لیپوماتیک در تهران

لیپوماتیک در تهران از جمله جراحی های زیبایی است که محبوبیت خاصی بین متقاضیان لاغری دارد  برای همه ما اتفاق افتاده که با وجود رعایت رژیم غذایی و ورزش های مرتب قسمت هایی مانند شکم و پهلو را نمی توانیم لاغر کنیم و یا اینکه تجمع چربی فقط در بعضی اندام ها به صورت موضعی اتفاق می افتد .که باید گفت جراحی  لیپوماتیک در تهران  یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن چربی هایی است که تا کنون قادر به از بین بردن آن ها نبوده اید .

لیپوماتیک

 

روش کار دستگاه لیپوماتیک در تهران

دستگاه لیپوماتیک در تهران  که با یک موتور بادی کار می کند، البته با ایجاد یک هوای فشرده در بدن که هم زمان ارتعاش و لرزش و نوسان ایجاد می کند چربی ها را در هم می شکند و از آنها یک مایع تولید می کند که کاملا قابل تخلیه هستند .
در لیپوماتیک سوزش پوست وجود ندارد زیرا از حرارت استفاده نمی شود، پیش از این روش های دیگر با مقداری سوختگی در محل جراحی همراه بود، این جراحی بدون برش و بخیه انجام می شود و بسیاری از اندام های بدن را تحت پوشش قرار می دهد.

افراد مناسب برای جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک

افراد دارای مشخصات ذیل برای لیپوماتیک گزینه های خوبی هستند و نتایج درخشانی دریافت می کنند.

۱-افرادی که وزن ثابتی دارند و دچار نوسان نمی شوند، افرادی که دائم چاق و لاغر نمی شوند و برای مدت زمان زیادی است که چاق مانده اند برای این جراحی مناسب هستند .

۲- افرادی که دارای اضافه وزن زیادی نیستند و تنها مقداری چربی در قسمت های مختلف بدن همانند: پهلو و ران ها دارند و تصمیم دارند تا اندامی ظریف و زیبا داشته باشند.

۳-افرادی که اضافه وزن آنها توانایی ورزش کردن را از آنها سلب نموده است و رژیم های مختلف بر روی آنها تاثیری نگذاشته است

۴- افرادی که چاقی های موضعی دارند، مثلا تجمع چربی آنها در قسمت شکم و یا پهلو ها انباشته شده است و راهی برای از بین بردن آنها ندارند .

۵- افرادی که بعد از لاغری چربی زیر شکم آنها باقی مانده است یا با آب شدن شکم آنها چربی های پهلو باقی مانده است و راهی برای آب کردن آن ندارند .

مزایای لیپوماتیک در تهران

جراحی لیپوماتیک در تهران  که در واقع یک اقدام متخصصانه هم به حساب می آیدکه  باعث می شود تا سلول های چربی از بدن فرد خارج شود، بهتر است اصطلاح برداشتن چربی از بدن را به لیپوماتیک بدهیم

لیپوماتیک

زیرا این جراحی از تعداد سلول های چربی بدن می کاهد در نتیجه نیز اگر بدن دچار چاقی ها و اضافه وزن بشود چاقی به شکل گذشته نخواهد بود و یا اینکه اصلا اتفاق نمی افتد. این نتیجه ی مثبت برای جراحی با لیپوماتیک باعث شده است تا از این عمل به عنوان یک روش لاغری به صورت دائمی یاد شود

دوره نقاهت لیپوماتیک در تهران

۱-دوره نقاهت بعد از لیپوماتیک در تهران چیزی در حدود ۳ الی ۷ روز می باشد.

۲-اگرجراحی لیپوماتیک در تهران در فرد با بی حس کننده موضعی صورت گیرد معمولا رژیم غذایی خاصی داده نمیشود و بیمار  می تواند دوباره از برنامه غذایی که قبلا استفاده می کرده، استفاده کند.
۳-بعد از عمل فرد باید به میزان کافی آب و آبمیوه بنوشد تا از اتلاف آب بدن جلوگیری شود. همچنین فرد حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از لیپوماتیک به هیچ عنوان نباید از نوشیدنی های الکلی استفاده کند

لیپوماتیک.

۴-در عصر روز جراحی  لیپوماتیک فرد می تواند بت مشورت دکتر معالج کمی پیاده روی داشته باشد.
۵-اگر پس از جراحی بیمار شلی و افتادگی پوست به میزان زیاد داشت باید تا ۳ روز از نشستن خودداری کند زیرا باعث چین خوردگی در ناحیه شکم و سفتی و بد حالت شد فرم زیر شکم می شود.
۵-پس از انجام لیپوماتیک برای پیشگیری از ایجاد شکم و یا افتادگی و بد فرم شدن توسط پزشک گن تجویز می شود که بلافاصله پس از لیپوماتیک باید تن فرد شود و حد اقل تا ۷ روز فرد نباید آن را از شکم باز کند و فقط هنگام حمام گرفتن می تواند آن را ازبدن دربیاورد.

مزایای جراحی لیپوماتیک تهران

۱- دوره ی نقاهت در این روش کوتاه است
۲- مدت زمان عمل لیپوماتیک کوتاه است و فرد زمان بسیار کمی در اتاق عمل خواهد بود
۳- عمل جراحی بدون برش و بخیه انجام می شود و نیازی به بستری در بیمارستان نیست

لیپوماتیک

۴- بعد از عمل لیپوماتیک ظاهر پوست بهتر می شود درواقع لیپوماتیک پوست را به صورت هم زمان لیفت می کند
۵- عوارض آن خیلی کم است و خطر آمبولی در آن وجود ندارد
۶- کبودی بعد از جراحی نسبت به دیگر روش ها بسیار کم است
۷- لاغری با این روش به کمک دستگاه لیپوماتیک انجام می شود

مراقبت های بعدوقبل از لیپوماتیک در تهران

۱-نیاز است تا اشخاصی که دچار چاقی خطرناک هستند با توجه به BMI یا شاخص توده ی بدنی شان مورد بررسی قرار بگیرند و بعد از کاهش میزان مشخصی از وزن خود این جراحی را انجام دهند

۲-بیمار ی که الکل و سیگار مصرف می کنند باید دو هفته قبل از جراحی مصرف آن را قطع نمایند .
۳-دو روز پیش از انجام لیپوماتیک فرد نباید از آسپیرین ها استفاده کند زیرا باعث رقیق شدن خون و ایجاد برخی مشکلات می شود.

لیپوماتیک۴-از یک ماه پیش از لیپوماتیک بیمار باید از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کند.
۵-روز قبل از جراحی بیمار به هیچ عنوان نباید از ویتامین E استفاده کند.
۶-بیمار  تقریبا از شب قبل نباید غذا و آب بخورد و صبح جراحی باید ناشتا باشد.

مراقبت از زخم ها پس از لیپوماتیک در تهران

پس از لیپوماتیک در تهران  علاوه بر مراقبت های که بیان شد نیاز است بیمار مراقبت ویژه ای از زخم ها انجام دهد ، از جمله تمیز نگه داشتن محل بریدگی و زخم ها ، پس از لیپوماتیک در تهران شخص باید زمان استحمام را به ۴۸ ساعت پس از عمل به تاخیر بیاندازد ، پس از اینکه شخص دست های خود را به شکل کامل شست و شو داد نیاز است که محلی را که تخلیه چربی از آن بخش انجام شده است ، ماساژ دهد .

تاثیر ماساژ در لیپوماتیک

انجام ماساژ کمک فراوانی به تخلیه ترشحات و خونابه ها می کند در نتیجه تورم و کبودی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند ، پس از ماساژ و خارج شدن ترشحات خونابه ها باید پانسمان مجدد را انجام داد ، اگر متوجه شدید که از نواحی که برش داده شده است هیچ ترشحاتی خارج نمی شود با نظر پزشک می توانید دیگر پانسمان را انجام ندهید .

مصرف آنتی بیوتیک ها و داروهای که پزشک متخصص تجویز نموده است کمک شایانی به بهبود و کاهش درد می کند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *