بهترین مارک پروتز سینه - دکتر وفائی

بهترین مارک پروتز سینه


اکثر خانم‌هایی که از ظاهر سینه خود رضایت کافی ندارند یا از کوچک بودن آن رنج می‌برند تصمیم به عمل زیبایی می‌گیرند. در حال حاضر جراحی پروتز سینه یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در میان بانوان است. تقاضای بالا برای این جراحی باعث شده تا مارک‌های مختلف پروتز سینه تولید شود. تصمیم درباره انتخاب بهترین مارک بسیار سخت است؛ زیرا پروتز برای مدت طولانی در بدن شخص باقی می‌ماند پس باید به درستی انتخاب شود.

انواع پروتز سینه را بشناسید

  • پروتز Round یا گرد: پروتز گرد نسبت به سایر پروتزها طرفداران بیشتری دارد. این پروتز گزینه محبوب افرادی است که به دنبال افزایش حجم سینه خود هستند.
  • پروتز Teardrop یا اشکی: پروتز قطره اشکی مانند یک قطره اشک است یعنی قسمت پایینی آن نسبت به قسمت بالایی بزرگ‌تر و کامل‌تر است. افرادی که می‌خواهند بعد از عمل فرم سینه‌هایشان طبیعی به نظر برسد این مدل را انتخاب می‌کنند.
بهترین مارک پروتز سینه - دکتر وفائی

۸ مارک محبوب پروتز سینه

بهترین مارک‌ها عبارت‌اند از:

  • Silimed

پروتز silimed یکی از بهترین مارک‌های پروتز سینه است که ساخت کشور برزیل می‌باشد. این پروتز تنوع بالایی دارد و بر اساس آناتومی بدن ساخته می‌شود.

  • Sientra OPUS

سی انترا شرکتی است که گارانتی ۲۰ ساله ارائه می‌دهد به همین علت هم جزء محبوب‌ترین تولید کننده‌های پروتز پستان شناخته می‌شود. Sientra هم پروتز سیلیکون قطره اشکی و هم پروتز گرد دارد. پروتزهای این برند در ۵ طرح مختلف هستند و با ژل سیلیکون مخصوصی پر می‌شوند تا استحکام طبیعی داشته باشند.

  • Allergan Natrelle

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پروتز سینه در جهان: شرکت آلرگان” است. این شرکت روی تولید پروتز ژل سیلیکونی از نوع سطوح صاف تمرکز کرده و پروتزها را در ۵ سایز مختلف از باریک تا کامل عرضه می‌کند. شرکت Allergan Natrelle سه نوع ژل مختلف ارائه می‌دهد. پروتزهای کامل پرحجم‌ترین و گردترین مدل هستند که امکان دارد در برخی از افراد غیرطبیعی به نظر برسد. پزشکان بر اساس انتظار بیمار، هدف و ساختار بدن او بهترین سایز را پیشنهاد می‌دهند.

  • IDEAL

پروتزهای ایده آل به دو صورت سالین و سیلیکونی طراحی می‌شود. عده زیادی از بیماران ترجیح می‌دهند از پروتز ایده آل استفاده کنند.

  • Mentor

مارک منتور در کشور ما توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرده است تا حدی که اکثر جراحان این برند را به بیمارانشان توصیه می‌کنند. پروتزهای سیلیکونی این مارک کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و پروتزهای آب نمکی‌اش هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. بانوان می‌توانند در طرح‌ها و سایزهای مختلف این پروتز را تهیه کنند.

  • Motiva

برند موتیوا متعلق به کشور آمریکا است. این برند در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد. امروزه به‌طور میانگین محصولات شرکت Motiva در ۶۰ کشور مختلف استفاده می‌شود. هدف شرکت از همان ابتدا تولید پروتز با بهترین کیفیت ممکن بود. موتیوا به دو نوع Motiva Round Implant و Motiva Ergonomix available تقسیم می شود. محصولات کمپانی Motiva در اغلب کشورها ۱۰ سال گارانتی دارد. این برند علاوه بر پروتز سینه برای سایر اعضای بدن، ایمپلنت تولید می‌کند.

Motiva یکی از بهترین برندهای پروتز سینه است که در ایران بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. در کشور ما نمایندگی پروتز سینه موتیوا فعال می‌باشد به همین علت دسترسی به آن راحت است. ایمپلنت‌های پستان موتیوا علاوه بر نتایج زیبا بسیار ایمن هستند. این پروتز برای بانوانی که به دنبال افزایش جزئی سایز سینه هستند انتخاب خوبی است. جالب است که بدانید در آمریکا و اروپا برند موتیوا با برند منتور رقابت تنگاتنگی دارد.

بهترین مارک پروتز سینه - دکتر وفائی
  • Nagor

کیفیت عالی پروتزهای ناگور را می‌توان از روی ضمانت طولانی مدتش فهمید؛ زیرا یک برند وقتی به‌صورت طولانی مدت ضمانت می‌شود که شرکت تولید کننده از کیفیت محصولاتش مطمئن باشد. پروتزهای ناگور علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند.

  • POLYTECH

یکی از قدیمی‌ترین پروتزهای تولید شده “پروتز سینه مارک پلی تک” است. شرکت پلی تک بر اساس استانداردهای سازمان بهداشت جهانی محصولاتش را تولید و عرضه می‌کند. مواد اولیه این پروتزها مورد بررسی و آزمایشات مختلف قرار می‌گیرد به همین علت همیشه مرغوب‌ترین مواد اولیه را دارد.

کاندیدای مناسب برای جراحی زیبایی سینه

  • افرادی که دارای سینه‌های آویزان، افتاده و شل هستند.
  • افرادی که دارای سینه‌های بسیار کوچک هستند.
  • افرادی که فاقد بخشی از بافت سینه یا تمام بافت سینه هستند.
  • افرادی که دارای سینه‌های نامتقارن هستند.
  • افرادی که دارای سینه‌های بزرگ هستند.
بهترین مارک پروتز سینه - دکتر وفائی

ویژگی‌های یک جراح سینه خوب

  • اولویت اول جراح سینه، باید اولویت بیمار باشد.
  • دانش و مهارت کافی را دارا باشد.
  • وقت کافی برای بیمارانش بگذارد و همهٔ مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی سینه و بهترین مارک پروتز سینه را به بیمارانش توضیح دهد.
  • با دادن مشاوره‌های مناسب در رابطه با بهترین مارک پروتز سینه به بیمار موجب شود که بیمار نسبت به نتیجه عمل، دید واقع‌بینانه‌ای داشته باشد.
  • بهترین تکنیک را برای نوع جراحی سینه انتخاب کند.
  • فرم دهی و حجم سینه را متناسب با اندام فرد انتخاب کند.

هزینه پروتز سینه

در تعیین هزینه بیمارستان یا کلینیک پروتز سینه مارک پروتز سینه، هدف از انجام عمل جراحی و نحوه قرار دادن پروتز داخل سینه تأثیرگذار هستند؛ علاوه بر این‌ها مهارت و سابقه دکتر و خدمات ارائه شده از سوی کلینیک نیز بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارد. لازم به ذکر است که هزینه پروتز سینه هم با توجه به سایز پروتز، جنس و برند پروتز تعیین می‌شود.

  • تمام موارد گفته شده از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر فرق می‌کند.
بهترین مارک پروتز سینه - دکتر وفائی

کلام آخر

در نهایت باید تأکید کرد که این بدن شما است و تصمیم گیری نهایی درباره بهترین مارک پروتز سینه به عهده خودتان است. شما می‌توانید تا حدی که به سلامتی‌تان آسیب نمی‌رسد سایز پروتز سین را انتخاب کنید. در ایران پروتز منتور یکی از بهترین پروتزهایی است که استفاده می‌شود. این پروتز تولید شده کشور آمریکا است و بر اساس نیاز مراجع، ترجیح‌های شخصی او و آناتومی بدنش استفاده می‌شود.

کلینیک دکتر وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده‌ی خدماتی چون جراحی شکم و سینه ، جراحی پلک ، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی ،تزریق ژل ، چربی و بوتاکس می باشد.

۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *