لیفت سینه در کرج 

[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#0a0a0a’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

لیفت سینه در کرج

لیفت سینه در کرج برای موارد اصلاح سینه های آویزان و غیر قرینه ، کاهش حجم سینه و پایین آمدن محل قرارگیری نوک سینه و اصلاح پهن شدگی هاله سینه به کار میرود ، تا با بالا آوردن سینه ها ظاهر مناسب و جوانتری در آنها ایجاد کند .

افتادگی سینه به دلیل افزایش سن، تغییر وزن، بارداری یا شیردهی روی می‌دهد. جراحی لیفت سینه در کرج (ماستوپکسی) عمل رایجی برای اصلاح این مشکل به‌حساب می‌آید. دکتر موردنظرتان به تشخیص این مسئله کمک می‌کند که آیا لیفت سینه در کرج برای شما راهی مناسبی است یا خیر.و اگر می‌خواهید سینه شما ظاهر پرتری داشته باشد، ماستوپکسی همراه با پروتز سینه انجام می‌شود.

لیفت سینه در کرج 

میتوان از یک عمل کوچک کردن سینه‌ها و یا پروتز سینه در کرج در کنار لیفت سینه در کرج برای افزایش یا کاهش حجم سینه‌ها استفاده کرد.

هزاران خانم هرساله در سراسر دنیا به‌طور موفقیت‌آمیز تحت عمل جراحی لیفت سینه در کرج قرار می‌گیرند و بدون عوارض قابل‌توجهی از نتایج آن خشنود هستند.

لیفت سینه در کرج برای شما چه‌کاری انجام می‌دهد؟

ماستوپکسی علاوه بر لیفت سینه در کرج  کارهای دیگری نیز انجام می‌دهد تا سینه‌ها جذاب‌تر به نظر برسند. این روش به شکلی  طراحی‌شده تا سینه‌ها گردتر به نظر برسند برخلاف اینکه ظاهری دراز داشته باشند. قسمت بالای سینه پرتر به نظر می‌رسد.

نوک پستان‌ها دوباره در مرکز سینه قرار می‌گیرند و هاله اطراف نوک سینه (پوست تیره اطراف نوک پستان) کوچک‌تر خواهد شد. خلاصه،لیفت سینه(ماستوپکسی) برای موارد زیر طراحی‌شده است:

-بالا کشیدن سینه

-ایجاد شکلی گردتر برای سینه

-بالا بردن نوک پستان

-کاهش اندازه هاله اطراف نوک سینه

لیفت سینه در کرج برای شما چه‌کاری انجام می‌دهد؟

کاندیدای مناسب برای لیفت سینه در کرج

اگر هرکدام از مشکلات زیر را دارید می توانید لیفت سینه در کرج انجام دهید:

علاقه به اصلاح افتادگی سینه داشته باشید.

علاقه ای به داشتن سینه های بزرگ نداشته باشید.

سینه های افتاده دارید و می خواهید پرتر باشند، مخصوصاً در قسمت بالایی سینه.

سینه شما شکل درازی دارد و می خواهید گرد به نظر برسد.

نوک پستان شما پایین قرار گرفته باشد.

بیماران باید نسبتاً سالم باشند و سلامت عمومی داشته باشند و دکتر مورد نظر همیشه سلامت عمومی شمارا پیش از هر نوع جراحی زیبایی ارزیابی می کند..

-سیگاری‌ها باید سیگار را ۲ هفته پیش از جراحی ترک کنند.

-بیمارانی که شیر می دهند یا باردار هستند باید تا ۸-۴ هفته پس از پایان شیردهی منتظر بمانند تا اندازه دقیق سینه آن‌ها مشخص شود.

-بیمار باید توقعات قابل‌انتظاری در مورد کاری که از طریق ماستوپکسی انجام می‌شود داشته باشد.

روش‌های لیفت سینه در کرج و برش‌های موردنیاز

هر روش جراحی یک نوع زخم به‌جای می‌گذارد. جراح پلاستیک در انجام کمترین برش تخصص لازم را دارد و آن‌ها را درجایی قرار می‌دهد که قابل دیده شدن نباشد. سه نوع تکنیک با سه نوع برش برای  لیفت سینه در کرج وجود دارد.

دوران نقاهت بعد از لیفت سینه در کرج

توضیح مختصر درباره برش‌های همراه با هر نوع لیفت سینه در کرج

– برش اطراف آرئول در امتداد آرئول(هاله اطراف نوک سینه) در مرز بین پوست تیره و روشن قرار می گیرد و مخفی می شود.

-برش عمودی از زیر آرئول(هاله اطراف نوک سینه) شروع می شود و به زیر سینه ادامه پیدا می‌کند . معمولاً برش عمودی بیشتر مشخص می‌شود.

– برش افقی در شیار زیر سینه در زیر سینه قرار می‌گیرد و مخفی می‌شود و سینه روی آن را می‌پوشاند.

چه نوع لیفت سینه در کرج (ماستوپکسی) نیاز دارم؟

روش لیفت سینه در کرج برای افراد وابسته به مقدار افتادگی سینه مناسب است. درکل، سینه‌هایی که افتادگی کمتری دارند نیاز به برش کمتری دارد و سینه‌هایی که بیشتر افتاده هستند؛ لازم است  برش‌های بیشتری روی آن‌ها انجام شود . پوشیدن هر نوع لباس باعث می‌شود این نوع زخم‌ها پوشانده شود. دکتر با توجه به آناتومی سینه شما،روش مناسبی را به شما توصیه می‌کند.

محاسن و معایب جراحی لیفت سینه در کرج

هنگامی‌که شما برای جراحی لیفت سینه در کرج اقدام می‌کنید باید محاسن و معایب آن‌ را با هم مقایسه کرده و سپس تصمیم گیری نهایی را انجام دهید..

۳ فایده اصلی : ۱) این جراحی باعث بهتر شدن ظاهر، برجستگی و قرینگی سینه‌هایتان می‌شود.; ۲) ظاهر اندام شما در لباس‌ها و مایوها بهتر دیده می شوید.; ۳) سینه های شما شکل جوانتری به خود می‌گیرد.

۳ ایراد اصلی: ۱)خط برش‌هایی دارد که در زیر سینه پنهان می‌شود ; ۲) در صورت حاملگی یا تغییرات وزن پس از عمل نتایج آن ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرد.; ۳) نتایج بالا کشیدن سینه‌ها ممکن است به‌مرورزمان در اثر جاذبه و روند پیری به‌آرامی از دست رود.

مشکلات و عوارض‌های لیفت سینه در کرج

مثل هر نوع جراحی دیگری ریسک‌هایی در ماستوپکسی نیز وجود دارد. اگرچه این روش ریسک کمتری را به دنبال دارد اما دکترمورد نظر در زمان مشاوره شما را از ریسک های بالقوه آگاه می کند.

انتظارات معقول از لیفت سینه در کرج ؟

بعد از لیفت سینه در کرج ممکن است کبودی و ورم روی پستان ها ایجاد گردد ، کبودی های بعد  از لیفت سینه در کرج معمولاً تا سه هفته باقی می‌مانند درنتیجه  نباید انتظار داشت که پس از لیفت سینه در کرج هیچ نوع تورمی وجود نداشته باشد ، در بعضی از موارد لیفت سینه بسته به شرایط بیمار ممکن است تا سه ماه باقی بماند .

بهترین دکتر پروتز سینه در برخی از اشخاص لیفت سینه در کرج و پروتز را به شکل هم‌زمان انجام می‌دهد تا بهترین نتیجه ممکن را به عمل آورد و از زیبایی سینه‌های خود نهایت لذت را داشته باشد ، بعد از جراحی پستان‌ها علاوه بر خوش‌فرمی کمی سفت تر هم خواهند شد.

اشخاص نباید بعد از جراحی به مدت شش ماه اقدام به بارداری کنند ، دکتر متخصص جراحی پلاستیک پیشنهاد میکند اگر بانوان تصمیم به بارداری دارند باید تا شش ماه این کار را به تعویق بیندازند.

بعد از لیفت سینه در کرج استراحت ۲۴ ساعت الزامی است ، شما همچنان نباید انتظار داشته باشید که پس از لیفت هیچ نوع دردی نداشته باشید زیرا وجود کمی درد پس از لیفت سینه در کرج امری طبیعی است ، با مصرف مسکن‌ها و داروهای که پزشک تجویز نموده است می‌توان درد پس از لیفت سینه در کرج کنترل کرد.

دوران نقاهت بعد از لیفت سینه در کرج

دوران نقاهت پس از جراحی یک هفته می‌باشد و بعد از طی یک هفته فرد می تواند فعالیت های عادی و روزمره خود را آغاز کند.

فرد باید پس از جراحی استراحت کامل نماید و از فعالیت های سنگین خودداری کند..

احتمال اینکه سینه ها دردناک باشد و احساس کوفتگی داشته باشید،نیز وجود دارد.

برای کم کردن دردها داروهایی تجویز می شود که فرد باید به طور مرتب آن ها را استفاده کند..

کبودی و تورم پس از جراحی  طبیعی می باشد و بعد از گذشت مدتی رفع خواهد شد.

جراح سینه ، سینه بند طبی، ورزشی تجویز می نماید و فرد تا ۶ هفته به طور مداوم به جز هنگام استحمام باید از آن استفاده کند.

زخم‌های قسمت‌های برش خورده را باید خشک نگه‌داشته شود ولی قسمت‌هایی از پوست سینه که زخم نیست را می‌توان با مرطوب‌کننده، مرطوب نگه داشت.

دوران نقاهت بعد از لیفت سینه در کرج

هزینه جراحی لیفت سینه در کرج

هزینه‌ی عمل جراحی لیفت سینه در کرج مانند ماموپلاستی در کرج و جراحی های دیگر می‌تواند متغیر باشد . هزینه این جراحی امکان دارد بسته به تجربه‌ی جراح ، نوع عمل انجام‌شده و یا موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد .  ممکن است هزینه به موارد زیر بستگی داشته باشد:

حق‌الزحمه جراح

دستمزد بی‌هوشی

نسخه‌های دارویی

لباس‌های بعد از عمل

[/av_textblock]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *