Lipo diploma

دکتر لیپوماتیک

دکتر لیپوماتیک : برای انجام جراحی لاغری باید نزد بهترین دکتر لیپوماتیک مراجعه نمایید . در صورتی که نیاز به آشنایی با فعالیت های دکتر لیپوماتیک را دارید ، ادامه مطلب را ملاحظه نمایید .

چربی هایی که در نواحی مانند باسن، بازو، ران، غبغب، ساق پا، پهلو، پشت کمر و شکم تجمع کرده اند و باعث برهم خوردن تناسب اندام شده اند به راحتی با لیپوماتیک قابل استخراج می باشند و می توان تناسب اندام ایده آلی را به وجود آورد .

 

 

Lipo diploma

 

 

 

در بین روش هایی لاغری که امروزه مطرح شده است مانند لیپوساکشن، لیپولیز، کرایولیپولیز و … بهترین روش، روش لیپوماتیک می باشد که بدون هیچ گونه عارضه خاصی تناسب اندام زیبایی را برای فرد به همراه می آورد .

افرادی که خواهان انجام لیپوماتیک هستند ، این سوال ذهن آن ها را درگیر کرده است که  دکتر خوب برای لیپوماتیک کیست؟

برای انتخاب  دکتر لیپوماتیک ، مشاهده نمونه کارها کمک بسیار شایانی می کند، عمل لیپوماتیک یک عمل بسیار حساسی می باشد که باید با دقت بسیار بالایی انجام گیرد تا نتایجی که مد نظر است بتوان از آن دریافت کرد .

علاوه بر انتخاب دکتر لیپوماتیک لازمه دریافت یک نتیجه مطلوب از لیپوماتیک این است که شما کاندیدای مناسبی برای این عمل باشید ، در صورتی که چربی های تجمع شده در نواحی مختلف بدن شما بسیار زیاد باشد لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی باشد  زیرا با استفاده از این روش می توان میزان خاصی از چربی را از بدن استخراج کرد ، به عنوان مثال در صورتی که چربی های انباشته شده در قسمت شکم شما به اندازه ای زیاد باشد که شکم حالت افتاده ای پیدا کرده باشد ، لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی باشد.

برای رفع افتادگی پوست شکم به دلیل تجمع بیش از حد چربی بهترین گزینه ابدومینوپلاستی است که به نسبت لیپوماتیک تهاجمی تر می باشد .

 

 

Lipo diploma

 

 

 

مزایای لیپوماتیک توسط دکتر لیپوماتیک:

با استفاده از لیپوماتیک می توان با یک تیر ۲ نشان زد به این گونه که امکان استفاده از چربی استخراج شده با روش لیپوماتیک وجود دارد ، زیرا با استفاده از این روش هیچ گونه آسیبی به بافت چربی وارد نمی شود بنابراین برای جوانسازی پوست ، افزایش حجم گونه، لب و سینه می توان از چربی استخراج شده استفاده کرد .

هیچ گونه آسیبی به بافت های مجاور با استفاده از این روش وارد نمی شود زیرا دستگاه لیپوماتیک مجهز به سنسور است که این اجازه را به لوله کامولا نمی دهد که با سایر بافت ها برخورد کند .

 

 

 

Lipo diploma

 

 

 

 

روش انجام لیپوماتیک:

این روش لاغری توسط دستگاه لیپوماتیک انجام می شود و یک روش امن و سریع برای از بین بردن چربی های اضافه بدن می باشد. در این جراحی از بی حسی موضعی استفاده می شود و روشی بدون برش است  .

 

موارد استفاده از لیپوماتیک:

با استفاده از دستگاه لاغری لیپوماتیک می توان چربی های موجود در قسمت شکم  ، پهلو  ، ساق پا  ، پشت کمر  ، غبغب ، ران، بازو و پهلو ها را خارج نمود .

 

ویژگی لیپوماتیک:

  • در این روش از بیهوشی استفاده نمی شود و تنها نیاز به استفاده از بی حسی موضعی می باشد .
  • به طور یکنواخت چربی ها را خارج می کنید و باعث ماندن چربی در برخی قسمت ها نمی شود .
  • بر خلاف سایر روش ها که بیمار باید ۶ ماه از گن استفاده نماید ، در لیپوماتیک تنها دو هفته اول نیاز به استفاده از گن می باشد .
  • ترشحات و تورم این روش بسیار کمتر از سایر روش ها می باشد .
  • لیپوماتیک نیاز به استراحت ندارد و بیمار چند ساعت بعد از انجام آن می تواند به کار خود بپردازد .

 

 

Lipo diploma

 

 

 

 

مراقبت های بعد از لیپوماتیک:

  • جراحی لیپوماتیک نیاز به استراحت طولانی مدت نداشته و تنها بعد از چند ساعت می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد .
  • همچنین بیمار دو الی سه روز بعد از انجام جراحی لیپوماتیک می تواند رانندگی کند . بهتر است در هفته های اول از انجام ورزش به ویژه ورزش های سنگین دوری کنید  .
  • بهتر از غذای پر نمک دوری کنید و از گن در هفته های اول استفاده نمایید.
  • دو هفته بعد از لیپوماتیک از استخر استفاده نکنید همچنین تا یک ماه استفاده از سونا ممنوع می باشد .
  • ماساژ بعد از انجام لیپوماتیک در کاهش ورم کمک می کند .

دکتر خوب برای لیپوماتیک:

افراد بسیاری امروزه با مشکل چاقی های موضعی مواجه هستند و خواهان این موضوع هستند که با لیپوماتیک مشکل خود را به طور کامل برطرف نمایند و به دنبال یک دکتر خوب برای لیپوماتیک می باشند .

لیپوماتیک روشی است که امروز در اکثر مراکز زیبایی اندام ارائه می شود ، اما برای دریافت یک نتیجه بسیار خوب از این روش باید پزشکی را انتخاب نمایید که تجربه کافی را در زمینه لیپوماتیک داشته باشد .

با انجام لیپوماتیک می توانید به اندام ایده آل خود دست یابی نمایید ، این روش امرزوه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و روش کاملا مطمئنی است ، مکانیزم دستگاه مورد استفاده در این روش به این گونه می باشد که با حرکات فیزیکی لوله ای به نام کانولا بدون تداخل حرارتی بافت چربی تخریب می شود و با استفاده از قدرت مکش چربی های تخریب شده از بدن خارج می شود .

افرادی که با مشکل چاقی موضعی مواجه هستند لیپوماتیک بهترین گزینه می باشد ، زیرا این روش هیچ گونه عارضه ای را در برندارد.

از چربی استخراج شده با استفاده از روش لیپوماتیک می توان برای از بین بردن چین و چروک ، جوانسازی پوست پشت دست، افزایش حجم گونه، لب و سینه استفاده کرد .

برخی از نواحی بدن مانند بازو، ران ، پشت ساق پا و باسن با رزش کردن چربی های خود را از دست نمی دهند ، چربی های تجمع شده در این نواحی باعث برهم خوردن تناسب اندام می شود که به راحتی می توان با لیپوماتیک این چربی ها را استخراج کرد و با ایجاد فرم زیبایی در این نواحی تناسب اندام ایده آلی را به وجود آورد .

لیپوماتیک مزایای بسیار فراوانی دارد به عنوان مثال دستگاه لیپوماتیک مجهز به یک سنسوری می باشد که اجازه نمی دهد لوله کانولا به سایر بافت ها برخوردی داشته باشد .

 

Lipo diploma

 

 

 

 

نتیجه گیری دکتر خوب برای لیپوماتیک:

اگر برای لاغری موضعی خواهان انجام لیپوماتیک هستید به دنبال یک دکتر خوب برای لیپوماتیک باشید، تا نتایج بسیار خوبی را از این روش دریافت نمایید .

دکتر حمیدرضا وفایی تخصص جراحی عمومی در زمینه لیپوماتیک و لاغری موضعی تجربه بسیار فراوانی دارند ، از طریق راه های ارتباطی می توانید مشاوره های لازم را دریافت نمایید .

دکتر حمید رضا وفایی-متخصص جراحی و زیبایی

جراحی بینی – لیپوماتیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *