بهترین جراح زیبایی در تهران

بهترین جراح زیبایی در تهران

بهترین جراح زیبایی در تهران اگر شما به دنبال بهترین جراح برای جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک می‌گردید، شما باید به دنبال باتجربه‌ترین فوق تخصص جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک باشید زیرا آن‌ها به‌راحتی مشکلات زیبایی صورت و بدن شمارا تشخیص و درمان می‌کنند.

 

بهترین جراح زیبایی در تهران

 

 

با پیشرفت انواع جراحی‌ها به‌خصوص جراحی‌های زیبایی امروزه  جراحی‌های زیادی صورت می‌گیرد.بنابراین باید  در انتخاب بهترین جراح زیبایی در تهران دقت کنید تا بعد از عمل جراحی زیبایی، قسمت جراحی‌شده طبیعی‌تر به نظر بیاید درنتیجه شما با انتخاب بهترین جراح زیبایی در تهران اعتماد بیشتری پیدا خواهید کرد و احساس خوبی خواهید داشت. از طرفی استفاده از جراح بی‌تجربه نه ‌تنها نتیجه خوبی در برندارد بلکه برای جبران خسارت‌های به وجود آمده گاهی هزینه‌ای بسیار باید پرداخت کنید.

 

 

 

انتخاب بهترین جراح زیبایی در تهران

 

ابتدا باید به این نکته توجه کنید که متخصصین  جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک یکی نیستند. هدف عمده جراحی پلاستیک بهبود ظاهر فرد و کمک به زیبایی صورت و اندام فرد هست. این نوع جراحی را می‌توان در تمام قسمت‌های بدن ازجمله صورت ، سرو گردن انجام داد. همچنین نقایص مادرزادی و حوادثی مانند سوختگی را با این جراحی ها برطرف می شود.

 

 

هترین جراح زیبایی در تهران

 

 

 

 

در صنعت جراحی زیبایی امروزه پیشرفت‌های بسیاری حاصل‌ شده است به‌طوری‌که جراحان می‌توانند نتایج ظریف‌تر و دقیق‌تری را ارائه دهند. هرچه جراح بهتر و مجرب‌تر باشد، نتیجه‌ی عمل برای بیمار بهتر خواهد بود. جراح و بیمار باید حس مشترک داشته باشند تا بتواند از هر جراحی نتایج طبیعی و واقع‌بینانه‌ای به دست آورد.

انواع جراحی پلاستیک

جراحی سینه که باهدف افزایش یا کاهش سینه انجام می‌شود شامل پروتز سینه – لیفت سینه- کوچک کردن سینه

– جراحی بینی که توسط جراح پلاستیک انجام می‌شود. برای انتخاب بهترین جراح در تهران نیاز است که نمونه کارهای وی را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به مطب وی رفته و در ارتباط با جراحی بینی با او مشاوره نمایید.

جراح بینی با معاینه‌ی بینی  شما نوع بینی شمارا مشخص می‌کند و در مورد نوع جراحی و همچنین نتیجه‌ی جراحی بینی‌تان با شما صحبت خواهد نمود.

ویزگی بهترین جراح بینی

– جوان‌سازی پوست  که شامل پروتز گونه ، لیفت صورت ، تزریق ژل به‌صورت ، تزریق بوتاکس می باشد.

لیپوماتیک یک نوع روش لاغری است که با استفاده از این روش چربی‌هایی که در نواحی خاصی از بدن انباشته‌شده‌اند با استفاده از دستگاه مخصوصی که مجهز به پیشرفته‌ترین فنّاوری می‌باشد خارج می‌شود انواع عمل لیپوماتیک شامل لیپوماتیک – لیپوماتیک بازو- لیپوماتیک ران – لیپوماتیک باسن –لیپوماتیک شکم

آبدومینوپلاستی در این روش چربی‌هایی که  باعث افتادگی زیاد شکم شده باشد با جراحی زیبایی شکم چربی‌های اضافه شکم را خارج می‌کنند .

چگونه بهترین جراح زیبایی در تهران را انتخاب کنیم

برای انتخاب بهترین جراح زیبایی در تهران باید به این نکات توجه کنیم :

-بهترین جراح زیبایی در تهران باید اطلاعات کافی در اختیار بیمار قرار دهد.

– بهترین جراح زیبایی در تهران باید با بیمار خود صادق باشد و درصورتی‌که یک فرد شرایط لازم را برای جراحی نداشته باشد و نتیجه مطلوب را از عمل نمی‌گیرد به او بگوید.

بهترین جراح زیبایی در تهران کیست

شما باید به این نکته توجه داشته باشید  که فوق تخصص جراح پلاستیک بینی با جراح پلاستیک سینه متفاوت است؛ زیرا تخصص‌های آن‌ها در جراحی متفاوت هستند. به‌عنوان‌مثال یک جراح پلاستیک بینی  در زمینه بینی‌های گوشتی و بینی‌های استخوانی مهارت دارد و یا اینکه مجرای تنفسی را مدنظر می‌گیرد؛ این در حالی است که جراح زیبایی سینه با بافت نرم سینه سروکار دارد.

سؤالاتی که باید از بهترین جراح زیبایی در تهران بپرسید

سابقه کاری جراح چقدر است؟

چند بار است که چنین عمل جراحی انجام می‌دهد؟

شما باید جراحی را انتخاب کنید که زیبایی شمارا حفظ کند و بتواند اطمینان زیبایی به شما بدهد با دقت تحقیق کنید و تجربیات و جراحی‌های قبل و بعد آن را از بیماران بپرسید.

نکات کلیدی در انتخاب بهترین جراح زیبایی در تهران

اطمینان حاصل کنید. از مدرک تخصصی جراحی زیبایی پزشک موردنظر خود این نکته را مورد توجه قرار دهید که کسی که پزشک است واجد شرایط برای انجام جراحی پلاستیک و زیبایی نیست  و با دیدن تبلیغات ارزان ‌قیمت جراحی پلاستیک از طرف آن پزشک ، اطمینان حاصل کنید که پزشک شما تخصص لازم در این زمینه را دارد سپس خود را برای جراحی در اختیار او قرار دهید.

متخصصان و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی روش‌های مخصوصی را در این زمینه آموزش می‌بینند. متأسفانه این مشکل در حوزه جراحی و بسیار حاد است چرا که بسیاری از پزشکان عمومی با ورود غیرقانونی به حوزه جراحی پلاستیک در جستجوی سود بیشتر هستند ولی درواقع تخصصی در این زمینه ندارند.

با توجه به نوع جراحی که می‌خواهید انجام دهید تجربیات جراحی لیپوماتیک را در این خصوص بررسی کنید

 

 

هر نوع جراحی پلاستیک و زیبایی نیازمند به مهارت‌های خاصی است . مثلا عمل بینی بر روی استخوان ، غضروف و مجرای تنفسی کاملا متفاوت از عمل سینه است که عمدتاٌ از بافت نرم تشکیل‌شده است.بنابراین در انتخاب بهترین جراح زیبایی در تهران ر دقت کنید.

جراحی را انتخاب کنید  که با او احساس امنیت می‌کنی

-انتخاب بهترین جراح زیبایی در تهران یک ریسک بزرگ است و می‌تواند تأثیری زیادی در مسیر زندگی شما بگذارد. شما باید با جراح پلاستیک خود و گروه پشتیبانی او اعتماد داشته باشید.  جراح پلاستیکی را انتخاب کنید که دوست دارید و کاملاٌ به نتیجه کار او اطمینان دارید.

-در مورد امکانات اتاق عمل جراح خود اطمینان حاصل کنید

بخش عمده‌ای ایمنی یک فرد در طول جراحی به بیهوشی و امکانات اتاق عمل بستگی دارد . اتاق‌های عمل باید شامل دستگاه‌های پشتیبانی ضروری و احیا باشند تا در صورت بروزهر گونه موقعیتی در دسترس باشند.

خدمات‌رسانی به مشتری

رفتار خوب و خدمت‌رسانی به فردی که برای مشاوره یا انجام عمل جراحی به مطب جراح پلاستیک و زیبایی می‌رود نیز خیلی مهم است . از رفتار کارکنان  اطمینان حاصل کنید و اطلاعات کافی و کامل در خصوص خطرات ، واقعیت جراحی را از مسئولان مربوطه دریافت کنید.

 

دکتر حمید رضا وفایی-متخصص جراحی و زیبایی

جراحی بینی – لیپوماتیک

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *