جراحی شکم در کرج

[av_textblock size=” font_color=’custom’ color=’#0a0a0a’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

جراحی شکم در کرج

جراحی شکم در کرج یا ابدومینوپلاستی یک روش جراحی زیبایی و پیکرتراشی در کرج است که برای حذف چربی اضافی ناحیه شکم و برای سفت کردن عضلات و فاشیای دیواره ی شکم به کار برده میشود.

جراحی شکم در کرج

معمولاً جراحی شکم در کرج در بیمارانی که مبتلا به بافت شل یا تضعیف شکم بعد از بارداری هستند  یا به دنبال کاهش وزن عمده استفاده می‌شود. ژنتیک و وراثت نیز می‌تواند در داشتن شکم آویزان نقش داشته باشد.

جراحی شکم در کرج در ناحیه های  متفاوت انجام شده و اغلب به چند دسته تقسیم می شوند. بسته به وسعت جراحی شکم ، یک جراحی شکم در کرج  می‌تواند از ۱ الی ۵ ساعت به طول انجامد.

مدت زمان جراحی شکم در کرج

جراحی شکم در کرج جزئی بین ۱ الی ۲ ساعت طول میکشد. بعد از جراحی شکم در کرج باید برای ساخت ناف یک سوراخ جدید توسط جراح ایجاد شود.

هزینه جراحی شکم در کرج

هزینه مربوط به جراحی شکم در کرج بسته به کشوری که در آن قرار دارد متفاوت است و حتی در مناطق یک کشور هم می تواند متغیر باشد. هزینه جراحی شکم در کرج ، بستگی به عوامل مختلف مثل سن بیماران، وزن و وضعیت سلامت فرد بستگی دارد.

هزینه جراحی شکم در کرج

جراحی شکم در کرج نیز علاوه بر این عوامل به هزینه‌های دیگر پس از جراحی شکم در کرج نیز وابسته است. مراقبت پیش و پس از عمل، هزینه‌های تجهیزات، دستمزد جراح، بی‌هوشی و داروهای مصرفی از جمله این هزینه‌های جراحی شکم در کرج  میباشد.

انواع مختلف جراحی شکم

با جراحی شکم در کرج می توان شکمی صاف و تخت همانطور که خواستید را به دست آورید. در نتیجه  برای زیباتر شدن و کوچک شدن شکم انواع مختلف جراحی شکم وجود دارد که به آن میپردازیم.

در اولین گام برای داشتن شکمی صاف و از بین بردن چربی های شکم باید برای شما تعیین شود از چه روشی استفاده شود ،و اینکه از چه نوع جراحی شکم در کرج استفاده شود بر عهده ی متخصص میباشد.

این نکته را  در هر نوع جراحی شکم در کرج نباید فراموش کرد که انجام جراحی شکم در کرج با توجه به سن فرد و نیز میزان بزرگی شکم و پوست و افتادگی شکم و پهلو برای بیمار مشخص میشود و تنها شخص که به بیمار کمک می کند متخصص زیبایی است.

چهار روش جراحی شکم در کرج

جراحی آبدومینوپلاستی

معمولا این جراحی برای بیمارانی که دچار افتادگی قابل توجه پوست و شلی عمده ی عضلانی در ناحیه شکم شده باشند پیشنهاد می شود در این روش جراحی شکم در کرج (آبدومینوپلاستی) پوست بیمار از ناف تا زیر شکم (محل تقریبی برش سزارین) به شکل کامل برداشته می شود دراین جراحی برش دور ناف هم انجام میشود.

جراحی آبدومینوپلاستی

درجراحی شکم در کرج (ابدومینوپلاستی) که این جراحی همراه برش و بخیه انجام می شود و یک روش عمده برای از بین بردن چریی های اضافه ی شکم می باشد که شکم های شل و آویزان کاندیدای مناسب جراحی شکم میباشند .

جراحی شکم در کرج لیپولیزر

روش دیگری که برای از بین بردن چربی ها امروزه مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است روش لیپولیز میباشد که این جراحی یک روش جراحی کاملا کم تهاجمی که موجب تخریب سلول های چربی انباشت شده در نقاط مختلف بدن می شود.

جراحی شکم در کرج لیپولیز

ابتدا در این روش متخصص روی قسمتی که باید لیزر انجام شود از محلول حاوی بی حس کننده تزریق می کند و زمانی که بی حسی موضعی انجام شود یک سوراخ کوچک در پوست ایجاد می کند و توسط آن سوراخ ایجاد شده یک میکروکانولا با قطر ۱ تا ۲ میلی متر که حاوی فیبر نوری است را به داخل پوست بیمار میکند؛

با انجام حرکات رفت و برگشت ملایم میله، انرژی لیزر به سلول های چربی منتقل می شود و این انرژی موجب تخریب و پاره شدن سلول های چربی میشود و تخلیه این چربی ها به ۲ روش انجام می شود یا به روش فرآیند های متابولیسمی طبیعی خود بدن و یا پس از اتمام کار با لیزر، تخلیه چربی توسط ساکشن اعمال می شود.

جراحی شکم در کرج با لیپوماتیک

همان طور که میدانیم بسیاری از افراد هستند که از داشتن شکم بزرگ و بد فرم عذاب میکشند که این افراد برای برطرف کردن  این مشکل رو به انجام جراحی لیپوماتیک در کرج که این جراحی نسبت به سایر روش ها یک روش کاملا بی ضرر و ایمن است که بیمار با انجام آن می تواند به یک شکم صاف و زیبا دست یابد.

جراحی شکم در کرج با لیپوماتیک

در این روش جراحی با لیپوماتیک نیاز به برش ندارد و توسط  یک میله فلزی چربی های شکم خارج می شوند که معمولا در این روش می توان چربی های تخلیه شده را به اندام های دیگر بدن هم انتقال داد.

همان طور که گفتیم این روش نیاز به برش ندارد و هواداران زیادی دارد.

از بین بردن چربی های شکمکار بسیار سخت و دشوار است که توسط لیپومتیک شکم می توان از شر این چربی ها رهایی پیدا کرد و ظاهر زیبایی را در اندام های بدن به وجود دارد.

جراحی با ترکیب چند روش

این روش را جراح شما بر اساس شرایط کلی بدنتان، نیاز و درخواست شما می تواند به شما پیشنهاد کند؛

چون جراح متخصص با معاینه دقیق شما می تواند بهترین روش را برای زیبا سازی ناحیه های مختلف بدنتان که مشکل چربی و افتادگی پوست و شلی دارند را به کار بگیرد.

اگر این روش در برخی از افراد پاسخ نداد ،جراح از روش ترکیبی ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک برای کشیدن چربی و ترمیم نقاط بدن استفاده می کند.

جراحی شکم بعد از بارداری و زایمان

بیشتر زنان در هنگام بارداری و زایمان دچار برخی از تغییرات دربدن خود می شوند. این تغییرات در بدن زنان در بیشتر مواقع  باعث می‌شود تناسب‌اندام فرد در دوران بارداری وبعد از آن به هم بریزد وشکم زنان که به دلیل بارداری  بزرگ  شده است بعد اززایمان و کاهش وزن شکم‌ به حالت شل و افتاده ‌شود .

این تغییراتتغییردر تناسب‌اندام  باعث تضعیف روحیه و اعتمادبه‌نفس فرد می‌شود . بنابراین افراد می تواند جراحی شکم انجام دهند تا به تناسب اندام دلخواه خود برسند.

چه زمانی باید جراحی شکم را بعد از زایمان انجام دهیم

بیشترزنان می خواهند همراه با زایمان سزارین جراحی شکم وزیبایی را نیزانجام دهند بنابراین در این مورد ازپزشک خود این در خواست را می کنند  .جراحی شکم با زایمان سزارین به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

زیرا دردوران بارداری اندام‌های لگن و رحم  فرد بزرگ‌ می شود و باید قبل از جراحی شکم اندام‌های شما به شکل اصلی بازگردد.درضمن زایمان توسط پزشک متخصص زنان انجام می‌شود وجراحی زیبایی شکم  شما باید توسط جراح زیبایی انجام می‌شود زیرا این جراحی در حقیقت نوعی جراحی زیبایی است. و درنهایت  باید گفت که جراحان توصیه می‌کنند یک سال بعد از زایمان زنان می توانند جراحی زیبایی شکم را انجام دهند.

جراحی شکم

 

شرایط لازم برای انجام جراحی شکم

برای جراحی شکم  وزن ثابتی داشته باشید.

سلامت عمومی  سالم برای جراحی لازم است.

از نتایج بعد ازجراحی انتظار معقول  داشته باشد.

افرادی که چندین بارداری داشته‌اند و پوست شل و همچنین چربی اضافه در شکم  دارند کاندیدای مناسبی برای جراحی هستند.

نتایج جراحی شکم

یعد از جراحی شکم شما می توانید نتایج جراحی شکم را مشاهده کنید و شما می توانید گودی کمر خود را بعد از جراحی شکم وپهلو به‌خوبی مشاهده کنید.  اگر وزن بیمار بعد از جراحی ثابت بماند واختلاف وزن زیادی بعد از عمل نداشته باشد می‌توان گفت نتیجه این عمل غیرقابل ‌بازگشت می‌باشد.

جراحی سینه در کرج

رای زنانی که از اندازه و فرم سینه‌های خود ناراضی هستند، داشتن اعتماد به نفس در موقعیت‌های گوناگون و برخورد با دیگران می‌تواند بسیار مشکل باشد.

بهبود ظاهر و فرم سینه‌ها با لیفت سینه و یا پروتز سینه می‌تواند تاثیر بسزایی در بازیابی اعتماد به نفس بیماران داشته باشد و موجب شود که آنها احساس خوبی نسبت به بدن خود پیدا کنند.

علاوه بر این بازسازی کردن سینه‌ها، بعد از عمل جراحی ماستکتومی (خارج کردن سینه) دارای مزایای بسیار ارزشمندی است.

امروزه جراحی سینه در کرج با متدهای زیادی هم برای زنان و هم مردان انجام می‌شود که تاثیرات مثبت زیادی نه تنها بر ظاهر آن‌ها بلکه بر اعتماد به نفس آن‌ها دارد.

جراحی سینه در کرج

بانوان و آقابان ممکن است از ظاهر سینه های خود راضی نباشند و به دلایل مختلف از جمله کوچک بودن سینه افتادگی سینه ،بزرگی دست به انجام جراحی سینه در کرج  بزنند.

انواع جراحی سینه در کرج

بزرگ کردن سینه‌ها با کاشت پروتز

کوچک کردن سینه‌ها

لیفت سینه‌ها یا ماستوپکسی

تزریق ژل یا چربی در سینه‌ها

بازسازی سینه

جراحی ترمیمی سینه‌ها

جراحی برداشتن پروتز سینه

کوچک کردن سینه‌ی مردان

هزینه جراحی سینه درکرج 

هزینه جراحی سینه در کرج به فاتورهای مختلفی بستگی دارد.در برخی موارد شرایط جسمی بیمار طوری است که باید آزمایشهایی برای جراحی سینه و برای اطمینان از سلامت جسمی فرد انجام شود.

جراحی سینه در کرج  نیاز به تجهیزات اتاق عمل و مواد بیهوشی دارد و با توجه به بیمارستانی که  جراحی سینه در آن انجام می شود هزینه جراحی سینه  متفاوت می باشد.

[/av_textblock]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *