Best Laptop Center

بهترین مرکز لیپوماتیک

بهترین مرکز لیپوماتیک : دست یابی به روشی که کمترین آسیب بافتی و مخاطرات را داشته باشد ، بی بازگشت باشد و بیمار سریع تر بهبود یابد ،جزء اهداف پزشکان و پژوهشگران این شاخه از پزشکی است. در این راستا دستگاه لیپوماتیک ساخته شده است .
در سیستم لیپوماتیک از نیروی فشاری هوا برای ایجاد ارتعاشات مختلف در کانولای برداشت چربی استفاده می شود
( کانولا در واقع لوله ای به قطر حدود ۳-۶mm است که جهت ورود به داخل لایه چربی و تخلیه چربی استفاده می شود). این روش لیپوماتیک اولین بار توسط یک جراح آلمانی معرفی شده است و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA) قرار گرفته است .

 

 

 

Best Laptop Center

 

 

 

لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک روشی نوین ، آسان، ایمن و موثر در مقایسه با سایر روش های لیپوساکشن کلاسیک و لیزر لیپولیز است که امکان برداشت حجم بالای چربی از مناطق مختلف بدن را با کمترین آسیب بافتی می دهد .
چربی تخلیه شده با این روش همزمان توسط همان کانولا خارج می گردد. در این دستگاه سیستم امنیتی در نظر گرفته شده است که در صورت تماس با بافت غیر چربی حرکت کانولا متوقف می شود .
لاغری در بهترین مرکز لیپوماتیک با دستگاه لیپوماتیک می تواند چربی اضافی را از مناطق مختلف بدن همچون شکم، پهلو، ران، باسن ، پشت و بازو خارج کرده و به دلیل دقت و ظرافت کار با این دستگاه , روی بخش های حساس تر مثل ساق ، صورت ، گردن و زانو نیز کار کرد.

 

بهترین کاندیدهای لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران چه کسانی هستند ؟

مردان و زنان بالای ۱۸ سال سن می توانند این کار را انجام دهند اما ایده آل ترین موارد , زنان و مردان بدون اضافه وزن و یا با کمی اضافه وزن هستند که تجمع چربی مقاوم در مناطقی از بدن دارند . وزن فرد موقع عمل لیپوماتیک باید پایدار باشد.
کسانی که قصد کاهش یا افزایش وزن دارند بهتر است پس از کاهش یا افزایش نهایی وزن مراجعه نمایند. بهتر است پوست بیمار قوام و قابلیت ارتجاعی مناسب را داشته باشد چرا که پس از انجام این کار پوست شروع به جمع شدن می کند.
افراد مسنی که قوام پوست آن ها از دست رفته است انتخاب های مناسبی نیستند ( خصوصا اگر حجم چربی بالایی بخواهیم خارج کنیم ) اما اگر قابلیت ارتجاعی پوست خوب باشد, محدودیت سنی وجود ندارد. در مورد زنان باردار بهتر است حد اقل ۳ ماه پس از زایمان مراجعه نمایند زمانی که پوست پس از زایمان جمع شده باشد .

لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک نیازی به بیهوشی ندارد و این جراحی لیپوماتیک با بی حسی موضعی نیز قابل انجام است .
برای ورود میله کانولا به موضع مورد نظر نیاز به ایجاد یک شکاف بسیار کوچک چند میلی متری است و بعد از آن با ورود کانولا به زیر پوست ارتعاشات و لرزش های بسیار سریع آن باعث می شود که بافت چربی برداشته شود و دوباره از طریق کانولا به مخاذن چربی مکیده شوند .
این عملکرد بدون ایجاد حرارت و یا اشعه خواهد بود ، بنابراین چربی ها بعد از لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک سالم و زنده خواهند ماند و دچار سوختگی نخواهند شد . این یکی از مهم ترین مزایای لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران است که امکان تزریق چربی بعد از لیپوماتیک را به سایر اعضای بدن مانند سینه و باسن فراهم می آورد .

 

 

Best Laptop Center

 

 

 

 

مراقبت های پس از انجام لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک چیست ؟

مراقبت های پس ازعمل جهت حفظ نتایج بسیار مهم است . پوست انسان قابلیت بازسازی دارد . پس از انجام لیپوماتیک توصیه به استفاده از گن تا مدت ۲ الی ۳ ماه می شود . طی این مدت پوست سفتی و کشش خود را با شرایط جدید به دست می آورد .

از هفته دوم پس از انجام لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک ، بافت زیر جلدی کمی سفتی پیدا می کند . این سفتی گذرا است و توصیه می کنیم روزانه زیر آب گرم به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ داده شود. استفاده از RF نیز از هفته دوم پس از لیپوماتیک بسیار خوب است و به نرمی پوست و یکنواختی آن کمک می کند. RF هفته ای ۲ جلسه و در مجموع ۱۰ جلسه بهتر است انجام گردد.
با انجام لیپوماتیک بسیاری از سلول های چربی از منطقه مورد نظر خارج شده اند اما سلول چربی همواره قابلیت بزرگ شدن دارد . لذا توصیه می کنیم بیماران کنترل وزن خود را داشته باشند .
روش های خروج مستقیم چربی همچون لیپوماتیک و لیپولیزر , روش های بدون بازگشت هستند اما باید توجه داشت که وزن گرفتن مفرط ، می تواند به برگشت محدودی از چربی در مناطق درمان شده با لیپولیزر یا لیپوماتیک ، منجر شود.

 

 

 

 

Best Laptop Center

 

 

 

 

 

به طور کلی مراقبت های بعد از لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک شامل موارد زیر هستند:

۱- به بیماران توصیه می شود که از مصرف غذاهای چرب و پر نمک پس از عمل اجتناب نمایند .
۲- طی روز اول پس از عمل بیمار می تواند استراحت نسبی داشته باشد اما در مجموع توصیه به فعالیت های معمول روزانه می کنیم.
۳- به بیماران توصیه می شود که از انجام ورزش های سنگین تا مدت ۲ هفته پرهیز کنند .
۴- پوشیدن گن پس از عمل لیپوماتیک بسیار ضروری می باشد ، توصیه می شود که بیمار به مدت حداقل دو هفته از گن های فشاری و مخصوص لیپوماتیک استفاده نماید . پوشیدن گن از تجمع مایعات زیر پوست جلوگیری می کند .
۵- بیماران باید داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر ساعت مصرف نمایند.

۶- به دلیل ترشح مایعات زیر جلدی در ناحیه تحت لیپوماتیک, بدن بیمار دایم با کسری مایعات روبروست. لذا توصیه به مصرف فراوان مایعات به خصوص طی چند روز اول می شود.

 

 

 

Best Laptop Center

 

 

 

مزایای انجام لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک نسبت به سایر روش های موجود:

• تورم و التهاب بافتی کمتر
• بهترین نتیجه از نظر جمع شدن و سفت شدن پوست
• کمترین میزان درد
• دوره بهبودی کوتاه تر
• سهولت انجام کار برای جراح و لذا امکان انجام کار دقیق تر و ظریف تر در زمان کمتر

دکتر وفایی-متخصص جراحی و زیبایی

جراحی بینی – لیپوماتیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *