متخصص لیپوماتیک

متخصص لیپوماتیک با تخلیه چربی‌های اضافی و بهبود تناسب و انحناهای بدن، بعضی نقاط بدن را به طور موضعی خوش‌فرم‌تر و لاغرتر می‌کند. انتخاب متخصص لیپوماتیک تصمیمی است که نتایج آن سالیان متمادی، حتی شاید تا پایان زندگی باقی خواهد ماند.

جراحی لیپوماتیک

انتخاب بهترین متخصص لیپوماتیک

هنگامی که فرد دارای چربی های انباشته شده ای باشد که در مقابل ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند ، روش لیپوماتیک ، راه حل مناسبی برای لاغری موضعی خواهد بود .جراحی موفق باعث می‌شود که حس بهتری درباره خود و ظاهرتان داشته باشید و با اعتماد به نفس بیشتری در فعالیت‌های مختلف شرکت کنید. از سوی دیگر کافی است زیبایی و ایمنی خود را به دست پزشکی با تخصص کم  بسپارید تا در نهایت از انجام درمان و صرف هزینه و وقت گرانبهایتان پشیمان شوید. یافتن متخصص لیپوماتیک خوب و مجرب شرط لازم دستیبابی به نتایج مطلوب است.

روش جراحی لیپوماتیک

در این روش، متخصص لیپوماتیک  با بیحسی موضعی و ایجاد شکاف های ریز ، لوله ای به نام کانولا را به زیر پوست در محل چربی ها عبور داده و با جداسازی چربی ها به وسیله ی حرکت سه بعدی کانولا ، به طور موثر و یکنواختی چربی ها از زیر پوست توسط مکش دستگاه لیپوماتیک به بیرون از بدن تخلیه می گردد.چربی های تخلیه شده به سبب بافت سالمی که دارند ، می توانند جهت تزریق مجدد برای ترمیم و برجسته سازی دیگر نواحی بدن مثل ؛ برجسته سازی گونه ، لب ، باسن و … به کار گرفته شوند

مهارت های تخصصی متخصص لیپوماتیک

مهارت متخصص لیپوماتیک در کنترل و تنظیم عبور لوله ی کانولا ، در موفقیت و تخلیه ی صحیح و یکنواخت چربی ها بسیار موثر می باشد .از این رو متخصص لیپوماتیک ضمن تخصص لازم در زمینه عمل های زیبایی و لاغری موضعی باید به طور کامل از نحوه ی صحیح و استاندارد به کار گیری دستگاه لیپوماتیک به خوبی آگاهی داشته باشد .

لیپوماتیک

قبل از شروع جلسه ی پیکرتراشی به روش لیپوماتیک، متخصص لیپوماتیک باید با بررسی های لازم ، سابقه ی بیمار و مصرف داروهای خاص متقاضی مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهد و تنها در صورت سلامت کامل فرد ، به انجام روش لیپوماتیک مبادرت ورزد ..

مزایای جراحی به دست متخصص لیپوماتیکبرخی از مزایای لیپوماتیک عبارتند از:

۱-گاهی اوقات نتیجه مطلوب پس از فقط یک جلسه درمان به دست می‌آید.

۲-امکان درمان ناحیه‌های بیشتر و بزرگتر در یک جلسه درمان

۳-نتایج لیپوماتیک نسبت به درمان‌های غیرتهاجمی قابل پیش‌بینی‌تر و ماندگارتر است.

۴-پس از خروج چربی از زیر پوست ، لایه ی چربی داری یکنواختی خوبی است و آثار گلوله ای شدن در زیر پوست مشاهده نمی شود.

لیپوماتیک

۵- دوره ی بستن گن در روش لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر کوتاه تر بوده و در حدود سی تا چهل روز خواهد بود.

۶- در روش لیپوماتیک شاهد جمع شدگی بهتر پوست نسبت به روش های دیگر هستیم.

۷-بیحسی موضعی جهت لیپوماتیک چربی های اضافی کافی است و نیازی به بیهوشی و داروهای آرام کننده نیست.

۸- در این روش ، تورم و خروج ترشحات نسبت به روش های دیگر تخلیه ی چربی کمتر است .

۹- این روش نیازی به بستری شدن ندارد و یک عمل سرپایی است .

۱۰- در لیپوماتیک خستگی و کوفتگی پس از تخلیه ی چربی های اضافه نسبت به روش های دیگر کمتر است

مشکلاتی که باجراحی  لیپوماتیک توسط متخصص لیپوماتیک درمان نمی‌شود

لیپوناتیک

لیپوماتیک درمانی برای چاقی یا جایگزینی برای ورزش و رژیم لاغری نیست. به علاوه لیپوماتیک درمانی موثر برای افتادگی و شل شدن پوست یا سلولیت نیست، سلولیت نوعی فرورفتگی پوست است که روی ران، باسن و پهلو مشاهده می‌شود.

بهترین متخصص لیپوماتیک در تهران  کیست

پزشکان بسیاری در تبلیغات خود مدعی انجام جراحی  لیپوماتیک هستند، اما صرف انجام دادن لیپوماتیک به معنای مهارت در انجام آن نیست. بنابراین حتماً مهارت و تجربه جراح منتخب خود را قبل از شروع درمان بسنجید تا از ایمنی آن و دستیابی به نتایج دلخواه خود مطمئن شوید. برای این که بهتر و منطقی‌تر بتوانید تصمیم بگیرید، در ادامه معیارهای انتخاب دکتر متخصص لیپوماتیک خوب را توضیح می‌دهیم.

بررسی نتایج احتمالی لیپوماتیک و عوارض یا خطرهای احتمالی آن

لیپوماتیک

مشاوره با متخصص لیپوماتیک فرصت مناسبی برای پرسیدن سوال‌ها و نگرانی‌های مرتبط است. افزایش آگاهی از تمام جوانب لیپوماتیک بسیار مهم است، احساس اضطراب قبل از جراحی، چه به خاطر هیجان ظاهر جدید، چه به خاطر استرس قبل از درمان، طبیعی است. بنابراین از مطرح کردن نگرانی‌ها و ترس‌های خود با پزشک خجالت نکشید.

آیا انتخاب متخصص لیپوماتیک در رسیدن به نتیجه دلخواه تاثیر دارد

لیپوماتیک جراحی  است که برای تخلیه سلول‌های چربی انجام می‌شود و این سلول‌ها دیگر رشد نمی‌کند و بازگشت‌پذیر نیست. البته ثابت ماندن وزن، شرط ماندگاری نتیجه و خوش اندام باقی ماندن آن است. اگر در آینده اضافه وزن قابل توجهی پیدا کنید، تناسب اندام کلی نیز تغییر می‌کند، چون بدن چربی اضافی را در محل‌های دیگر ذخیره می‌کند. اگر این عمل زیبایی توسط دکتر متخصص لیپوماتیک خوب انجام شود، لیپوماتیک کاملاً ایمن و روشی ایده‌آل برای لاغری موضعی و رسیدن به اندام دلخواه خواهد بود. مشاوره با متخصص بهترین روش برای اطمینان از مناسب بودن عمل لیپوماتیک است.

هزینه انجام لیپوماتیک توسط یک متخصص لیپوماتیک  چقدر است

لیپوماتیک

هزینه و قیمت روش لاغری موضعی به کمک دستگاه پیشرفته ی لیپوماتیک، با توجه به وسعت منطقه و میزان چربی انباشته شده ، تعیین می شود.پس از استفاده از روش لیپوماتیک،:

۱-گذاشتن کمپرس سرد یا گرم در محل تخلیه شده از چربی و رفتن به سونا و وان گرم تا یک ماه اکیدا ممنوع است.

۲-دو تا سه روز پس از لیپوماتیک چربی ها ،خروج ترشحات خونی ادامه دارد

۳-کبودی حاصل از لیپوماتیک نیز طی دو هفته خود به خود برطرف خواهد شد.

عوامل زیر هزینه نهایی لیپوماتیک را تعیین می‌کند:

۱-هزینه بیهوشی یا بی‌حسی
۲-هزینه‌های مربوط به بیمارستان و اتاق عمل
۳-آزمایش‌ها
۴-گن فشرده کننده پس از جراحی
۵-داروهای تجویز شده
۶-حق‌الزحمه جراح

پس از آگاهی از روش عمل لیپوماتیک و نحوه ی عملکرد آن ، انتخاب بهترین متخصص لیپوماتیک جهت انجام این روش بسیار مهم است ، زیرا روش تخصصی لیپوماتیک باید در مراکز تخصصی پوست و زیبایی توسط یک متخصص پوست باسابقه و حرفه ای صورت پذیرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *