دکتر جراح لیپوماتیک

دکتر جراح لیپوماتیک

دکتر جراح لیپوماتیک ازمواردی است که قبل از انجام لیپوماتیک باید آن را انتخاب کنیم برای انجام جراحی لاغری یا همان لیپوماتیک  باید نزد دکتر جراح  لیپوماتیک مراجعه نمایید .

چربی های اضافه ای که در نواحی مانند باسن، بازو، ران، غبغب، ساق پا، پهلو، پشت کمر و شکم وجود دارد باعث به هم خوردن تناسب اندام  می شود و شما به راحتی می توانید با انجام لیپوماتیک چربی های اضافه را از بدن خود خارج کنید وبه تناسب اندام ایده آل خود دست یابید.

 

دکتر جراح لیپوماتیک

 

در بین روش هایی لاغری که امروزه مطرح شده است مانند لیپوساکشن، لیپولیز، کرایولیپولیز لیپوماتیک از روش  های جراحی لاغری هستند که بدون هیچگونه عارضه خاصی تناسب اندام و زیبایی را برای فرد به همراه می آورد .

دکتر جراح لیپوماتیک کیست

انجام دادن عمل لیپوماتیک  توسط یک پزشک به معنای مهارت و تجربه آن نیست. دکتر جراح لیپوماتیک کسی است که  مهارت و تجربه لازم را برای انجام این جراحی داشته باشد تا فرد از ایمنی و دستیابی به نتایج دلخواه خوداطمینان داشته باشد.

مهارت های دکتر جراح لیپوماتیک

از مهارتهای مهمی که دکترجراح لیپوماتیک باید داشته باشد کنترل و تنظیم عبور لوله ی کانولا ، در موفقیت و تخلیه ی صحیح و یکنواخت چربی ها می باشد .

بنابراین دکتر جراح لیپوماتیک علاوه براین که باید تخصص های لازم را درزمینه عمل های زیبایی ولاغری موضعی داشته باشد همچنین باید به طور کامل از نحوه ی صحیح و استاندارد به کار گیری دستگاه لیپوماتیک  آگاهی  لازم را داشته باشد.

 

وبژگی دکتر جراح لیپوماتیک

 

قبل از شروع لیپوماتیک، دکتر جراح لیپوماتیک باید با بررسی های لازم ، سابقه ی بیمار و مصرف داروهای خاص متقاضی را ارزیابی کند و در صورتی که یبمار  سلامت کامل را برای این جراحی داشته باشد به انجام روش لیپوماتیک مبادرت ورزد .

در حین انجام ساکشن چربی ها توسط دستگاه لیپوماتیک دکتر جراح لیپوماتیک باید با دقت لازم  ، سلامت و حرکت لوله ی کانولا را تحت نظر بگیرد .

ویژگی دکترجراح لیپوماتیک خوب

دکتر جراح  لیپوماتیک  خوب در جلسه ی مشاوره باید  قبل ازانجام  لیپوماتیک مراقبت ها و توصیه های لازم قبل و بعد از عمل و نیز نحوه ی انجام عمل لیپوماتیک را به طور کامل برای بیمار توضیح دهد.

پزشک لیپوماتیک  باید مهارت و تخصص لازم را در مورد انجام حرفه ای و بدون عارضه ی عمل زیبایی لیپوماتیک را با کسب تجربیات لازم در این زمینه بدست آورده باشد ، لذا شما باید برای  انجام چنین عمل حساسی نزد دکتر جراح لیپوماتیک با تجربه و و با مهارت روید.

همچنین دکتر جراح لیپوماتیک باید پس از انجام عمل موضعی لیپوماتیک ، روند بهبودی و تاثیر عمل را با تعیین ویزیت مجدد مورد بررسی قرار دهد .

دکتر جراح لیپوماتیک چه جراحی هایی انجام می دهد؟

دکتر جراح لیپوماتیک در بیشتر موارد باید جراحی های زیبایی دیگری نیز انجام دهد که ابن جراحی ها شامل جراحی پروتز سینه ،ماموپلاستی، لیفت سینه به عنوان مثال دکتر جراح لیپوماتیک می تواند با لیفت سینه و با بالا بردن سینه هایی که دچار افتادگی شده اند را برطرف کند .

 

مهارت دکتر جراح لیپوماتیک

بهترین دکترجراح لیپوماتیک

شما در انتخاب بهترین دکترجراح  لیپوماتیک  باید به این  نکات توجه داشته باشید

-دکتر جراح لیپوماتیک  باید متخصص جراح زیبایی باشد .

 -قبل از جراحی نمونه کارهای دکتر جراح لیپوماتیک  را که به صورت آلبومی از عکسها جراحی های قبل می باشد را مشاهده کنید.

-قبل ازمراجعه به دکترجراح لیپوماتیک باید اطلاعات کافی در زمینه این جراحی کسب کنید .

-در یک جلسه با دکترجراح لیپوماتیک  خود در مورد نحوه جراحی ، عوارض آن مشورت کنید .

-دکتر جراح لیپوماتیک باید با بیمار صادق باشد و در صورتی که شرایط لازم برای این جراحی را نداشته باشید به شما بگوید

انتخاب بهترین دکترجراح  لیپوماتیک در نتیجه جراحی موثر است؟

در صورتی که دکترجراح لیپوماتیک کار خود را به درستی انجام دهد، بعد از انجام لیپوماتیک فردهیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت . زیرا جراحی لیپوماتیک جز جراحی های زیبایی محسوب می شود  بنابراین دکتر جراح  لیپوماتیک در ایجاد برش خیلی کوچک برای خروج  چربی های اضافی بدن  در نتیجه جراحی تاثیر گذار است .

دکتر وفایی

انجام لیپوماتیک

همانطور که گفته شد لیپوماتیک روشی برای لاغری است . این روش برای لاغری همه قسمت های بدن که دارای تجمع بیش از حد چربی است مورد استفاده قرار می گیرد. اما بهتر است شما قبل از انجام لیپوماتیک توسط دکترجراح  لیپوماتیک به درستی معاینه و بررسی شوید. شما می توانید لیپوماتیک را در قسمتهایی مانند شکم ،بازو،ران پا وپهلوانجام دهید.

روش انتخاب دکتر جراح لیپوماتیک

انتخاب بهترین دکتر جراح لیپوماتیک از میان جمعی از متخصصین کارسختی  است اما با رعایت چند نکته  شما می توانید این انتخاب را به راحتی انجام دهید.

-ابتدا منطقه ای که شما  قصد دارید درمان را در آن محل انجام دهید را مشخص کنید.

– سپس لیستی ازدکتر جراح  لیپوماتیک را باروشهای مختلف مانند پرس وجو کردن از دوستان و یا مراجعه به سایت پزشکان مختلف پیدا کنید.

 

دکتر جراح لیپوماتیک

 

-بعد از انتخاب چند مورد و برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز یا مطب آن ها مراجعه کنید.

-تخصص و تجربه دکتر جراح لیپوماتیک را ملاک اصلی برای  انتخاب  جراح قرار دهید.

 -نمونه کارهای وی را در این زمینه مشاهده کنید و در نهایت یکی را انتخاب و برای درمان اقدام کنید.

دکتر جراح لیپوماتیک باید این  اقدامات را قبل از جراحی انجام  ‌دهد

– جراح لیپوماتیک باید قبل از هر کاری به ارزیابی وضعیت سلامت عمومی بیمار و سابقه ابتلا به بیماری‌ها یا عامل‌های خطربپردازد.

-بررسی روش‌های لیپوماتیک و توصیه ای لازم در دوره درمان

– بررسی نتایج احتمالی لیپوماتیک و عوارض یا خطرهای احتمالی آن

در انتخاب دکتر جراح لیپوماتیک یه این نکات توجه کنید

مشاوره با جراح لیپوماتیک راه حل  مناسبی برای پرسیدن سوال‌ها و نگرانی‌های مرتبط  با جراحی لیپوماتیک است. افزایش آگاهی در مورد تمام جوانب لیپوماتیک  برای فرد  بسیار مهم است، احسا س اضطراب قبل از عمل، چه به خاطر ظاهر جدید، چه به خاطر استرس قبل از درمان، طبیعی است. بنابراین در مورد نگرانی‌ها و ترس‌های خود با پزشک خود صحبت کنید. همچنین دکتر جراح لیپوماتیک باید تخصص و تبحر،تجربه و رزومه درخشان ،در این زمینه داشته باشد و با صبر وحوصله به تمامی سوالات بیمار در مورد جراحی پاسخ دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *