عمل جراحی پلک

عمل جراحی پلک

عمل جراحی پلک از جراحی های زیبایی برای برطرف کردن مشکلات پلک بالا مانند افتادگی پلک و پلک پایین مانند پف زیر چشم میباشد. بلفاروپلاستی در کرج در بین بانوان به خصوص خانم هایی که به نسبت افزایش سن دچار افتادگی چشم شده اند ترویج یافته است .

عمل جراحی پلک

 

نکاتی مربوط به عمل جراحی پلک

چشم عضو بسیار مهم و تاثیرگذاری در زیبایی چهره می باشند که به دلیل اینکه پوست این قسمت حساس است زودتر از بقیه اعضا آثار پیری در آنها ظاهر میشود . عمل های زیبایی بسیاری به منظور ایجاد جوانی  و شادابی در این قسمت از چهره صورت می گیرد .

گودی و سیاهی دور چشم ،افتادگی پلک ها و پف زیر چشم از عوارض بالا رفتن سن یا عوامل ژنتیکی و محیطی می باشد. از جمله عمل های زیبایی که برای رفع افتادگی پلک ها انجام میگیرد، عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی میباشد .

در عمل جراحی پلک ، متخصص با هدف جوان سازی پوست اطراف چشم، پف پلک ها و پوست اضافی چشم را بر طرف می کند .هزینه عمل جراحی پلک به عوامل زیادی بستگی دارد .

عمل جراحی پلک می تواند روند پیری پلک را کاهش دهد؛ این روش یک راه موثر برای مبارزه علائم پیری در نزدیکی چشک میباشد و ظاهر جوانتری به افراد میبخشد ولی هر جراحی معایب و مزایای مخصوص خود را دارد.

پزشک عمل جراحی پلکجراحی پلک

جراحی پلک

در صورتی که در مورد جراحی پلک اطمینان ندارید، بهتر است با چشم پزشک خود مشورت کنید. او می تواند اطلاعات مورد نیاز را در مورد هرگونه مشکلات پزشکی مربوط به عمل جراحی پلک ، در اختیار شما قرار دهد. همچنین در صورتی که نوعی مشکل بالینی یا پزشکی دارید، می توانید با چشم پزشک خود در مورد آن ها مشورت نمائید.

هرچند که روش های زیبایی، ظاهر را به صورت چشمگیری تغییر میدهد ولی باید گفت که نتایج صد درصد مثبت به دست نمی آید. عمل جراحی پلک ، روی پلک های فوقانی و یا بر روی پلک های پایینی صورت می گیرد.

پلک های بلند و افتاده:پلک های فوقانی می توانند به علت وجود چربی، عضلات یا چین و چروک های اضافی، موجب ایجاد چهره ای عبوس، تنبل و یا خواب آلود شده و جراحی پلک های فوقانی برای از بین بردن این پوست و یا عضلات اضافی، کاربرد دارد و نگاه طبیعی تری به شما میدهد.

عوارض عمل جراحی پلک

 

عوارض عمل جراحی پلک

 

در بیشتر موارد، جراحی پلک های بالایی و زیرین، یک روش حداقل تهاجمی میباشد که برای اصلاح برخی از مشکلات زیبایی شناختی یا عملکردی پلک ها انجام می گیرد. مزایای این روش زیاد است. با این حال، در عمل جراحی پلک ها، همانند همه ی جراحی ها، عوارض جانبی و ریسک های طبیعی ،با توجه به روش و شرایط بیمار، وجود دارد.

بیشترین عوارض جانبی نیز مرتبط با عمل جراحی پلک موقت میباشد، ولی بروز اختلال دائمی نگران کننده خواهد بود. عمل جراحی پلک ، گاهی همراه با خطرات و عوارض بالقوه میباشد که شدت آن متفاوت میباشد. عوارض جدی میتواند شامل:برگشتن لبه پلک تحتانی به جهت خارج (اکتروپیون)، هماتوم و جدا سازی شبکیه باشد.

کاندیدای مناسب برای عمل جراحی پلک

کاندیدای مناسب برای عمل جراحی پلک

 

– افرادی که به صورت طبیعی پوست اضافه و زیادی بر روی پلک های فوقانی دارند که مانع از دید به اندازه کافی می شود.

– افرادی با کیسه های چربی و پف در پلک پایین و افراد با ضایعات پوستی در هر دو پلک پایین وبالا

– کاندید باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشد.

هزینه و قیمت عمل جراحی پلک

چشم ها اجزای بسیار تاثیرگذاری در زیبایی چهره می باشند که به دلیل حساسیت پوست اطراف آنها، زودتر از دیگر اجزای صورت آثار پیری در خود نشان می دهند. عمل های زیبایی بسیاری به منظور ایجاد جوانی و شادابی در این ناحیه از چهره صورت می پذیرد .

هزینه و قیمت عمل جراحی پلک

گودی و سیاهی دور چشم ،افتادگی پلک ها و پف زیر چشم از عوارض ایجاد شده ی بالا رفتن سن یا عوامل ژنتیکی و محیطی می باشد. از جمله عمل های زیبایی که به جهت رفع افتادگی پلک ها انجام می شود ، جراحی پلاستیک بلفاروپلاستی یا عمل جراحی پلک  است.

در عمل جراحی پلک ، متخصص با هدف جوان سازی پوست اطراف چشم ، پف پلک ها و پوست اضافی آنها را برمیدارد .

عمل جراحی پلک می تواند به افراد کمک کند که روند پیری چهره خود را کاهش دهند؛ این روش یک راه موثر برای مبارزه علائم پیری در نزدیکی چشک است و ظاهر جوانتری به افراد می دهد, ولی هر جراحی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد.

مراقبت های پس از عمل جراحی پلک

بعد از جراحی ممکن است اثرات آرام بخش در بدن بماند، بهتر است از یکی از نزدیکانتان بخواهید که شما را تا منزل همراهی کرده و مراقبت های موردنیاز را انجام دهد.

پلک ها بعد از عمل جراحی پلک متورم می شوند. این عامل به طور طبیعی در طول مراحل بهبودی کاهش می یابد اما شما می توانید با استفاده از مکعب های یخی روند تورم موجود را کاهش دهید.

برخی اوقات ممکن است قرمزی در داخل چشم به وجود آید که این وضعیت باعث ایجاد درد و یا اختلال در بینایی نخواهد شد و به صورت طبیعی در یک هفته تا ده روز کم خواهد شد.

بهتر است تا یک هفته بعد از عمل جراحی پلک از بلند کردن اجسام سنگین و خم شدن بیش از اندازه خودداری کنید. هرگونه فعالیتی که موجب فشار عضلانی در اطراف ناحیه تحت درمان می شود بهتر است تا بهبودی کامل متوقف شود.

بعد از عمل جراحی پلک زمان خواب سر را در موقعیت صحیح نگه دارید و از بالش اضافی برای بالاتر نگه داشتن سر خود استفاده کنید.

در صورتی که درد دارید از مسکن های تجویز شده از طرف پزش استفاده کنید .

معایب و مشکلات عمل افتادگی پلک

این عمل با هدف برداشتن پوست اضافه، چربی و عضلات افتاده در پلک ها انجام می شود و می توان آن را بر روی هر دو پلک پایین و بالا و یا یکی از آنها انجام داد. عمل جراحی پلک در میان زنان برای از بین بردن چین و چروک اطراف چشم ها بسیار محبوب است.

معایب و مشکلات عمل افتادگی پلک

 

عمل جراحی پلک دارای عوارضی میباشد مانند قرمزی و التهاب بر اثر عمل جراحی طبیعی  و بعد از گذراندن دوره نقاهت این قرمزی و التهاب برطرف خواهد شد . برای بیمارانی که احساس درد داشته باشند پزشک مورد نظر می تواند مسکن تجویز نماید و به صورت کلی در صورت درست انجام شدن عمل جراحی پلک ، عوارض جبران ناپذیر و جدی وجود ندارد .

عمل جراحی پلک به خودی خود عمل مفیدی میباشد اما زمانی که توسط پزشک بی تجربه انجام شود، نتایج مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. در بعضی موارد پلک ممکن است بیش از اندازه برداشته شود و این باعث می شود که باز و بسته شدن چشم برای بیمار دچار مشکل شود. همچنین ممکن است لازم باشد برای ماندگار شدن نتایج، عمل جراحی پلک به صورت منظم تکرار شود.

 

 

مزایای عمل جراحی پلک

-از مزیت های  عمل جراحی  پلک  دادن جذابیت به چهره  فرد است که این امر باعث می شود اعتماد به نفس فرد افزایش یابد

– همچنین شما با  با انجام این جراحی می توانید  پف زیر چشم و کیسه‌های زیر پلک پایین و افتادگی پوست پلک بالا،دا رفع کنید وظاهری  سالم و جوان‌تر خواهید داشت .

– از مهمترین مزیت عمل جراحی پلک  برطرف کردن افتادگی پلک و  مشکلات بینایی فرد است.

-شما با انجام عمل جراحی پلک تمام اسکار ناشی از جراحی پلک در چین طبیعی پلک پنهان می‌شود، به‌طوری که  این اسکار غیر قابل تشخیص خواهد بود.

 

 

عمل جراحی پلک پایین

با انجام عمل جراحی پلک پایین کیسه های اطراف وزیر چشم درمان می شونداما ه تیرگی اطراف چشم با این جراحی برطرف نخواهد شد  وشما برای برطرف کردن این مشکل باید از روشهای دیگرمانند لیزر استفاده کنید

عمل جراحی پلک پایین از جراحی های است که امروزه بسیار متداول شده است . این جراحی بیشتر برای افرادی انجام می شود که به دلیل افزایش سن یا به دلایل مادرزادی دچار تورم در این ناحیه از چشم هستند. با انجام عمل جراحی پلک پایین  افتادگی وشل  پوست در این ناحیه باتخلیه چربی اضافه برطرف می شود و در نتیجه ظاهری زیباتر و جوانتر برای فرد ایجاد می کند.

 

عمل جراحی پلک پایین

دوام عمل جراحی پلک چه قدر است

نتایج حاصل ازعمل جراحی پلک مانند روش های دیگر جراحی های زیبایی  که برای جوان سازی به کار می روند دائمی نیستند . افزایش سن  پوست شما دوباره به حالت افتاده بر می گردد.به همین علت این جراحی با گذشت زمان برگشت پذیر است اما شما با رعایت نکاتی می توانید از پیری پوست خود تا حد ممکن جلوگیری کند تا روند افتادگی و شلی پوست به تاخیر بیفتد.

 

نتایج  حاصل از عمل جراحی پلک

بعد از جراحی تا مدتی  کبودی و ورم در  اطراف چشم خود  خواهید داشت  که به مرور زمان برطرف می شود  اما محو شدن زخم  به دلیل عمل ممکن است چندین ماه طول بکشد.

بسیاری از افراد بعد از انجام عمل جراحی  پلک به دلیل بروز ظاهری جوان‌تر وداشتن اعتماد به نفس‌ بالاتر ، از این جراحی راضی  هستند در برخی افراد،ممکن است  نتایج  حاصل از این جراحی تا پایان عمر باقی بماند.

.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *