لیپوماتیک درتهران

لیپوماتیک در تهران

لیپوماتیک در تهران از جدیدترین روش تخلیه چربی بدن می باشد که نتیجه ای کاملا متفاوتی را  برای بیمار به همراه دارد در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی لیپوماتیک درتهران ازمزیت های بیشتری برخوردار است.

 

لیپوماتیک درتهران

 

لیپوماتیک در تهران که با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش  و نوسان ثابت  انجام می شود این امواج می تواند سلولهای چربی را از محل اتصالات از یکدیگر جدا کند  و بدون اینکه سلولهای چربی دراین نواحی تخریب شود ،  با کمک این دستگاه سلولهای بافت چربی سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می شود.

 

 به همین دلیل پزشک شما می تواند  از چربی تخلیه شده توسط  لیپوماتیک در تهران مجددا بعنوان فیلربرای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده نماید. این نکته قابل ذکر است که این چربی که از این طریق به دست می آید به مراتب دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق فیلربرای فرد دارد و نسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای حجیم سازی در قسمت های دیگر بدن مناسب تر است.

اقداماتی که برای جراحی لیپوماتیک در تهران لازم است.

برای انجام جراحی لیپوماتیک در تهران لازم است فرد قبل جراحی اقداماتی انجام دهد برای نمونه  افرادی که الکل و سیگار مصرف می کنند باید دو هفته قبل از جراحی مصرف آن را قطع کنند .

دو روزقبل از لیپوماتیک در تهران  فرد نباید آسپیرین مصرف کند. زیرا باعث رقیق شدن خون و مشکلات  زیادی برای فرد می شود. روز قبل از عمل به هیچ عنوان نباید از ویتامینهایی مانند E استفاده نکنید.

توجه کنید که انجام عمل لیپوماتیک برای همه افراد امکان‌پذیر می باشد ،با این وجود انجام لیپوماتیک در تهران  به شرایط بدنی هر فرد نیاز دارد.

لیپوماتیک در تهران

مزایای لیپوماتیک در تهران نسبت به روشهای دیگر

– یکنواختی لایه چربی زیر پوست درلیپوماتیک در تهران نسبت به دیگرروشها بیشتر است و هیچگونه بقایای چربی که در روشهای دیگر ساکشن  به صورت گلوله مانند در زیر پوست لمس می گردد در این روش دیده نمی شود.

– پزشک در لیپوماتیک در تهران از بی حسی موضعی  استفاده می کند و بیمار درد زیادی درحین جراحی ندارد در حالیکه در روشهای دیگر چنانچه تخلیه چربی  با بی حسی موضعی انجام گیرد معمولا بیمار احساس ناراحتی و درد در این ناحیه می کند و فرد  نیاز به داروهای آرام کننده و خواب آور و حتی بیهوشی خفیف ندارد.

– نیاز به بستن گن در این روش برای بیمار نسبت به روشهای دیگر بسیار کوتاهتر است. در عین حال بستن گن ۴۰-۳۰ روز برای بهتر جمع شدن پوست توصیه می گردد.

 

 

مزایای جراحی لیپوماتیک در تهران

 

– تورم و ترشحات پس از عمل لیپوماتیک در تهران بسیار کم است و ترشح از محل ساکشن خیلی کم اتفاق می افتد در حالیکه در روشهای دیگر ساکشن به مدت طولانی تری انجام می شود.

– ریسک عفونت در لیپوماتیک در تهران بسیار کم می باشد.

آیا لیپوماتیک در تهران به عروق و بافت ها آسیبی  می رساند

درباره اینکه لیپوماتیک به عروق دیگر آسیب می رساند یا نه نمی توان گفت احتمال آسیب رسیدن به بافت های دیگر به هیچ عنوان برای فرد اتفاق نمی افتد اما در لیپوماتیک در تهران این اتفاق نسبت به دستگاه های دیگر بسیار کمتراست در صورتی که لیپوماتیک توسط متخصص انجام بگیرد این اتفاق بسیار کم ممکن است برای فرد اتفاق بیفتد. با این وجود بیمارانی نیز دیده شده است که بعد از لیپوماتیک دچار خونریزی و یا تجمع مایع درزیر پوست شده اند و به عروق خونی آسیب می رساند.مسلما هر نوع دستگاهی که برای لاغری موضعی کار برد دارد اگر به درستی از آن استفاده نشود فرد دچار مشکل می شود.

نکات مهم پس از انجام لیپوماتیک در تهران

بعد از لیپوماتیک در تهران  فرد باید برخی نکات رارعایت کند تا فرد دچارعوارض نشود در این جا به برخی از این نکات اشاره شده است.

 – چند ساعت اول بعد از جراحی فرد باید استراحت مطلق داشته باشد.

-چند روز پس از لیپوماتیک در تهران فرد نمی تواند رانندگی کند.

– چند ساعت بعد از عمل می تواند پیاده روی کوتاهی داشته باشد.

پزشک در صورت شلی اولیه پوست در ناحیه شکم تا ۳ الی ۵ روز بیمار را از نشستن ۹۰ درجه منع  می کند برای جلوگیری از این امر به بیمار توصیه می‌شود که دراین مدت بیشتر دراز کشیده  و تا می‌تواند راه برود و درهنگام نشستن لم ندهند.

 

مراقبت بعد از جراحی لیپوماتیک در تهران

 

شما چند روز بعد از عمل لیپوماتیک در تهران می‌توانید  فعالیت‌های فیزیکی روزانه را شروع کنید.البته باید گفت ورم بعد لیپوماتیک در تهران ۶ تا ۸ هفته به طول می انجامد برای دیدن نتیجه اصلی شش ماه زمان لازم است.

لیپوماتیک درتهران برای چه قسمتهایی انجام می شود

از لیپوماتیک در تهران می توانید  برای پیکر تراشی ،حذف چربی های اضافه تقریبا برای تمامی نواحی بدن فرد استفاده کرد.

اما قسمتهای مهمی که می توان با لیپوماتیک لاغر کرد شامل لیپوماتیک شکم و پهلو ،لیپوماتیک بازو ، لیپوماتیک ران، لیپوماتیک غبغب ، لیپوماتیک باسن و ساق پا ، لیپوماتیک پشت است.

آیا لیپوماتیک در تهران مانع بارداری می شود

بسیاری از افراد تصور می کنند  که انجام جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن  مانع از باردار شدن فرد می شود ودر هنگام تخلیه چربی ها قابلیت ارتجاعی شکم از دست می رود  و در زمان بارداری فرد دچار مشکل می نماید.

البته این نکته قابل ذکر است که لیپوماتیک دارای قابلیت لیفت پوست می باشد اما این بدان معنا نیست که این دستگاه باعث سفت شدن بیش ازحد پوست می شود بنابراین فرد ی که جراحی لیپوماتیک در تهران انجام داده است، به راحتی می تواند باردار شود و زایمان طبیعی انجام دهد.

 

لیپوماتیک در تهران و بارداری

 

در آخر عمل لیپوماتیک در تهران یک روش جراحی بدون برش  برای فرد است بنابراین فرد به هیچ عنوان نیازی به جراحی بزرگ و یا بخیه های طولی مدت ندارد.زیرا لوله  این دستگاه تنها از طریق یک شکاف بسیار کوچک وارد بدن می شود و با ایجاد لرزش و ارتعاش چربی  ها را به مخازن چربی هدایت می کند. به طور کلی لیپوماتیک در تهران بدون ضرر و آسیب است و ممانعتی برای بارداری یا جراحی های دیگر برای فرد نداردهمچنین انجام هر گونه جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن توسط پزشکان عمومی در سراسر کشور ممنوع است.

۵ دیدگاه ها

  • اخ که من بینیم را یه دکتر ناشی عمل کرد هیچ تغییری که نکرد هیچی تازه بدترشم کرد یعنی انگار با دوپا پریده رو بینیم اگه با دکتر زودتر از اینا اشنا شده بودم یعنی شده بود وام بگیرم پیش دکتر وفایی عمل میکردم واقعا کاراش تمیزه اینو برا جایزه نمیگم چون من از این شانسا ندارم برنده شم

  • یعنی من نمیدونم این مردای ایرانی که همشون اکثرا انگار یه بچه ۷ ماهه تو شکمشونه زن باربی میخوان اخه بگو تو اول برو اون شکم گنده خودتو عمل کن بعد برو به زنت گیر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *