسوربا یک وسیله بنام کانولا، هوای فشرده را منتقل می کنند. این دستگاه پیاپی ارتعاشات ایجاد می نماید و با حرکت سریع منجر به شکست سلول های چربی در زیر پوست و تخلیه آن می کند.

جراح کانولا را با یک سوراخ ۳ میلی متری وارد بافت های زیر پوست می نماید، سپس  امواج اینفراسونیک  را ایجاد می کند و شروع به تخریب و شکستن چربی های اضافی زیر پوست می نماید.

بعد از اینکه چربی شکسته شده، آن را با عمل لیپوماتیک خارج می کند و بنابه خواست فرد به دیگر نواحی بدن تزریق می شود.چنانچه فرد مایل به تزریق آن نباشد، چربی را می سوزاندن و ازبین می برند. این روش هیچ گونه آسیبی به بافت و عضلات عروقی و هم چنین به اعصاب وارد نمی کند .

روش بیهوشی جراحی در مرکز لیپوماتیک

این روش که با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی بنابه در خواست فرد صورت می گیرد، باعث می شود که بیمار هیچ گونه درد و زخمی را در حین عمل احساس نکند.بعد از شل شدن چربی (امولسیفیه کردن) چربی را از بدن خارج می کنند و آن را در دیگر قسمت های خواسته شده تزریق می نمایند

این دستگاه به وسیله باد و ارتعاشات بسیار تند، چربی را ریز می کند و سپس خارج می نماید. در این روش چربی ها به صورت صحیح و سالم از بدن خارج می کنند و در سایر نواحی بدن تزریق می نمایند.

دلایل مهم انتخاب این روش جراحی در بین افراد

در این روش فرد علاوه برداشتن شکم و پهلویی صاف و زیبا ، به سینه ای خوش فرم و برجسته دست می یابد. این پروسه هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد و می توان بعد از انتقال چربی مجددا آن را به بدن تزریق نمود.

لیپوماتیک

روش لیپوماتیک را می توان هم زمان با لیفتینگ به کاربرد که روشی با موفقیت بسیار بالا می باشد. این فرآیند باعث رضایتمندی فرد بعد از جراحی می شود.انجام لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک ، هیچ گونه سوختگی یا آثار ناصافی در پوست ایجاد نمی کند و خطر ایجاد آمبولی در آن به هیچ وجه دیده نمی شود

 

مزایای لاغری با  روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک:

تمامی سلول های تجمع یافته در زیر پوست با روشی فیزیکی نه با اشعه و یا حرارت گرمایشی، ذوب می شوند و با میله ای به نام کانولا کشیده می شوند و با دستگاه کاملا تخلیه خواهند شد.

لیپوناتیک

همچنین باید ذکر کرد که چربی های خارج شده، سالم و زنده هستند و قابلیت پیوند مجدد در قسمت دیگر بدن را دارند. این عارضه درد مختصری دارد، اما چون بی حسی در آن ناحیه تزریق شده، فرد آن را اصلا احساس نمی کند.

  • دوره نقاهت بسیار خفیفی دارد.
  • این پروسه در اتاق عمل صورت می گیرد که زمان بر و وقت گیر نمی باشد.
  • این عارضه نیازی به بخیه ندارد. زیرا فقط سوراخ و شکافی در بدن ایجاد نموده اند که به مرور برطرف می شود و چون بعد از آن لیفت انجام می گیرد، هیچ گونه آثاری از شکاف نیز در بدن دیده نمی شود.
  • عدم داشتن عوارض و خطر آمبولی در آن وجود ندارد.
  • کبودی و تورم نسبت به روش های دیگر در آن بسیار کم می باشد.
  • فرد با این روش به تناسب و زیبایی اندام می رسد.

شایان ذکر است که قبل از جراحی پزشک و یا متخصص تمام شرایط لازم را به بیمار می دهد تا با دیدی بهتر و اطلاعات کافی اقدام به این عمل نماید، قبل از این پروسه آزمایشاتی را جهت مطمئن شدن از پرونده پزشکی برای فرد تجویز می شود تا فرآیند جراحی با هیچ گونه خللی مواجه نشود.

افرادی که چاقی مفرطی دارند، ابتدا باید از یک رژیم غذایی خاصی پیروی نمایند و سپس در وقت مقرر و تعیین شده اقدام به جراحی کنند ، همانطور که قبلا نیز ذکر شد، جراح تمام مزایای و معایب این عمل را قبل از جراحی به فرد می دهد.

کاندیدای مناسب برای روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک:

  • چنانچه تجمع چربی در یک ناحیه فقط صورت گرفته باشد.
  • برای افرای است که چاقی های موضعی دارند.
  • مناسب افرادی است که قادر به ورزش و حرکات فیزیکی پیچیده ای نیستند.
  • افرادی که پوست شل و افتاده در بدن دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *