بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران :امروزه بیشتر افراد با مشکل چاقی‌های موضعی مواجه هستند و می‌خواهند که با لیپوماتیک مشکلات خود را به‌طور کامل برطرف نمایند و به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک در تهران هستند.

لیپوماتیک روشی است که در بیشتر کلینیک های  زیبایی‌اندام ارائه می‌شود ، اما برای دریافت یک نتیجه خوب در لیپوماتیک باید پزشکی را انتخاب نمایید که تجربه کافی را دراین زمینهٔ داشته باشد .

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

با انجام لیپوماتیک می‌توانید به اندام ایده آل خود دست‌ یابید. این روش امروزه بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و روش کاملاً مطمئنی است . مکانیزه دستگاه مورداستفاده در این روش به این‌گونه است که با حرکات فیزیکی لوله‌ای بدون تداخل حرارتی بافت چربی تخریب می‌شود و با استفاده از قدرت مکش چربی‌های تخریب‌شده از بدن خارج می‌شود.

 

مزایای لاغری با لیپوماتیک

افرادی که با مشکل چاقی موضعی مواجه هستند عمل  لیپوماتیک بهترین گزینه برای این گونه افراد می‌باشد ، زیرا این روش هیچ‌گونه عارضه‌ای برای فرد ندارد البته اگر توسط بهترین جراح لیپومایک در تهران انجام شود و شخص می‌تواند از چربی‌های استخراج‌شده در قسمت‌های دیگر بدن خود استفاده کند .

از چربی استخراج‌شده با روش عمل لیپوماتیک می‌توان برای از بین بردن چین‌وچروک ، جوان‌سازی پوست پشت دست، افزایش حجم گونه، لب و سینه استفاده کرد .

 

 

چربی ها در بعضی از قسمت‌های بدن مانند بازو، ران ، پشت ساق پا و باسن  به‌راحتی از بین نمی رودو چربی‌های تجمع شده در این نواحی باعث برهم خوردن تناسب‌اندام می‌شود که با روش  لیپوماتیک این چربی‌ها را استخراج کرده و در این نواحی تناسب‌اندام ایجاد می‌کنند.

اگر برای لاغری می‌خواهید لیپوماتیک  انجام دهید باید  بهترین جراح لیپوماتیک در تهران انتخاب کنید تا  از نتایج این روش رضایت داشته باشید.

 

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک درتهران

برای انجام جراحی لاغری باید به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران ویا شهر خود مراجعه نمایید. با این روش  چربی‌هایی که در نواحی مانند باسن، بازو، ران، غبغب، ساق پا، پهلو، پشت کمر و شکم وجود دارد و باعث  شده  تا تناسب‌اندام شما به هم بریزد به راحتی از بین ببرید .

در بین روش‌هایی لاغری که امروزه مطرح‌شده است .لیپوماتیک بهترین روش می باشد که بدون هیچ‌گونه عارضه خاصی تناسب‌اندام زیبایی را برای فرد به همراه می‌آورد .

بهترین جراح لیپوماتیک درتهران کیست ؟

برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهران شما ابتدا باید نمونه کارها  پزشک را مشاهده کنید این امر کمک بسیار شایانی به شما  می‌کند، لیپوماتیک یک عمل بسیار حساسی می‌باشد که باید با دقت بسیار بالایی انجام گیرد تا فرد از نتایج آن رضایت داشته باشد.

البته باید به این نکته هم توجه کرد برای اینکه یک فرد نتیجه مطلوبی از جراحی  لیپوماتیک بگیرد باید کاندیدای مناسبی برای این عمل باشید زیرا اگر چربی‌های تجمع شده در قسمت‌های مختلف بدن بسیار زیاد باشد لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی‌باشد .

زیرا با این روش میزان خاصی از چربی از بدن استخراج می‌شود .درصورتی‌که چربی‌های در قسمت شکم شما به‌اندازه‌ای زیاد باشد که شکم حالت افتاده‌ای پیدا کند لیپوماتیک برای این‌گونه افراد مناسبی نمی‌باشد.

بترین جراح لیپومااتیک کیست

روش انجام لیپوماتیک به وسیله بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

این روش لاغری توسط دستگاه لیپوماتیک انجام می‌شود و یک روش امن و سریع برای از بین بردن چربی‌های اضافه بدن می‌باشد  . در این جراحی از بی‌حسی موضعی استفاده می شود و روشی بدون برش است  .

 

 

موارد استفاده از لیپوماتیک

بهترین جراح لیپوماتیک درتهران با استفاده از دستگاه لاغری لیپوماتیک می‌توان چربی‌های موجود در قسمت شکم  ، پهلو  ، ساق پا  ، پشت کمر  ، غبغب  ، ران  بازو  و پهلوها را خارج نمود .

 

ویژگی های انجام لیپوماتیک توسط بهترین جراج لیپوماتیک 

-در این روش از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و به بیهوشی نیازی نیست .

-چربی‌ها به‌صورت یکنواخت از بدن خارج می‌شود و باعث ماندن چربی در برخی قسمت‌ها نمی‌شود  .

– در لیپوماتیک تنها چند هفته اول نیاز به استفاده از گن می‌باشد  .

– ترشحات و تورم این روش بسیار کمتر از سایر روش‌ها می‌باشد  .

-در این روش نیاز به استراحت ندارد و بیمار چند ساعت بعد از عمل می‌تواند به کارهای خود بپردازد.


بهترین جراح لیپوماتیک در تهران  چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد

برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک در تهان باید سوابق پزشک  بررسی شو دو میزان تجربه پزشک را در انجام لیپوماتیک در نظر بگیرد و با حس اطمینان کامل به پزشک خود ، لیپوماتیک را انجام دهید.

-بهترین جراح لیپوماتیک در تهران باید  دارای نمونه کار از روش انجام لیپوماتیک باشد.

-بهترین جراح لیپوماتیک در تهران باید متخصص لیپوماتیک یا جراح زیبایی باشد.

ویژگی بهترین جراح لیپوماتیک

 

-بهترین جراح لیپوماتیک در تهران باید راهنمایی‌های لازم را درباره انجام چگونگی لیپوماتیک در اختیار فرد قرار گیرد.

-بهترین جراح لیپوماتیک در تهران بایداقدامات  و راهنمایی‌های لازم را قبل از لیپوماتیک به بیمار توضیح دهد.

-بهترین جراح لیپوماتیک در تهران باید مراقبت‌های لازم بعد از عمل را برای بیمار توضیح دهد.

تاثیرانتخاب بهترین جراح لیپوماتیک درنتیجه جراحی

درصورتی‌که دکتر  لیپوماتیک کار خود را به‌درستی انجام دهد هیچ‌گونه عوارضی فرد را بعد از انجام لیپوماتیک  تهدید نمی‌کند. زیرا لیپوماتیک جز جراحی‌های زیبایی به‌حساب می‌آید.و جراح  لیپوماتیک با ایجاد برش خیلی کوچک چربی‌های اضافی بدن را خارج  می‌کند، بدون آن‌که آسیبی به قسمت‌های بدن وارد کند.

به این نکته توجه کنید که جراحی موضوع مهمی است و ممکن است در طول جراحی  پیچ‌وخم‌های زیادی وجود داشته باشد. برای این‌که در طول عمل جراحی  کاملاً راحت باشید، باید با پزشک معالج و کارکنان کلینیک راحت باشید.فرد برای عمل خود  پزشکی را انتخاب کند که به او اعتماد داردوشما باید با آسودگی بتوانید  ایمنی و زیبایی خود را به  او بسپارید.

تحقیق درباره تجهیزات اتاق عمل کلینیک موردنظر

ایمنی شخص در عمل لیپوماتیک تاحد زیادی به تجهیزات اتاق عمل و بیهوشی کلینک  بستگی دارد. اتاق عمل مجهز دستگاه‌هایی برای نظارت بر علائم حیاتی و در صورت لزوم، نجات جان بیمار وجود دارد. ازجراح خود درباره محل جراحی پرس و جو کنید و درباره تجهیزات اتاق عمل تحقیق کنید.و از صلاحیت متخصص بیهوشی مطمئن شوید.

انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران چه جراحی هایی انجام می دهد

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران بیشتر جراحی های زیبایی را انجام می دهد که شامل موارد ذیل می باشد:

جراحی پروتز سینه – ما مو پلاستیک- لیفت سینه – لیفت شکم – لیفت بازو- جوان‌سازی صورت – جراحی بینی از جمله جراحی هایی است که بهترین جراح لیپوماتیک در تهران می تواند این جراحی را انجام دهد.

 

 

دکتر حمید رضا وفایی – متخصص جراحی و زیبایی

جراحی بینی – لیپوماتیک

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *