عکس لیپوماتیک

عکس لیپوماتیک :شاید همه ی شما در زمان جستجو در مجلات و سایت های زیبایی پزشکی با این کلمه لیپوماتیک برخورد کرده باشید. بهتر است در ابترا هر کسی که متقاضی اینجراحی زیبایی است یک دید کلی درباره ی عمل جراحی لیپوماتیک داشته باشد

لیپوماتیک

عکس هاس عمل لیپوماتیک

همچنین خانم ها و اقایان که قصد جراحی دارندبا بررسی  عکس های عمل لیپوماتیک  و پرس و جو دقیق از پزشک در مورد اینکه لیپوماتیک چیست و چه عوارضی خواهد داشت سعی  کنند به سوالاتی که در این زمیمه برایشان پیش آمده پاسخ دهند .

مفهوم عکس لیپوماتیک چیست

جراحی لیپوماتیک همانطور که در عکس لیپوماتیک مشخص است عملی است که جهت تخلیه ی چربی های موضعی به روی بدن اشخاص صورت می گیرد. این جراحی به وسیله ی یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته صورت می گیرد. تفاوت این دستگاه با لیپوساکشن تکنولوژی به کار رفته در آن می باشد.

لیپوماتیک

این تکنولوژی تا حد بسیار زیادی دقیق می باشد. به طوری که برتری این دستگاه به طور واضحی در حین عمل برای جراح مشخص است همچنین بررسی عکس لیپوماتیک توسط بیمار و جراح قبل اتنخاب این دستگاه  و نتایج حاصل از عمل لیپوساکشن برای متقاضی برتری این دستگاه لیپوماتیک در برابر سایر دستگاه ها کاملا مشخص میشود

روش عملکرد دستگاه لیپوماتیک

دستگاه لیپوماتیک به وسیله ی امواج اینفراسونیک و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت حول محوری (Nutation) به راحتی قادر است سلول های چربی را از جاهایی که به آن ها وصل شده اند جدا کند.در تکنینک  جراحی لیپوماتیک به دلیل خروج سالم سلول های چربی ، امکان استفاده ی دوباره از چربی ها جهت حجیم سازی گونه ها و صورت متقاضی  وجود دارد.

مهم ترین مزایای لیپوماتیک با بررسی عکس های لیپوماتیک

در مقایسه جراحی لیپوماتیک با سایر روش های مشابه میشود به موارد زیر اشاره کرد:

۱-در روش لیپوماتیک شما نمی توانید هیچ گونه چربی گلوله شده در زیر پوست پیدا کنید. در صورتی که در سایر روش های ساکشن ممکن است در برخی نقاط پوستی چربی ها به صورت گلوله انباشته شوند.
۲-جراحی لیپوماتیک در مقایسه با روش های سنتی ساکشن که نیاز به شش ماه و همچنین روش لیزر لیپولیز که نیاز به دو تا چهار ماه بستن گن دارد ، اصلا نیازی به بستن گن ندارد. اما برای جمع شدن بهتر پوست توصیه می شود تنها مدت ۳۰ الی ۴۰ روز گن بسته شود.

لیپوماتیک۳-در روش جراحی لیپوماتیک به دلیل صدمه کمتر به ترابکولاهای پوستی فرآیند جمع شدن پوست در مقایسه با سایر روش ها بهتر صورت می گیرد.

۴-مزیت دیگرانتخاب جراحی لیپوماتیک نسبت به سایر روش های مشابه بیهوش نشدن بیمار می باشد. در روش لیپوماتیک ، بی حسی موضعی کافی می باشد. بیمار هیچ گونه دردی حس نخواهد کرد و نیازی به دارو های خواب آور نیز ندارد.

 عوارض و مزایای بعد از جراحی لیپوماتیک

۱-تورم و ترشحات بعد از لیپوماتیک خیلی کم می باشد. در بیترین حالت تا ۳۶ ساعت ممکن است به طول بیانجامد در صورتی که در سایر روش ها بسیار بیشتر خواهد بود.
۲- مزایای دیگر جراحی  لیپوماتیک ریسک کم آن در برابر سایر روش ها می باشد.
۳-شاید از مهمترین مزایای جراحی  لیپوماتیک عدم احتمال آمبولی چربی می باشد.
۴-مهمترین مزیت انجام این است که بعد از عمل لیپوماتیک هیچ نیازی نیست که بیمار  بستری شود ندارد وبیمار می توانید بلافاصله بعد از جراحی  به فعالیت های عادی و روزانه ی خود برگردد بیمار پس از عمل خستگی و کوفتگی زیادی نیز ندارد.

نادانستنی های  جراحی لیپوماتیک

همه ی افراد  می دانند که مناسب ترین راه جهت کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل مصرف غذا های سالم و کم کالری و همچنین نخوردن خوراکی های چرب و از همه مهم تر بیشتر کردن فعالیت بدنی می باشد.وبه طور کل تغییر سبک زندگی است ولی گرفتن رژیم غذایی قطعا زمان بر است و برای فردی که خواهان کاهش سایز سریع است مناسب نیست

کاهش وزن

اما  امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش هایی به غیر از این روش ها وجود دارد  یکی از مناسب ترین آن ها  جراحی با دستگاه لیپوماتیک است   البته لیپوماتیک را عده ای به نام پیکر تراشی می شناسند.

اگر برای کاهش وزنتان به دنبال یک میان بر هستید تا بدون رژیم های سخت و برنامه های ورزشی طاقت فرسا به وزن ایده آل خود برسید یکی از گزینه ها بی شک  جراحی لیپوماتیک می باشد.
حال که تصمیم جدی برای کاهش وزن خود رادارید  در قدم نخست می بایست وزن ایده آل خود را مشخص کنید.و حتما از  پزشک و متخصص خوب مشاوره بگیرید

بررسی عکس های لیپوماتیک

به گفته پزشکان لیپوماتیک  از جدا کردن سلول های چربی و به حالت مایع در آوردن آن ها به کمک امواج اینفراسونیک و در نتیجه خروج آن ها از بدن به وسیله ی لوله های باریک است که یکی از ایمن ترین روش ها هم محسوب میشود که متقاضیان حتمی باید قبل از انتخاب این روش عکس های لیپوماتیک بیماران قبلی پزشک خود را بررسی کنید تا از انجام و انتخاب این روش پشیمان نشوید

تفاوت جراحی لیپوماتیک با سایر روش ها

۱- اولین قدم می بایست به سراغ لیزر لیپولیز برویم. در روش لیزر لیپولیز پس از ذوب شدن چربی ها ،جراح آن ها را از بدن بیمار بیرون می آورد. اما تفاوت آن با روش لیپوماتیک این است که چربی های خارج شده از بدن بر خلاف روش لیپوماتیک دیگر قابل استفاده نیستند.

لیپوماتیک

۲-تفاوت دیگر جراحی لیپوماتیک که مزیت نیز محسوب می شود این موضوع می باشد ایمنی این جراحی به دلیل خون ریزی کم تر بالا تر از سایر جراحی ها می باشد. همچنین به دلیل عدم اسنفاده از حرارت احتمال سوختگی پوست بیمار نیز دیگر وجود نخواهد داشت.

۳-اما مهم ترین مزیت جراحی  لیپوماتیک همان طور که در قبل نیز گفته شد همان قابلیت استفاده ی مجدد چربی ها می باشد. برای مثال در روش هایی مانند پروتز های صورت ، لیفت صورت و یا تزریق بوتاکس و ژل می توان از این چربی ها در جهت تزریق به صورت یا بدن بیمار در جهت پر کردن خطوط اخم یا خنده استفاده شود.

۴-همچنین تفاوت دیگر لیپوساکشن با این روش به روز نبودن جراحی  لیپوساکشن است. در روش لیپوساکشن مقدار چربی خارج شده از بدن به مراتب کم تر از جراحی لیپوماتیک است و احتمال افتادگی پوست به دلیل تخلیه بافت چربی ها بسیار بالا می باشد. در صورتی که در جراحی لیپوماتیک علاوه بر این که هیچ نوع عارضه ای بیمار را تهدید نمی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *