جراحی لاغری ساق پا

جراحی لاغری ساق پا :مردان و زنان در سر تا سر جهان خواستار داشتن ساق پای زیبا هستند. متأسفانه بسیاری از زنان ساق پای کوتاه و عضلانی دارند. در طول سال‌های متمادی، تلاش‌های لاغر کردن ساق پا بر روی چربی متمرکز شده بود.اما نتیجه لیپوساکشن در بسیاری از موارد ناامیدکننده بود، زیرا ساق پا به‌طور عمده از عضلاتی با چربی کم تشکیل ‌شده بود. با کاهش حجم عضله از عضلات دوقلو، ساق پا می‌تواند لاغرتر و کشیده‌تر شود. از میان روش‌های مختلف لاغری پا، برداشتن جزئی عضله دوقلو مؤثرترین و ایمن‌ترین روش است.

جراحی لاغری ساق پا

مزایا و معایب جراحی لاغری پا ها

جراحی لاغری پا ها به طور کلی عوارض خاصی را در بر نخواهد داشت اما به هر حال یک نوع جراحی به حساب می آید و البته ممکن است در افراد مختلف عوارضی را در بر داشته باشد برای همین باید قبل از هر چیز وضعیت بیمار  وسط جراح به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

جراحی لاغری ران یکی از عمل های جراحی لاغری پاها یه حساب می آید که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری ازخانم ها و آقایان قرار گرفته است.  روش دیگر لاغری پاها جراحی زیبایی ساق پا  است که انتخاب روش درست لاغری پا برای یک بیمار به آناتومی هر دو ساق پا، اندازه‌ی ماهیچه‌های دوقلو و ظاهر کلی ساق پا او  بستگی دارد. این روش‌ها شامل لیپوساکشن، تزریق بوتاکس، تحریک الکتریکی عصب از راه پوست، جراحی و لیفت پوست ساق پا میشود

روش‌های  جراحی لاغری  ساق پا

روش‌های متعددی برای لاغر کردن عضله ساق پا وجود دارد:

 

جراحی لاغری ساق پا

۱-لیپوماتیک بهترین روش برای  جراحی لاغر کردن ساق  پا

لیپوماتیک روش جراحی  لاغری است که طی آن جراح  برش کوچکی را روی پوست ایجاد می‌کند و از یک دستگاه کوچک برای رفع چربی از لایه فوقانی پوست و زیر عضله استفاده می‌‌نماید. می‌توان از لیپوماتیک برای رفع چربی‌های همه نقاط بدن استفاده کرد و به طور ایمن برای همیشه به رفع آنها پرداخت

  البته باید اشاره  کرد که در صورت عدم رعایت رژیم غذایی که توسط پزشک ارائه شده  احتمال بزرگ شدن سلول‌های چربی وجود دارد اما به طور کلی کاهش چربی‌های بدن با نتایج تقریباً پایداری همراه است. جراح حتما  باید بتواند به رفع کامل و یکسان چربی در نقاط تحت درمان بپردازد در غیر این صورت نتایج حاصل از درمان ناقص بوده و بیمار شاهد توده‌های چربی زیر پوست خود خواهد بود. جراحی لاغری ساق پا  می‌تواند باعث ایجاد نتایجی شود که سایر روشهای موجود قادر به کاهش چربی موضعی و نتایج دلخواه نیستند.

مزایای لیپوماتیک ساق پا چیست

جراحی لاغری ساق پا با مزایای متعددی همراه است که در ادامه به آنها اشاره می‌‌کنیم:

۱-دوران بهبود و استراحت پس از لیپوماتیک پا بسیار کوتاه است و می‌توانید طی مدت ۴۸ ساعت فعالیت‌های روزانه  خود را شروع کنید.
۲- جراحی لیپوماتیک ساق پا تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود و شما در طول درمان هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.
۳-در  روش جراحی لاغری ساق پا  از دستگاه‌های بسیار کوچک استفاده می‌‌شود که عملاً به اندازه نوک مداد هستند بنابراین جای برش و وقتی روی پوست شما باقی نخواهد ماند.
۴-پس از اتمام لیپوماتیک ساق پا می‌توانید فوراً شاهد نتایج ایجاد شده باشید. نتایج حاصل از درمان کاملا رضایت بخش  برای بیمار است.
۵-پس از آنکه چربی‌های ساق پا بر طرف شدند در صورتی که رژیم غذایی خود را رعایت کنید هرگز مجددا شاهد بازگشت چربی‌ها نخواهید بود زیرا نتایج حاصل از لیپوماتیک دائمی است.

۲-لیپوساکشن  یک روش جراحی لاغری ساق پا

جراحی لاغری ساق پا

در حالی ‌که حجیم شدن ساق پا عمدتاً توسط عضلات ایجاد می‌شود، اما مواردی نیز وجود دارد که در آن چربی اضافی در ساق پا ساخته می‌شود و ظاهری حجیم را ایجاد می‌کند. در این موارد، لیپوساکشن ممکن است یک گزینه عالی برای بیمارانی باشد که به دنبال ایجاد ظاهری لاغرتر و خوش‌فرم‌تر در ساق پای خود هستند.

در مورد لاغری ساق پا، لیپوساکشن یک شیوه تا حدی تخصصی است. لیپوساکشن پا روشی است که به جراحان پلاستیک اجازه می‌دهد تا لایه‌های سرسخت چربی که از طریق رژیم غذایی و ورزش قابل مقابله نیستند، را حذف نمایند. این کار از طریق ذوب بدون درد چربی صورت می‌گیرد و بنابراین می‌تواند توسط ابزاری به نام کانولا ‌یک لوله مکش که چربی را از طریق یک برش کوچک سوراخ مانند حذف می‌کند برداشته شود.

چه کسانی باید از عمل جراحی لاغری ران استفاده کنند

به طور کلی عمل جراحی لاغری ران زمانی یه افراد  توصیه میشود که فرد نتواند با استفاده از روش های طبیعی به لاغری اندام مورد نظر دست پیدا کند.تا جایی که ممکن است افراد متقاضی این نوع جراحی  باید تلاش کند تا با استفاده از تغذیه ی مناسب و ورزش به اندام مطلوب خود دست پیدا کند.

اما در موارد زیادی راهی به جز عمل جراحی لاغری ران وجود ندارد و چربی ها بیش از حد در یک نقطه ای تجمع یافته اند که در این صورت باید از این روش استفاده کرد.در صورتی که فرد به چاقی شدید مبتلا شده باشد جراحی بهترین روشی خواهد بود که میتواند از آن استفاده کند. البته بعد از جراحی باید از رژیم غذایی مناسبی استفاده کند تا وضعیت جدید حفظ شود.

انواع مختلف روش‌های لیفت ران

جراحی لاغری ران

لیفت ران از طریق تغییرات خارجی و تغییرات داخلی یا پیرامونی امکان‌پذیر است. در هنگام استفاده از تغییرات خارجی که در اصطلاح به آن تغییرات جانبی نیز گفته می‌شود، لیفت ران به عنوان بخشی از فرآیند لیفت پایین تنه انجام می‌شود. لیفت ران از داخل که در اصطلاح به آن لیفت میانی ران نیز گفته می‌شود، اغلب به عنوان یک روش مجزا تحت عنوان جراحی لیفت میانی ران پس از جراحی شکم یا لیفت بالاتنه بر روی بیمار انجام می‌شود.

در مواردی که ران فرد به شدت سنگین، بزرگ، افتاده، یا دارای پوست اضافی باشد، لازم است از هر دوی روش‌های لیپوساکشن و لیفت میانی و جانبی ران برای بیمار استفاده شود. به این ترتیب با ترکیب کردن لیپوساکشن با آبدومینوپلاستی و لیفت باسن، امکان ایجاد تغییرات شگفت‌انگیز در این ناحیه از بدن برای بیمار فراهم شده و در نتیجه این تغییرات بیمار می‌تواند کاهش زیاد در سایز لباس داشته و رضایت و اعتماد به نفس خود را به‌طور مشخص افزایش دهد.

افراد مناسب برای استفاده از جراحی لیفت ران چه کسانی هستند

افراد مناسب برای  جراحی لاغری ران افرادی  هستند که به دنبال کاهش اندازه، تغییر شکل، و بالا کشیدن افتادگی ایجاد شده در ناحیه ران‌ها و باسن بوده و حاضرند به زیر تیغ  جراحی بروند. به این ترتیب افراد مناسب برای این درمان احتمالاً دارای شرایط زیر هستند:
۱-اندازه غیرعادی باسن یا افتادگی ظاهری آن
۲-اندازه یا ظاهر نامطلوب در ناحیه ران‌ها
۳-اندازه یا شکل نامطلوب لگن و پهلوها
۴-شرایط ظاهری ضعیف در ارتباط با ناحیه دور کمر
۵-تغییرات ظاهری نامطلوب به خاطر بارداری مثل شل شدن عضلات، کشیدگی آن‌ها و ول شدن پوست
۶-ایجاد پوست اضافی پس از جراحی چاقی
۷-ایجاد سلولیت در ناحیه باسن و ران‌ها
۸-ایجاد پوست اضافی پس از کاهش وزن زیاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *